رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

تمامی مطالب از سایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
نوشته آقای مسعود طالاری هست:icon_gol:

 

چاپ قالبی

چاپی که به وسیله قالب انجام می‌گیرد چاپ قالبی یا Block Printing نام دارد. در این چاپ که یکی از قدیمی‌ترین روش های چاپ است طرح مورد نظر به صورت برجسته بر روی قالب چوبی تراشیده می شود. سپس این قالب را روی نمد یا پارچه آغشته به رنگ می فشارند تا نقاط برجسته روی قالب(طرح مورد نظر ) به رنگ آغشته شود. در نهایت قالب را در محل مورد نظر روی پارچه می‌فشارند. آثار این چاپ را هنوز در ایران و در مناطقی مانند اصفهان می‌توان مشاهده نمود.طرح های چاپ قالبی معایبی دارد از جمله زمخت بودن طرح به علت تراشیدن چوپ یا قالب و منظم نبودن راپورت ها را می توان نام برد.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

 

 

  • Like 2
لینک به دیدگاه

چاپ استنسیل

استنسیل(Stencil) ورقی از جنس فلز یا سلولز و یا دیگر مواد نظیر پلاستیک بوده که طرح را روی آن برش می زنند(در می آورند)؛ سپس این ورق را روی پارچه قرار می دهند و رنگ را روی آن می‌کشند بدین صورت چاپ روی طرح منتقل می شود به چاپی که در آن از Stencil به عنوان ابزار چاپ استفاده شود چاپ استنسیل(Stencil Printing) می گویند. این روش نیز دارای معایب زیادی همانند قرار نگرفتن منظم راپورتها کنار یکدیگر و ظریف نبودن طرح می باشد.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 1
لینک به دیدگاه

چاپ باتیک

در این چاپ از قلم مخصوصی جهت چاپ استفاده می کنند. این تکنیک امروزه در سطح بین الملل به کار برده می شود ولی بیشتر جنبه هنری دارد و روی کالاهای فانتزی و گران قیمت به کار می رود. روش کار در این نوع چاپ به این صورت است که واکس و یا پارافین و یا موم مذاب را داخل قلم می‌ریزند، سپس با این قلم طرح را روی پارچه که معمولاً از پیش آماده شده است می‌کشند. وپس از آنکه موم، واکس و یا پارافین روی پارچه به صورت جامد در آمدند، پارچه را رنگرزی می‌نمایند. در هنگام رنگرزی محل هایی که موم اندود شده‌اند رنگ را به خود نمی‌گیرند. بنابراین طرح مورد نظر روی پارچه به واسطه رنگ گرفتن قسمت های موم اندود نشده ایجاد می شود. عمل چاپ باتیک را معمولاً روی پارچه های ابریشمی و پنبه‌ای انجام می‌دهند.نکته حائز اهمیت آن است که دمای رنگرزی می بایست پایین تر از دمای ذوب موم، واکس و یا پارافین به کار رفته شده باشد. جهت این کار می توان از مواد رنگزای خمی (غیر محلول ) و یا راکتیو استفاده نمود. در نهایت پس از رنگرزی، کالای رنگرزی شده را در دمای جوش صابونی می‌کنند. هنگامیکه کالای رنگرزی شده در دمای جوش قرار گیرد موم ها ذوب شده و به واسطه چگالی سبکتر روی آب قرار گرفته و از روی سطح کالا بر طرف می‌گردند. در این هنگام پیشنهاد می شود که حمام صابونی به حالت سرریز باشد تا موم های ذوب شده، از حمام خارج گردیده و مجدداً روی کالا نچسبد. اگر در طرح مورد نظر تنوع رنگی وجود داشته باشد این کار را چندین مرتبه انجام می‌دهند.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 2
لینک به دیدگاه

چاپ اسپری

در روش چاپ اسپری، پارچه به صورت عرضی باز از زیر مخازن در حال ارتعاش و یا یکسری نازل‌ هوا عبور می کند. مخازن و نازل‌های ذکر شده حاوی رنگ و مواد تعاونی لازم دیگر می باشند که دائماً این مواد توسط پمپ به آنها تزریق می‌شود. در اثر ارتعاش مخازن رنگ و یا حرکت نازل‌ها، رنگ روی سطح کالا ریخته شده و بدین صورت کالا طرح‌دار می‌گردد.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 2
لینک به دیدگاه

