رفتن به مطلب

تاپيك مخصوص شكم پرستان نوانديشاني


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
Mr. Specific یعنی خوشم میاد دست رد به هیچ غذایی نمیزنی اعم از سنتی و فست فود و اینا :ws3: یعنی معدت بین الملل کار میکنه ها :ws3:
  • Like 8
  • پاسخ 44
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

میگم اسماعیل خیلی بدغذایی! برو دکتر حتما!

یه وقت سوء تغزیه نگیری؟!

 

حیف که به روح اعتقاد نداری:banel_smiley_4:

 

******************

 

برا اینکه اسپم نشه، اینم غذای من از وقتی خونه نشین شدم!

از ترس اضافه وزن:5c6ipag2mnshmsf5ju3

 

fq8xxsns45jlaq1b.jpg

  • Like 10
ارسال شده در

مرغ شکم پُر

:icon_pf (34):

 

v9q5ekybd7jsqllrm62g.jpg

  • Like 10
ارسال شده در

کباب کنجه (چنجه)

 

:4564:

 

vwjyuwaeh26xpeky89tp.jpg

  • Like 9
ارسال شده در

مرغ سوخاری:banel_smiley_4:

801542094619121981358419425216119718411639.jpg

  • Like 9
ارسال شده در

من عااااااااااشخ ماکارونی ام :icon_redface:

روانیشم البته :w58:

 

Slide7.JPG

  • Like 6
ارسال شده در

سیب زمینی سرخ کرده :w000:images?q=tbn:ANd9GcT6kAOsi2owA2t4V8tq24Tr5hozlEpKHupntqIUCTUMUOvNSsht

  • Like 10
ارسال شده در

خدانکنه یه ادم گرسنه گذرش به اینجا بیوفته :ws3:

  • Like 5
  • 2 هفته بعد...
ارسال شده در

ماکارانیییییییییییییییییییییییییی:icon_redface:

اونم فقط با قاااااااااااااااارچ5c6ipag2mnshmsf5ju3z.gif

  • Like 4
ارسال شده در

آخه این چه تایپیکی هست ؟؟؟؟؟؟؟؟:w000:

روده هام به هم پیچ خورد و دهنم آب افتاد:4564:

  • Like 3
ارسال شده در
آخه این چه تایپیکی هست ؟؟؟؟؟؟؟؟:w000:

روده هام به هم پیچ خورد و دهنم آب افتاد:4564:

 

همینو بگو دیگه...

نمی دونستیم تو قرن جدیدم شکنجه میدن اونم این جوریش:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در

آش :gnugghender:

 

P9D966082.jpg

  • Like 9
ارسال شده در

دوستانی که به سیب زمینی سرخ کرده علاقه دارن بهشون پیشنهاد میکنم سیب زمینی سرخ کرده نیمه آماده شیرین عسل رو امتحان کنن.

باید نزدیک 8 دقیقه سرخش کنید و بعد آماده میشه.

طعمش واقعاً فوقالعاده است.

ترد و خوشمزه.

ینی من از روزی که خوردم دیگه هیچ سیب زمینی بهم نمیچسبه.

حتماً امتحان کنید.

آخرین قیمتی که من داشتم 2400 تومن بود. هر یه بسته اش اگر اشتباه نکنم 700 گرم باید باشه.

  • Like 12
ارسال شده در
دوستانی که به سیب زمینی سرخ کرده علاقه دارن بهشون پیشنهاد میکنم سیب زمینی سرخ کرده نیمه آماده شیرین عسل رو امتحان کنن.

باید نزدیک 8 دقیقه سرخش کنید و بعد آماده میشه.

طعمش واقعاً فوقالعاده است.

ترد و خوشمزه.

ینی من از روزی که خوردم دیگه هیچ سیب زمینی بهم نمیچسبه.

حتماً امتحان کنید.

آخرین قیمتی که من داشتم 3500 تومن بود. هر یه بسته اش اگر اشتباه نکنم 1 کیلیو باید باشه.

 

خولتم:hapydancsmil:

  • Like 6
ارسال شده در

قرمه سبزی :icon_redface:

 

13519_Original_681852b6-9f49-4197-a209-b41ce98f3a9b.jpg

 

ماکارونی:sigh:

634320599561093750.jpg

 

فسنجون:hanghead:

 

fesenjon2.jpg

 

جوجه کباب:w16:

1365936673.jpg

  • Like 13
ارسال شده در

نودل با سس مرغ و هویج

یعنی رواااااااااااانیشم

از این عزیز دلم عکس هم انداختم:

 

hunq34okk0by7aaowmrs.jpg

  • Like 11
ارسال شده در

مرغ سُخاري (كنتاكي)

:icon_pf (34):

مخصوصاً با سيب زميني سرخ كرده

 

rkn86qjwe566ddomxdh.jpg

 

43ckbzfj9s2no06ay65.jpg

  • Like 9
  • 3 ماه بعد...
ارسال شده در

هات داگ تنوري

(تصوير هات داگ تنوري نيست و فقط جنبه تزئيني دارد)

 

2gqslhx1mdph33kch1d0.jpg

  • Like 2
ارسال شده در

zi21qxnvfpwmvlcr9ybu.png

 

 

1344266251_2lky89g.jpg&w=488&h=200

  • Like 1
  • 4 ماه بعد...
ارسال شده در

اکبر جوجه

اووووووف

 

caget3p2jw6vl01vmus.jpg


×
×
  • اضافه کردن...