Tohid.Gh 22 اشتراک گذاری ارسال شده در 22 آبان، ۱۳۹۱ سلام تو درس ماشین افزار1 که مربوط به تراشکاری هس استاد سوالی پرسید و گفت جایی هم جوابش پیدا نمیشه مگه اینکه از یه نفر متخصص و با تجربه بپرسین منم گشتم و پیدا نکردم جوابش رو همین جست و جو تو نت باعث شد با اینجا آشنا شم میخواستم اگه میشه تو جواب این سوال بهم کمک کنید چرا پیچ گاز و کاربراتور چپگرده درحالی که بقیه پیچ ها راستگرد اند؟ استاد گفت که سه تا دلیل داره.... مرسی 4 لینک به دیدگاه
Mr. Specific 43573 اشتراک گذاری ارسال شده در 22 آبان، ۱۳۹۱ سلامتو درس ماشین افزار1 که مربوط به تراشکاری هس استاد سوالی پرسید و گفت جایی هم جوابش پیدا نمیشه مگه اینکه از یه نفر متخصص و با تجربه بپرسین منم گشتم و پیدا نکردم جوابش رو همین جست و جو تو نت باعث شد با اینجا آشنا شم میخواستم اگه میشه تو جواب این سوال بهم کمک کنید چرا پیچ گاز و کاربراتور چپگرده درحالی که بقیه پیچ ها راستگرد اند؟ استاد گفت که سه تا دلیل داره.... مرسی سلام دوست عزیز من زیاد در این زمینه سررشته ندارم. ولی یک متنی پیدا کردم که تا حدودی میتونید به خواسته هاتون برسید. ولی مقاله رو با دقت بخون. لا له لای متن ها باید پیداش کنی. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4 لینک به دیدگاه
Marx 1733 اشتراک گذاری ارسال شده در 22 آبان، ۱۳۹۱ بیشتر از جهت ایمنی برای سفت کردن پیچ هست. چون اکثرا طبق عادت پیچ رو در جهت عقربه های ساعت سفت میکنند، توی گاز اگه پیچ زیاد سفت بشه، ممکنه دردسر درست بشه، چپ گرد گذاشتن که گشتاور کمتری رو آدم های عادی وارد کنند. 4 لینک به دیدگاه
Tohid.Gh 22 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 22 آبان، ۱۳۹۱ بیشتر از جهت ایمنی برای سفت کردن پیچ هست.چون اکثرا طبق عادت پیچ رو در جهت عقربه های ساعت سفت میکنند، توی گاز اگه پیچ زیاد سفت بشه، ممکنه دردسر درست بشه، چپ گرد گذاشتن که گشتاور کمتری رو آدم های عادی وارد کنند. اینکه گفتین دردسر درست بشه دقیقا چه مشکلی پیش میاد؟ دلایل دیگه ش چی میتونه باشه؟ :-? 3 لینک به دیدگاه
Marx 1733 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 آبان، ۱۳۹۱ اینکه گفتین دردسر درست بشه دقیقا چه مشکلی پیش میاد؟دلایل دیگه ش چی میتونه باشه؟ :-? شکستن پیچ در اثر سفت کردن زیاد، همچنین اصطکاک و جرقه . توی چپ گرد یا راست گرد بودن به غیر از نحوه باز و بسته شدن، دلیل خاصی نداریم و نوع رزوه های هر پیچی با توجه به کاربردش میتونه متفاوت باشه. استادتون چی گفته؟ 3 لینک به دیدگاه
Tohid.Gh 22 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 23 آبان، ۱۳۹۱ شکستن پیچ در اثر سفت کردن زیاد، همچنین اصطکاک و جرقه .توی چپ گرد یا راست گرد بودن به غیر از نحوه باز و بسته شدن، دلیل خاصی نداریم و نوع رزوه های هر پیچی با توجه به کاربردش میتونه متفاوت باشه. استادتون چی گفته؟ گفت که پیچ گاز و کاربراتو ماشین چپ گرده همیشه گفت سه تا دلیل داره ولی تو کتابا و نت پیدا نمیکنین چون دلایل تجربیه والا تا حالا دلایلی که پیدا شده اینه که: 1. ایمنی: بخاطر اینکه خطرناکه و معمولا انسان طبق عادت پیچ رو به سمت راست میچرخونه این کارو کردن که پیچ کاملا با اراده و اختیاری باز یا بسته شه و اینکه با گشتاور اتوماتیک هم باز نشه 2. یکی از آشناها تو شرکت گاز گفت که بخاطر حساسیت قطعات گاز اینارو با بقیه متفاوت میسازن که اشتباه نشه... 3 لینک به دیدگاه
XMEHRDADX 7514 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 آبان، ۱۳۹۱ سلامتو درس ماشین افزار1 که مربوط به تراشکاری هس استاد سوالی پرسید و گفت جایی هم جوابش پیدا نمیشه مگه اینکه از یه نفر متخصص و با تجربه بپرسین منم گشتم و پیدا نکردم جوابش رو همین جست و جو تو نت باعث شد با اینجا آشنا شم میخواستم اگه میشه تو جواب این سوال بهم کمک کنید چرا پیچ گاز و کاربراتور چپگرده درحالی که بقیه پیچ ها راستگرد اند؟ استاد گفت که سه تا دلیل داره.... مرسی بنظرم فقط دلیل ایمنی داره.بخاطر اینکه وقتی افراد غیر مسئول استفاده کنن ،بجای باز شدن ،بسته و سفت بشه. آیا منظور از پیچ کاربراتور همون پیچ تنظیم هوای کاربراتوره؟ 3 لینک به دیدگاه
Tohid.Gh 22 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 24 آبان، ۱۳۹۱ راستش من از ماشی زیاد سردرنمیارم:دی همینجوری گفت کاربراتور دیگه نمیدونم دقیقا کدوم پیچش... 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده