رفتن به مطلب

دور شدن از اندروید: سامسونگ تلفن های تایزنی تولید می کند


a_gadget

ارسال های توصیه شده

bgr-samsung-sign-387.jpeg

چند روز پیش در نارنجی در مورد رقابت خزنده میان گوگل و سامسونگ صحبت کردیم و احتمال این موضوع مطرح شد که ممکن است سامسونگ کم کم و طی سال های آینده از اندروید دور شود و به سوی سیستم عامل خودش پیش برود.

 

از هفته گذشته هم شایعات مختلفی در مورد ارایه تلفنی از سامسونگ با سیستم عامل تایزن به گوش میرسید. اما امروز تایید شده که این شرکت مشغول ساخت چندین تلفن با این سیستم عامل است و در سال جاری میلادی شاهد ارایه تلفن های سامسونگ با سیستم عامل تایزن خواهیم بود. بنابراین ثابت شد که این شرکت در استفاده از سیستم عاملی متفاوت، جدیت زیادی دارد.

 

در حال حاضر اندروید برای سامسونگ سود سرشاری به همراه دارد و تلفن های این شرکت با این سیستم عامل رکوردهای فروش را شکسته اند. اما به نظر میرسد که سامسونگ تصمیم دارد در آینده کنترل سیستم عامل را هم در اختیار خودش بگیرد.

 

با این حساب سامسونگ رسما تایید کرده که در حال برداشتن قدم های اولیه برای دور شدن از اندروید است. اما آیا این تغییر با چه سرعتی رخ می دهد و سامسونگ چطور می تواند از عهده این کار بر بیاید؟ آیا تجربه بادا باز هم تکرار می شود یا این بار تایزن سیستم عاملی قدرتمند و فراگیر خواهد شد؟

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...