رفتن به مطلب

نظرسنجی بیستمین مسابقه عکس با دوربین شخصی-موضوع (پاییز)


بهترین عکس از نظر شما؟؟  

215 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. بهترین عکس از نظر شما؟؟

    • 26
    • 16
    • 15
    • 16
    • 13
    • 20
    • 13
    • 12
    • 9
    • 12
    • 26
    • 12
    • 25


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
:w58:

 

 

 

  • icon_pf%20%2834%29.gif
     
    ینی حمید بجان خودم مدیون این دونیا و اون دنیایی اگه اینترنتی باشه و قبول کرده باشی :4564:

 

حمید بیچاره از کجا بفهمه خو ms2.gif

  • Like 5
  • پاسخ 104
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
:banel_smiley_4:
  • Like 4
ارسال شده در
:banel_smiley_4:

 

فکرشو نکن مسابقه تموم بشه خودم منابع عکسو بهت معرفی میکنمms2.gif

  • Like 5
ارسال شده در
فکرشو نکن مسابقه تموم بشه خودم منابع عکسو بهت معرفی میکنمms2.gif

 

حمید از همون جایی بفهمه که به من همیشه سخت میگیره :whistles:

 

مگه میدونی ؟ :w58:

خو الان بگو :w000:

  • Like 5
ارسال شده در
:banel_smiley_4:

 

89e9e2bf17c6569c258a22f692838cd4.gif

  • Like 4
ارسال شده در

WoW

چه عکسایی :w58:

رای دادیم :ws3:

  • Like 5
ارسال شده در

درود دوستان عزيز :icon_gol:

شايد به من ربطي نداشته باشه. ولي چون ديدم هنوز پاسخي داده نشده و هي داره ادامه پيدا مي‌كنه فكر كردم بد نيست به عنوان يه فردي كه نه مسئول برگزاريه نه شركت كننده يه نكته رو بگم.

 

1. وقتي مي‌گن تبليغ نكنيد، اين عبارت "به من راي بديد" رو هم شامل مي‌شه. حتي اگه مشخص نكنين كدوم عكس مال شماست :banel_smiley_4:

 

2. بهتره قبل از اينكه ادعايي رو مطرح كنيم، به نتايجي كه مي‌تونه داشته باشه فكر كنيم. هميشه بايد حواسمون باشه كه شايد كساني باشن كه همون يه پست ما رو مي‌بينن و ديگه نميان كه از واقعيت قضيه خبردار شن و اگه ما اشتباه كرده باشيم، اين خيلي بده...

 

اينجا مي‌شه راحت چك كرد كه عكسا اينترنتي هستن يا نه. چندين روش خيلي ساده براش وجود داره...

من چك كردم عكسا رو و فكر مي‌كنم كه بهتره اين بحث رو ادامه ندين.

در صورتي كه از اينترنتي بودن يك يا چند‌تاشون مطمئن هستين، مي‌تونين به مدير پيغام خصوصي بزنين و لزومي نداره توي تاپيك بيان كنين.

 

اگه عكسا به نظرتون خيلي خوب هستن و اين باعث شك شده، هم به چند نكته توجه كنين.

اينا عكساي خيلي خوبي هستن ولي اونقدرا هم عجيب نيستن! توي همه‌ي مسابقات قبلي هم عكساي خيلي خوبي داشتيم چون عكاساي خيلي خوبي داريم. كافيه به تاپيكاي عكاسي چنتا از بچه‌ها سر بزنين.

شما يه موقعيت خوب پيدا كنين و بلد باشين از دوربينتون استفاده كنين براي گرفتن يه عكس نسبتا خوب كافيه. بقيه‌ش به ذوق هنري عكاس برمي‌گرده كه اينجا هم كم نداريم!

از طرفي توي همه‌ي مسابقات قبلي هم عكساي اديت شده داشتيم.

 

پس ممنون مي‌شم كه بر اساس شك و ترديدمون قضاوت نكنيم و بذاريم مسابقه روال عاديشو جلو بره. اگه مشخص بشه مشكلي هست، به صلاحديد مسئولان مسابقه، معمولا عكس حذف مي‌شه.

 

به هر حال به من ربط خاصي نداشت. به عنوان يه كسي كه داره رد مي‌شه گفتم. :flowerysmile:

شاد باشيم!

  • Like 9
ارسال شده در

منم رای دادم. اپلود سنتر خراب بود نشد شرکت کنمTAEL_SmileyCenter_Misc%20(305).gif

دست همگی درد نکنه:ws3:

  • Like 8
ارسال شده در
منم رای دادم. اپلود سنتر خراب بود نشد شرکت کنمTAEL_SmileyCenter_Misc%20(305).gif

دست همگی درد نکنه:ws3:

 

حجم عکست بالا بوده گفتم که کوچیکش کن

  • Like 5
ارسال شده در

رای بدادیممم :ws37:

  • Like 2
ارسال شده در

منم رای دادم:hapydancsmil:

  • Like 3
ارسال شده در

دوستان عکسا مشکلی نداشتن

 

رای بدین

 

آخرش عکاسها میان و راجع به عکسشون نظر میدن

  • Like 6
ارسال شده در

رای دادیم :a030:

  • Like 4
ارسال شده در

6 و 12 خوب بودن/

 

ولی دلیل استفاده از دیافراگم 2/8 رو توی عکس 12 نمیفهمم !

 

میتونستی دیافراگم رو بسته تر کنی و سرعت شاتر رو کمتر تا عکس OVer نشه/

  • Like 4
tina-arch مهمان
ارسال شده در

منم رای دادم :ws37:

ولی چرا منو دعوت نکردی به مسابقه حمیییییییییید:w02:

ترسیدی من مدالو ببرم:whistles:

ارسال شده در

icon_pf%20(34).gif

 

ای بابا خوب از بس تعداد زیاده یه سری از قلم میوفتن شرمنده دیگه

  • Like 1
ارسال شده در

تمام انجام شد:ws37:

  • Like 2
ارسال شده در

واوووووووووووو:w58:

 

اینا که خیلی عالین :a030:

 

حالا چه جوری انتخابشون کنم:ws52:

 

دست همه بچه ها درد نکنه:icon_redface::icon_gol:

 

منم رفتم رای بدم :ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

خیلی عالی بود

ینی واقعا خود بچه ها اینا رو گرفتن؟

  • Like 1
ارسال شده در

بار دومه که نگاه کردم ..عکسا همه قشنگن....بار سوم رای میدم...:ws37:

ولی یک عدد سوال ....چرا این مسابقه جوایزش با اون یکی فرق میکنه آیا؟...:ws38:

  • Like 3

×
×
  • اضافه کردن...