S a d e n a 11,333 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 اسفند، ۱۳۹۱ منشور اخلاقي سازمان پزشكي قانوني كشور در خدمت رساني به مردم تكريم و جلب رضايت ارباب رجوع امام خميني (ره): يك فرد خدمتگزار در جمهوري اسلامي بايد: در كار او صداقت، در نگاه او محبت و حيا، د رانديشه او خير خواهي، در رفتار او شادابي، در سكوت اودقت و در تلاش او اخلاص و جديت باشد. مقام معظم رهبري: رقابت صحيح، مشروع و مقبول در خدمت رساني به مردم است. √ حضور فعال و به موقع در محل كار √ ظاهري آراسته و متناسب با عرف و فرهنگ جامعه اسلامي √ رعايت نظم و انضباط و وجدان كاري √ رفتار شايسته با مردم √ رعايت عدالت، مساوات و انصاف √ رعايت متانت، بردباري و سعه صدر √ راهنمايي ارباب رجوع در معرفي خدمات بدون منت √ آمادگي كامل براي ارايه خدمات √ پرهيز از پيچيدگي كار √ خوشرويي وخوش اخلاقي با مردم √ سرعت، پشتكار و جديت در كار و پاسخگويي به مردم √ دقت در صحت اظهار نظر كارشناسي و امانتداري √ كيفيت بالاي ارايه خدمات √ رعايت هر چه بهتر قوانين و مقررات در جهت نهادينه كردن قانون √ ايجاد محيطي سرشار از صميميت و دوستي واحترام متقابل √ ارزيابي رضايت اربابرجوع از خدمات برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام نقل قول لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .