S a d e n a 11333 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 اسفند، ۱۳۹۱ منشور اخلاقي سازمان پزشكي قانوني كشور در خدمت رساني به مردم تكريم و جلب رضايت ارباب رجوع امام خميني (ره): يك فرد خدمتگزار در جمهوري اسلامي بايد: در كار او صداقت، در نگاه او محبت و حيا، د رانديشه او خير خواهي، در رفتار او شادابي، در سكوت اودقت و در تلاش او اخلاص و جديت باشد. مقام معظم رهبري: رقابت صحيح، مشروع و مقبول در خدمت رساني به مردم است. √ حضور فعال و به موقع در محل كار √ ظاهري آراسته و متناسب با عرف و فرهنگ جامعه اسلامي √ رعايت نظم و انضباط و وجدان كاري √ رفتار شايسته با مردم √ رعايت عدالت، مساوات و انصاف √ رعايت متانت، بردباري و سعه صدر √ راهنمايي ارباب رجوع در معرفي خدمات بدون منت √ آمادگي كامل براي ارايه خدمات √ پرهيز از پيچيدگي كار √ خوشرويي وخوش اخلاقي با مردم √ سرعت، پشتكار و جديت در كار و پاسخگويي به مردم √ دقت در صحت اظهار نظر كارشناسي و امانتداري √ كيفيت بالاي ارايه خدمات √ رعايت هر چه بهتر قوانين و مقررات در جهت نهادينه كردن قانون √ ايجاد محيطي سرشار از صميميت و دوستي واحترام متقابل √ ارزيابي رضايت اربابرجوع از خدمات برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده