azarafrooz 14221 ارسال شده در 21 تیر، 2013 Mr. Specific یعنی خوشم میاد دست رد به هیچ غذایی نمیزنی اعم از سنتی و فست فود و اینا یعنی معدت بین الملل کار میکنه ها 8
not found 16275 ارسال شده در 21 تیر، 2013 میگم اسماعیل خیلی بدغذایی! برو دکتر حتما! یه وقت سوء تغزیه نگیری؟! حیف که به روح اعتقاد نداری ****************** برا اینکه اسپم نشه، اینم غذای من از وقتی خونه نشین شدم! از ترس اضافه وزن:5c6ipag2mnshmsf5ju3 10
Saba Heidari 14145 ارسال شده در 8 مرداد، 2013 ماکارانیییییییییییییییییییییییییی اونم فقط با قاااااااااااااااارچ 4
sasan2007 1323 ارسال شده در 8 مرداد، 2013 آخه این چه تایپیکی هست ؟؟؟؟؟؟؟؟ روده هام به هم پیچ خورد و دهنم آب افتاد 3
rahaneh-p 491 ارسال شده در 8 مرداد، 2013 آخه این چه تایپیکی هست ؟؟؟؟؟؟؟؟روده هام به هم پیچ خورد و دهنم آب افتاد همینو بگو دیگه... نمی دونستیم تو قرن جدیدم شکنجه میدن اونم این جوریش 2
NYC 20977 ارسال شده در 8 مرداد، 2013 دوستانی که به سیب زمینی سرخ کرده علاقه دارن بهشون پیشنهاد میکنم سیب زمینی سرخ کرده نیمه آماده شیرین عسل رو امتحان کنن. باید نزدیک 8 دقیقه سرخش کنید و بعد آماده میشه. طعمش واقعاً فوقالعاده است. ترد و خوشمزه. ینی من از روزی که خوردم دیگه هیچ سیب زمینی بهم نمیچسبه. حتماً امتحان کنید. آخرین قیمتی که من داشتم 2400 تومن بود. هر یه بسته اش اگر اشتباه نکنم 700 گرم باید باشه. 12
.sOuDeH. 16059 ارسال شده در 8 مرداد، 2013 دوستانی که به سیب زمینی سرخ کرده علاقه دارن بهشون پیشنهاد میکنم سیب زمینی سرخ کرده نیمه آماده شیرین عسل رو امتحان کنن.باید نزدیک 8 دقیقه سرخش کنید و بعد آماده میشه. طعمش واقعاً فوقالعاده است. ترد و خوشمزه. ینی من از روزی که خوردم دیگه هیچ سیب زمینی بهم نمیچسبه. حتماً امتحان کنید. آخرین قیمتی که من داشتم 3500 تومن بود. هر یه بسته اش اگر اشتباه نکنم 1 کیلیو باید باشه. خولتم:hapydancsmil: 6
Shiva-M 8295 ارسال شده در 9 مرداد، 2013 نودل با سس مرغ و هویج یعنی رواااااااااااانیشم از این عزیز دلم عکس هم انداختم: 11
Mr. Specific 43573 سازنده ارسال شده در 11 مرداد، 2013 مرغ سُخاري (كنتاكي) :icon_pf (34): مخصوصاً با سيب زميني سرخ كرده 9
Mr. Specific 43573 سازنده ارسال شده در 17 آبان، 2013 هات داگ تنوري (تصوير هات داگ تنوري نيست و فقط جنبه تزئيني دارد) 2
ارسالهای توصیه شده