رفتن به مطلب

در پاییز، ناخن های تان را اینگونه لاک بزنید


mani24

ارسال های توصیه شده

145787.jpg

خیلی به دنبال اینكه ناخنهایتان را چه رنگ لاكی بزنید نباشید اما سعی كنید از این حالت برهنگی و بی روحی هر روزه هم خلاصشان نمایید . فصل پاییز بازگشت رنگهای مات با حسی صمیمانه تر و مطبوعتر است .

در این هوای سرد و آسمان ابری پاییز، مدهای 2012 جدید لاک ناخن برای این فصل باعث می شود كه برای ماهها شاد و مشعوف باشیم . دستمال گردن ها و كیف ها بسیار خوبند اما این لاكهای لذت بخش - این وسیله تزیینی مورد علاقه برای آرایش پاییزی ناخنهایتان بسیار مطمئن و ایمن هستند .

 

 

na01.jpg

 

تیره و رازآلود

 

مد این فصل رنگهای زنانه شبیه صورتی و قرمز انتخاب می گردد و بطرز مسحور كننده و دلبرانه ای به رنگ های تیره پیوند می دهد . با اتكا به رنگهای تیره تر ، ته رنگهای متالیك و زرق و برقهای زمخت این سایه ها و رنگهای پاییزی فریبنده و زنانه هستند . برای داشتن چنین تیپی سایه های تیره تر از حد معمول رنگ قهوه ای را انتخاب نمایید . اگر كه كمی خواهید ناخنهایتان حالت شیطانی پیدا نكند آنها را كوتاه و مانیكور كرده بطوری كه نوك چهارگوش و گوشه های آن گرد باشد.

 

 

na02.jpg

 

تحت تاثیر قرار دادن رنگهای مات

خیلی به دنبال اینكه ناخنهایتان را چه رنگ لاكی بزنید نباشید اما سعی كنید از این حالت برهنگی و بی روحی هر روزه هم خلاصشان نمایید . فصل پاییز بازگشت رنگهای مات با حسی صمیمانه تر و مطبوعتر است . رنگ لاكتان را با پلیورهای پاییزی و یا كفشهای شیك و بی پاشنه ای كه می پوشید ست نمایید . ته رنگ این رنگمایه ها نگاهها را متوجه ناخنهایتان می نماید .

بدین منظور به دنبال سایه های تیره تر رنگهای مات كلاسیك و سایه های براق قهوه ای كاكائویی و خاكستری ملموس باشید . برای اینكه رنگ لاكتان خیلی جلوه تابستانی به خود نگیرد لباسهای بالا تنه تان را از رنگی تیره تر از رنگ پوست تان انتخاب نمایید .

na03.jpg

 

 

مد این فصل بر همه اقلام محصولات زیبایی شامل موها ، لب ها ، چشمها و ناخن تاثیر خود را دارد . لاك مورد علاقه تان را انتخاب نمایید ( فكر می كنیم رنگهای چشم نوازی چون آبی تیره ، سبز یشمی ، یا یكی از رنگمایه های قهوه ای تیره پاییزی بهتر باشد ) به دنبال لاكهایی مشابه اما با سایه های روشن تر باشید و آن را با هم تركیب نمایید . خواه این تغییر رنگ را از ته ناخن به سمت سر ناخن ایجاد كنید خواه این تغییر رنگ را بر روی انگشتانتان اعمال نمایید ( یعنی كه رنگ ناخن هر انگشت با انگشت دیگر متفاوت باشد ) كاملا مد می باشد و باعث می شود كه همه ناخنها حالت نو آوری و پیشگام بودن خود را حفظ نمایند .

na04.jpg

 

 

na05.jpg

 

بوم های هنری

از آثار هنری رنگارنگ اندی وارول Andy Warhol و شب پر ستاره ونگوك Van Ghiugh,s Starry Night برای الهام گرفتن رنگ لاک ناخنهای تان در این فصل استفاده کنید. این گونه تیپ ها كه روشن ترین و ملایم ترین رنگمایه ها ، برجسته ترین طرحها و براق ترین رنگهای متالیك را با هم تركیب می كند متعلق به افراد جسور و شجاع می باشد . در زیر چند شاهكار خلاقانه ما را می بینید :

 

na06.jpg

 

na07.jpg

 

همان طور كه برگها می ریزند و درجه دما سنج پایین می آید اجازه ندهید كه رخوت و ركود پاییزی دامن گیر مدل ناخنهایتان شود . برای اینکار، از طرحهایی كه باعث می شود ناخنهایتان سرشار از زندگی و شور گردند را انتخاب نموده و بر روی ناخنهایتان پیاده نمایید .

 

 

 

na08.jpg

 

 

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ

 

 

www.seemorgh.com/lifestyle

اختصاصی سیمرغ

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...