چاپ اسکرین

در روش های سنتی همانند چاپ استنسیل و باتیک همانگونه که مشخص است طرح ها، دارای ظرافت و تکرار پذیری منظم نیستند زیرا روش های تهیه ابزار چاپ آن ها و یا در واقع روش های ایجاد طرح روی ابزار با دست انجام می گیرد.در چاپ سیلک اسکرین از توری یا گاز جهت انتقال طرح استفاده می شود که به آن Screen گفته می شود و به این علت به آنSilk Screen و به این نوع چاپ، چاپ Silk Screen یاSilk Screen Printing گفته می‌شود. این توری یا گاز اوایل از جنس ابریشم تهیه می‌شد؛ بعد از عرضه شدن الیاف مصنوعی به بازار کاربرد توری ابریشمی بسیار محدود شده و به جای آن از مونو فیلامنتهای پلی آمید یا پلی استر استفاده می شود.نوع بافت این توری یا Screen بافتی ساده همانند بافت تافته است. با توجه به تعداد فیلامنت ها در واحد سطح (cm2) و یا با توجه به تعداد منافذ در واحد سطح و در کل بر حسب دقت که طرح مورد چاپ می تواند داشته باشد، این توری ها یا اسکرین‌ها را شماره گذاری می‌کنند. هرچقدرشماره توری کمتر یا پایین‌تر باشد ظرافت طرح مورد نظرکمتر خواهد شد و بالعکس. این موضوع بدان معنی نیست که توری های شماره پایین کاربرد ندارند بلکه ازآن ها برای چاپ زمینه ویا طرح های وسیع که در آن حداکثر پوشش در کمترین زمان نیاز است استفاده می شود.پس از آن که توری انتخاب شد آن را بر روی قاب یا چارچوبی می‌کشند تا هیچگونه چروکی روی آن نباشد. این قالب یا چار چوب قاب قبلاً از جنس چوب بوده است، ولیکن در حال حاضر معمولا آن را پروفیل در نظر می‌گیرند زیرا چوب در اثر جذب آب تاب بر می‌دارد.کشیدن توری یا Screen روی قاب (مرحله تورکشی) به صورت دستی ویا با استفاده ازدستگاه انجام می‌گیرد که به آنها دستگاه های تورکش می‌گویند. ماشین های تورکش به صورت نیمه اتوماتیک یا اتوماتیک می باشند. به قابی که توری روی آن کشیده شده است نیز شابلون می‌گویند. در گذشته توری یا Screen را با سوزن منگنه به قاب چوبی متصل می‌کردند ولی روی قاب فلزی این کار با استفاده از چسب (چسب های با پایه آلی) انجام می‌گیرد. پس ازاتمام عمل تورکشی عمل مسدودکردن مناطق یا منافذ مورد نظر انجام می‌گیرد. یکی از ساده‌ترین و مرسوم‌ترین عملیات استفاده از مواد یا محلول های حساس به نور تحت عنوان لاک های حساس به نور می‌باشد.در اوایل از محلول ژلاتین استفاده می‌کردند و برای آنکه آن را به نور حساس کنند از ماده‌ای به نام بیکرومات پتاسیم ویا دی کرومات سدیم استفاده می‌کردند. معمولاً به بیکرومات پتاسیم ماده حساس کننده میگویند. در صنعت به این محلول لاک و یا لاک حساس به نور گفته می شود. لاک ها انواع و اقسام مختلفی دارند. در حال حاضربه جای ژلاتین از مواد دیگر همانند پلی وینیل الکل، آلبومین و غیره استفاده می کنند. پس از خشک‌شدن عمل نور دادن انجام می‌گیرد. بدین صورت که شابلون را روی میز مخصوصی قرار می دهند به صورتی که پشت آن رو به بالا باشد، سپس طرح مورد نظر را که روی کاغذ شفاف یا فیلم (به صورت مثبت) طراحی شده به صورت کاملا گونیا و در محل موردنظر می گذارند. سپس عمل نور دادن انجام می‌گیرد. عمل نور دادن ترجیحاً باید با منبع نوری انجام گیرد که میزانUV آن بالا باشد ( معمولا از لامپ‌های مهتابی استفاده می‌کنند). با توجه به حساس بودن محلول به نور آن مناطقی که نور می‌بینند پلیمر به صورت غیر محلول در آب در میآید و در آن مناطقی که پلیمر نور ندیده همچنان به صورت محلول در آب باقی می‌ماند.پس از عمل نور دادن شابلون را شستشو می‌دهند و بدین طریق عمل شابلون سازی خاتمه می یابد. کلیه عملیات نور دادن از مرحله آغشته سازی تا شستشو در تاریکخانه انجام می گیرد و در صورت نیاز از لامپ قرمز در تاریکخانه استفاده می شود.پس از زدوده شدن لاک های محلول در آب یا همان پلیمر‌های واکنش نداده و خشک شدن شابلون ،عمل روتوش انجام می‌گیرد. این کار را معمولاً با استفاده از قلم مو و رنگهای روغنی یا تینری انجام می‌دهند و پس از تایید طرح مطلوب توسط شخص مربوطه و حتی در برخی مواقع نمونه‌گیری اگر قرار باشد شابلون برای مدت زیادی (متراژ زیاد) مصرف شود، به آن سخت کننده می افزایند. عمل آغشته نمودن با سخت کننده می تواند از طریق مالیدن پنبه آغشته به سخت کننده روی شابلون و یا خواباندن شابلون در محلول سخت کننده انجام گیرد.عمل انتقال رنگ به روی پارچه با استفاده از وسیله‌ای به نام Squeegee ،راکل، پاروئی و یا رنگ‌کش انجام می‌گیرد.کار رنگ‌کش اینست که رنگ را داخل شابلون به حرکت در می‌آورد. جنس آن اوایل از چوب بود که دارای لبه مدوری بود. در حال حاضر جنس آن می‌تواند از لاستیک مخصوص و یا میل گردهای استیلی باشد. نوع شکل لبه رنگ کش نیز با ظرافت طرح تناسب دارد هر چقدر که طرح ظریفتر باشد نوک رنگ کش تیزتر است یا به شکل مثلث نزدیکتر است و هر چقدر طرح وسیعتر باشد لبه آن گردتر خواهد بود.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

silk-screen-printing-4.jpg

  • Like 2
لینک به دیدگاه
اینا که عکس خود آدمو رو تیشرت چاپ میکنن چه مدل چاپیه؟

 

