رفتن به مطلب

دو محصول جديد ايران خودرو ديزل به بازار مي آيد


Fahim

ارسال های توصیه شده

دو محصول جديد ايران خودرو ديزل به بازار مي آيد

۱۸ فروردين ۱۳۸۹

 

مديرعامل ايران خودرو ديزل گفت:‌شركت ايران خودرو ديزل دو محصول جديد توليد و روانه بازارهاي داخلي و خارجي مي كند.

هاشم يكه زارع، با بيان اين مطلب اظهار داشت: رهنمودهاي حضرت آيت الله خامنه اي را در بخش هاي مختلف صادرات، خودكفايي و جهش صنعتي سرلوحه اهداف راهبردي خود در سال جاري قرارداده ايم و مصمم هستيم منويات معظم له را تحقق بخشيم.

 

 

 

وي افزود: در مهرماه سال جاري توليد مدل جديد كاميون كشنده را در برنامه داريم و در كنار آن برنامه توليد اتوبوس هاي آكاردئوني نيز براي خطوط بي آر تي تهران در دستور كار است و تمام مقدمات توليد اين خودرو فراهم شده است.

وي تأكيد كرد: وانت پيكاپ ديزلي، ميني بوس، ون، اتوبوس شهري و بين شهري و كاميونت از جمله محصولات ديگري است كه در سال آينده در اين شركت توليد خواهد شد.

 

 

 

وي يكي از محورهاي اصلي فعاليت‌هاي سال جاري اين شركت را توسعه بازارهاي هدف صادراتي عنوان كرد و گفت: اين شركت قصد دارد در راستاي فرمايشات مقام معظم رهبري ارزش صادرات محصولات خود را به بيش از 20 ميليون دلار در سال جاري برساند كه نسبت به سال قبل صد درصد رشد دارد.

يكه زارع افزود: بازارهاي هدف اين شركت كشورهاي آفريقايي و كشورهاي همسايه خواهد بود و در اين راستا راه اندازي خط توليد كاميون در يكي از كشورهاي آفريقايي در دستور كار است.

وي تأكيد كرد: در چهارماهه اول امسال 250 دستگاه اتوبوس به كشور موريتاني صادر خواهد شد.

مدير عامل ايران خودرو ديزل ادامه داد: ايجاد و توسعه مراكز خدمات پس از فروش در كشورهاي هدف صادراتي جزء برنامه هاي جدي اين شركت درسال جاري است.

وي گفت:درسال جاري 13 هزار و 500 دستگاه خودروي تجاري و كار در ايران خودرو ديزل توليد مي‌شود كه اين رقم در سال قبل 12هزار دستگاه بوده است و نسبت به سال قبل بيش از 10 درصد افزايش را نشان مي دهد.

يكه زارع در عين حال با اشاره به نقش محوري اين شركت در توسعه، تجهيز و بازسازي ناوگان تجاري اعم از اتوبوس و كاميون اظهار داشت: ما بيش از هر زمان ديگر آمادگي كامل داريم كه محصولات خود را بر اساس استانداردهاي زيست محيطي و با موتورهايي كم مصرف توليد كرده تا در بازسازي و نوسازي ناوگان تجاري نقش بيشتري داشته باشيم

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...