رفتن به مطلب

فوتبال پاک در تبریز... شهرداری تبریز هم لیگ برتری شد


en.ml

ارسال های توصیه شده

سایت گل - با تساوی شهرداری تبریز در کرمانشاه این تیم تبریزی به عنوان تیم اول گروه دوم لیگ دسته اول مستقیما به لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش گل ، شهرداری با وجودی که حریف راهیان کرمانشاه نشد و با این تیم بدون گل مساوی کرد اما با توجه به باخت استقلال اهواز مقابل فولاد یزد ، شاگردان فراز کمالوند به لیگ برتر رسیدند تا تبریز با 3 نماینده فصل بعدی لیگ برتر را قرق کند.

 

سه نماینده پرافتخار آزربایجان در لیگ برتر در فصل آینده:

:hapydancsmil::hapydancsmil:

hapydancsmil.gifhapydancsmil.gifhapydancsmil.gifhapydancsmil.gifhapydancsmil.gifhapydancsmil.gifhapydancsmil.gifتراکتور سازی تبریز:icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol:

hapydancsmil.gifhapydancsmil.gifhapydancsmil.gifhapydancsmil.gifhapydancsmil.gifhapydancsmil.gifhapydancsmil.gifگسترش فولاد تبریز:icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol:

hapydancsmil.gifhapydancsmil.gifhapydancsmil.gifhapydancsmil.gifhapydancsmil.gifhapydancsmil.gifhapydancsmil.gifشهرداری تبریز:icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol:

لینک به دیدگاه
  • 4 هفته بعد...

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD]در اعتراض به حکم کميته انضباطي

[h=1]شهرداري تبريز فعاليت‌هايش را معلق کرد[/h]

[h=2]شهرداري تبريز در اعتراض به رأي اخير کميته انضباطي فدراسيون فوتبال از تعليق تمامي فعاليت‌هاي ورزشي اين مجموعه تا حصول نتيجه نهايي از کميته استيناف خبر داد.[/h][/TD]

[TD]00035103.jpg[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]

به گزارش روابط عمومي شهرداري تبريز، سازمان ورزش شهرداري تبريز با انتشار بيانيه‌اي اعلام کرد تا پيش از صدور حکم کميته استيناف تمامي فعاليتهاي ورزشي اين باشگاه را به حالت تعليق در مي‌آورد.

 

در بخشي از بيانيه باشگاه شهرداري تبريز با تأکيد بر اين که شکايت و اعتراض خود در خصوص حکم و رأي صادره کميته انضباطي را تقديم کميته استيناف خواهد کرد، از تعليق تمامي فعاليت‌هاي ورزشي شهرداري در تمام سطوح و رده‌ها تا حصول نتيجه و رأي نهايي از اين کميته خبر داده و تصريح کرده است: مديريت شهري تبريز با علم به اين موضوع که موفقيت در توسعه ورزش و نيز حمايت از تيم ها و استعدادهاي ورزشي وظيفه تمامي دستگاه ها مسوول بوده و تنها از عهده شهرداري تبريز برنمي آيد و با توجه به اين موضوع که متأسفانه متوليان امر ورزش با بي توجهي غيرمسوولانه ، از کنار اجحاف آشکار به شهرداري تبريز در پرونده اخير گذشتند و نيز با عنايت به اين که برابر قانون ، شهرداري تنها در حوزه ورزش همگاني و شهروندي مسووليت و وظيفه دارد ، لذا ضمن اعلام تعليق فعاليت تمامي تيم هاي ورزشي تحت مديريت و هدايت خود ، منتظر اعلام نظر نهايي کميته استيناف خواهد ماند و بديهي است در صورت تأئيد رأي کميته اضباطي از سوي کميته استيناف، نسبت به انحلال تمامي تيم‌هاي ورزشي و نيز تعطيلي دائم فعاليت‌هاي حوزه ورزش خود اقدام خواهد کرد و همانند 8 کلان‌شهر ديگر کشور ، هيچ فعاليتي در حوزه ورزش قهرماني و تيم‌داري حرفه‌اي نخواهد داشت.

