رفتن به مطلب

گالری وِستواتر


ارسال های توصیه شده

گالری The Sperone Westwater – توسط فاستر و همکارانش – در نیویورک توسط هنرمند آرژانتینی Guillermo Kuitca افتتاح شده که شامل یک فضای نمایشگاه در حال حرکت است که طبقات این گالری را به هم متصل می کند .

 

2f2ryf0i3f80n2xpuns.jpg

 

7e7y9o27vahpasd7114a.jpg

 

نمای شیشه ای کنگره دار ، سر و صدای خیابان را به طور چشمگیری کاهش داده و دما و نور وارد شده به بستر گالری را کنترل می کند و همچنین عایق ساختمان در برابر فضاهای گالری محسوب می شود . گالری وِستواتر در گذشته محلی برای نمایش آثار هنرمندان بین المللی بوده و اکنون بعد از ۳۵ سال ، فاستر و همکارانش با طراحی خود ، مساحت نمایشگاه را دو برابر کرده و پیشگامان رویکرد نوآورانه با یک حرکت عمودی در فضای گالری شده اند . این فضای متحرک به بازدیدکننده اجازه می دهد که با حرکتی تدریجی بین سطوح به طبقات فوقانی نمایشگاه برسد که یکی از ویژگی های برجسته طرح در کل Bowery می باشد که از خیابان قابل مشاهده بوده و سرعت آرام آن متضاد با ترافیک سریع خیابان است . با وجود پله و آسانسور اضافه ، دسترسی به پارکینگ آسانتر می شود . گالری فضای گسترده ای از نمایشگاه را ارائه می دهد که در نقوش و تزئینات و تناسبات متفاوت هستند . شکست در طبقه ششم ، نشان دهنده محل دفاتر اداری گالری است . آثار هنرمندان عمدتأ در زیر زمین ذخیره شده ، در حالی که کتابخانه در طبقه آخر قرار گرفته است.

 

hc866d8em1837wevk9w.jpg

 

gi0dx1sd2riit40q3mi.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...