Hamid Mehrazin 7043 ارسال شده در 27 فروردین، 2013 تشکر از همه دوستان که درشادی بچه های صنایع شریک شدند مرسی ازتک تک دوستان 6
مهندس خوش فکر 11397 ارسال شده در 27 فروردین، 2013 منم به دوستان عزیز تبریک میگم امیدوارم از شایستگی ها و توانمندی هاشون در تالار صنایع بیش از پیش بهره مند بشیم از فاطمه رفیق بسیار عزیزم که اینقدر به تالار ما و بچه ها لطف داره بی نهایت سپاسگزارم 8
آریودخت 43941 مالک ارسال شده در 27 فروردین، 2013 منم به دوستان عزیز تبریک میگم امیدوارم از شایستگی ها و توانمندی هاشون در تالار صنایع بیش از پیش بهره مند بشیماز فاطمه رفیق بسیار عزیزم که اینقدر به تالار ما و بچه ها لطف داره بی نهایت سپاسگذارم سالاری رفیخ 5
Hamid Mehrazin 7043 ارسال شده در 27 فروردین، 2013 منم به دوستان عزیز تبریک میگم امیدوارم از شایستگی ها و توانمندی هاشون در تالار صنایع بیش از پیش بهره مند بشیماز فاطمه رفیق بسیار عزیزم که اینقدر به تالار ما و بچه ها لطف داره بی نهایت سپاسگذارم مدیر محترم میلاد عزیزم مرسی فقط سپاسگزارم درسته بابا با ز زنبور مینویسند مدیر 7
آریودخت 43941 مالک ارسال شده در 27 فروردین، 2013 مدیر محترم میلاد عزیزم مرسی فقط سپاسگزارم درسته بابا با ز زنبور مینویسند مدیر مهم اون حسیه که منتقل میکنن نه ز ذ 7
Farnoosh Khademi 20025 ارسال شده در 28 فروردین، 2013 منم به همگی تبریک میگم و براتون آرزوی موفقیت میکنم. 9
Mehdi-82 2929 ارسال شده در 31 فروردین، 2013 منم به این دوستان عزیز تبریک میگم و براشون دعا میکنم که علاوه بر اینجا تو زندگیشون هم هر روز شون بهتر از روز قبلشون باشه 6
An@hita 8666 ارسال شده در 1 اردیبهشت، 2013 تبریک به دوستان عزیز انشالله همیشه موفق و پیروز باشید وسمت های گنده گنده بگیرید و برید اون بالاها 4
nazfar 8746 ارسال شده در 1 اردیبهشت، 2013 به به...انتخابای شایسته ای انجام شده.به همگی تبریک میگم.امیدوارم تالار صنایع مثل همیشه فعال باشه... 6
ارسال های توصیه شده