 

شهرداري تبريز در عين حال تأکيد کرده است: در صورت تأئيد حکم صادره کميته انضباطي در کميته استيناف ، شهرداري تبريز ضمن تعطيلي باشگاه و انحلال تيم فوتبال شهرداري ، امتياز ليگ يکي تيم خود را به تيم قديمي ، ريشه‌دار و محبوب ماشين‌سازي تبريز اهدا خواهد کرد تا اين تيم محبوب و قديمي براي صعود به ليگ برتر در فصل آينده آماده شود.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD]مهدي واعظي :

[h=1]کارشناسان کميته انضباطي فوتبالي نيستند![/h]

[h=2]بازيکن تيم شهرداري تبريز گفت: به هيچ وجه احکام کميته انضباطي را نمي پذيرم و طبق قانون بدون حضور مجرم حکم صادر کردن تخلف بزرگي است.[/h][/TD]

[TD]00024020.jpg[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]

مهدي واعظي در خصوص حکم صادره کميته انضباطي فدراسيون فوتبال عنوان کرد: کميته انضباطي بدون مدرک معتبر و دليل برايمان حکم صادر کرده که در اين بين تيم شهرداري تبريز ضرر زيادي ديده و زحمت يک ساله بازيکنان اين تيم به هدر رفته است؛ بايد مسئولان تيم از طريق کميته استيناف اين مسئله را پيگيري کنند.

 

به گزارش ايسنا ، وي افزود: خيلي عجيب است، بدون اينکه من را براي ارائه توضيحات به کميته انضباطي دعوت کنند عليه من حکم دادند، واقعأ مسئولان تيم شهرداري، بازيکنان و شهر تبريز بسيار مظلوم واقع شده اند.

 

وي ادامه داد: در روز هاي آتي به فدراسيون مراجعه خواهم کرد تا ببينم جرمم چيست و روي چه حسابي و چه دليلي به من تهمت زده اند.

 

واعظي خاطرنشان کرد: تيم ياد آوران شلمچه چند هفته مانده به پايان رقابت ها مي خواستند از حضور در ادامه رقابت ها انصراف دهند و وضعيت چندان مناسبي هم نداشتند و خود را با مشکلات زيادي به تبريز رساندند و در آن بازي ما شرايط خيلي خوبي داشتيم و به نوعي در اوج بوديم و پيروزي مقابل اين تيم طبيعي بود.

 

بازيکن تيم شهرداري تبريز اظهار کرد: بازي با شهرداري بندر عباس هم که سخت ترين ديدار فصل بود و در آن بازي خيلي تحت فشار قرار گرفتيم و بازي، جوانمردانه بود.

 

وي تأکيد کرد: کساني که در فدراسيون کارشناسي مي کنند مي دانند فوتبال چه چيزي است؟! بازي در چمن مصنوعي چه شرايطي را دارد؟! اين افراد چند بار فوتبال بازي کرده اند؟! با تماشاي بازي که نمي شود کسي را محکوم کرد، کارشناس واقعي بايد از جنس فوتبال باشد و بازي يک بازيکن را در 10 ديدار آناليز کند و بعد به کسي تهمت تباني بزند.

 

وي افزود: در يک بازي امکان دارد بازيکن به دليل سفر و فشردگي بازي ها خسته باشد و نتواند بازي هميشگي خود را انجام دهد؛ خوب بازي نکردن بازيکن به هيچ وجه کم کاري تلقي نمي شود.

 

واعظي در پايان سخنانش در رابطه با شرايط خود براي فصل آتي رقابت ها گفت: از چند تيم پيشنهاد خوب دارم، ولي هنوز در اين باره تصميم گيري نکرده ام و منتظر هستم شرايط تيم شهرداري مشخص شود.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD]صداقت:

[h=1]مسئولان غاصبانه به فوتبال تبريز نگاه مي‌کنند[/h]

[h=2]سرپرست تيم شهرداري تبريز گفت: اگر مسئولان کميته انضباطي قدرت داشتند من را اعدام مي کردند.[/h][/TD]

[TD]00032601.jpg[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]

فرهاد صداقت در خصوص حکم کميته انضباطي عليه تيم شهرداري تبريز عنوان کرد: تا دقيقه 85 بازي با راهيان کرمانشاه داشتيم حذف مي شديم و اين تيم فولاد يزد بود که با شکست دادن استقلال خوزستان ما را ليگ برتري کرد، کميته انضباطي با چه حسابي مي گويد ما به بازيکنان تيم راهيان کرمانشاه چهار سکه بهار آزادي داده ايم؟! اگر رشوه داده بوديم در اين صورت بايد اين تيم را با اختلاف شکست مي داديم.

 

به گزارش ايسنا ، وي افزود: کدام آدم عاقل در لابي هتل به بازيکن حريف 4 سکه مي دهد و حتي عکس هم مي اندازد؛ نکته جالب اينجا است که فدراسيون اين عکس را به ما نشان نمي دهد و فقط ادعا مي کنند تباني شده است، اعتقاد دارم به هيچ وجه تباني در کار نيست و مشکل اين افراد فقط با تبريز است و نمي خواهند سه تيم از اين شهر در ليگ برتر حضور داشته باشد.

 

وي خاطرنشان کرد: 10 هفته پيش با فولاد يزد بازي کرده ايم و اين تيم را شکست داديم، حالا بعد از اين مدت سرمربي اين تيم ادعا مي کند بازيکن شماره چهار شان در بازي مقابل شهرداري کم کاري کرده است؛ مسئولان کميته انضباطي فقط روي ادعاي يک فرد عليه ما حکم صادر مي کنند، در صورتيکه اصلأ ما با هيچ بازيکني از اين تيم هيچ حرفي نزده ايم.

 

سرپرست تيم شهرداري تبريز بيان کرد: بعضي افراد در تبريز هستند که با چشم غاصبانه به فوتبال نگاه مي کنند و درک زيادي از فوتبال ندارند.

 

وي اضافه کرد: رئيس هيات فوتبال تبريز در نامه اي به فدراسيون کتبأ اعلام کرده است در بازي با شهرداري بندرعباس قرار بود تيم شهرداري تبريز تباني کند و به همين دليل مسئولان اين تيم اجازه نداده اند از اين ديدار فيلم برداري شود، که اين ادعا هم درست نيست و مانده ام روي چه مدرکي اين صحبت ها بيان مي شود.

 

صداقت اظهار کرد: دو سال است در حق فوتبال تبريز اجحاف مي شود؛ دو فصل پيش خود مسئولان کميته انضباطي به مدير باشگاه گسترش فولاد گفتند شما حق هستيد و تيم نساجي تخلف کرده است و بايد به ليگ صعود کنيد، اما اجازه نمي دهيم از تبريز سه تيم در ليگ حضور داشته باشد!

 

وي افزود: سال قبل هم گهر در سناريويي ساختگي با گل دقايق پاياني ليگ برتري شد و سواي اين مسئله يکي از تيم ها با بازيکني که سرباز فراري بوده در مقابل ماشين سازي بازي کرده بود و طبق قانون، سال قبل هم بايد ماشين سازي به ليگ برتر مي آمد، مطمئن هستم اگر امسال ما دوم مي شديم هيچ کس از تباني حرف نمي زد چرا که همه ساله در ليگ برتر تيم هاي مطرح تباني مي کنند ولي حتي صداي مسئولان کميته انضباطي هم در نمي آيد.

 

صداقت تأکيد کرد: فدراسيوني ها مي ترسند تيم هاي مورد نظرشان در هر سال سه بار به تبريز بيايند و مقابل تيم هاي اين شهر 9 امتياز از دست دهند.

 

وي عنوان کرد: دسته اولي شدن شهرداري را به آقاي فردوسي پور تبريک مي گويم وي در اين باره خيلي زحمت کشيده است و دو هفته پياپي تا ساعت دو شب عليه شهرداري برنامه اجرا کرده است و ديروز از خوشحالي نمي دانست چه کار کند و مانده ام سال قبل که تباني تيم فوتسال پرسپوليس علني شد در برنامه نود فقط در حد چند دقيقه روي اين مسئله صحبت شد.

 

سرپرست تيم شهرداري تبريز گفت: باشگاه شهرداري وکيل گرفته و به شدت دنبال حق و حقوق پايمال شده خود است و يکي از مسائلي هم که در اين حکم ما را ناراحت کرده اين است که فقط مسئولان ساير تيم ها محروم شده اند و خود تيم ها نه، اين در حالي است که هم مسئولان و هم خود تيم شهرداري محروم شده است.

 

وي در پايان سخنانش بيان کرد: کسي که فوتبال را مي فهمد در قبال اين حکم ها فقط مي خندد!

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

کلاً فساد در فوتبال ایران بیداد میکنه.

حالا در لیگ 1 بیشتر و هر چی پایین تر میره این فساد بیشتر میشه.

یه خورده منطقی به قضیه نگاه کنید.

تیم استان من (شهرداری یاسوج) هم با احساسات این مردم بازی کرد.

به نظر من حق این تیم ها هست که کلاً تعطیل شوند. چرا که هنوز به لیگ برتر نرسیدند اینطوری فساد میکنند، اگه توی لیگ برتر بودند و برای کسب سهمیه آسیا میجنگیدند چطور میشد!!!

خلاصه، بحث تبریز یا فلان شهر نیست.

بحث اینه که فساد در فوتبال داره بیداد میکنه.

الان این تیم معلق بشه و یا بازیکن ها و مربی تیم شهرداری یاسوج در این حد جریمه شوند، شاید عبرتی برای تیم های دیگه باشند.

شهرداری یاسوج تا 5-6 هفته مانده به آخر اول بود ولی به همه تیم ها امتیاز داد.

با اینکه خیلی ضعیفتر از خودش بودند.

اینه که مشخصه که تبانی رخ داده.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...