به این چاپ چاپ حرارتی یا سابلیمیشن گفته میشود.:ws37:

 

:icon_gol:

مزیت های روش چاپی حرارتی نسبت به روشهای دیگر :1- در این روش محدودیت رنگ وجود ندارد و هرگونه طرح با هر تعداد رنگ را میتوانید بر روی اجسام دلخواه خود چاپ کنید .2- مزیت دیگر این روش قیمت کم دستگاه و سبکی آن نسبت به دیگر دستگاه ها می باشد به نحوی که میتوانید در فضایی حدود 1 متر این دستگاه را مستقر نموده و با آن چاپ کنید حتی در منزل در یک اتاق کوچک3- مزیت دیگر این روش قیمت تمام شده این چاپ است که با تنوع رنگ و بدون محدودیت طرح شما با کمترین هزینه بالاترین کیفت چاپ را خواهید داشت .4- مزیت دیگر این روش این است که این دستگاهها عکس شما را در ظرف 3 دقیقه بر روی اجسام مذکور چاپ و تحت هیچ شرایطی این نوع چاپ پاک نخواهد شد.5- و مزیت های دیگر که در هنگام چاپ و مقایسه ان با روش های دیگر متوجه آن خواهید شد

 

 

 

وسایلی که برای چاپ حرارتی یا سابلیمیشن لازم است:

برای چاپ به روش سابلیمیشن حرارتی احتیاج به:

1- پرس حرارتی

2-
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

3-
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

4-
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
( رنگ مخصوص که به صورت موقت بر روی کاغذ باقی میماند و پس از حرارت بر روی جنس مورد نظر ثابت می شود )

5-
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
( این نوع کاغذ قابلیت انتقال رنگ سابلیمیشن را دارد )

6- برای طراحی احتیاج به یک کامپیوتر ( PC ) معمولی ( این کامپیوتر صرفا" جهت طراحی عکس و پرینت کردن مورد نیاز است )

7 - مواد اولیه جهت چاپ

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

دستگاه چاپ روی تی شرت پرس سطوح صاف

دستگاه چاپ حرارتی

 

 

  • Like 2
لینک به دیدگاه
  • 8 ماه بعد...
  • 9 ماه بعد...

چاپ قالبی

 

چاپی که به وسیله قالب انجام می‌گیرد چاپ قالبی یا Block Printing نام دارد. در این چاپ که یکی از قدیمی‌ترین روش های چاپ است طرح مورد نظر به صورت برجسته بر روی قالب چوبی تراشیده می شود. سپس این قالب را روی نمد یا پارچه آغشته به رنگ می فشارند تا نقاط برجسته روی قالب(طرح مورد نظر ) به رنگ آغشته شود. در نهایت قالب را در محل مورد نظر روی پارچه می‌فشارند. آثار این چاپ را هنوز در ایران و در مناطقی مانند اصفهان می‌توان مشاهده نمود.

 

طرح های چاپ قالبی معایبی دارد از جمله زمخت بودن طرح به علت تراشیدن چوپ یا قالب و منظم نبودن راپورت ها را می توان نام برد.

 

2f1noelt3s07duid250p.jpg

 

چاپ استنسیل

 

استنسیل(Stencil) ورقی از جنس فلز یا سلولز و یا دیگر مواد نظیر پلاستیک بوده که طرح را روی آن برش می زنند(در می آورند)؛ سپس این ورق را روی پارچه قرار می دهند و رنگ را روی آن می‌کشند بدین صورت چاپ روی طرح منتقل می شود به چاپی که در آن از Stencil به عنوان ابزار چاپ استفاده شود چاپ استنسیل(Stencil Printing) می گویند. این روش نیز دارای معایب زیادی همانند قرار نگرفتن منظم راپورتها کنار یکدیگر و ظریف نبودن طرح می باشد.

 

vowy2hnf66fc6f0c3pid.jpg

 

چاپ باتیک

 

در این چاپ از قلم مخصوصی جهت چاپ استفاده می کنند. این تکنیک امروزه در سطح بین الملل به کار برده می شود ولی بیشتر جنبه هنری دارد و روی کالاهای فانتزی و گران قیمت به کار می رود. روش کار در این نوع چاپ به این صورت است که واکس و یا پارافین و یا موم مذاب را داخل قلم می‌ریزند، سپس با این قلم طرح را روی پارچه که معمولاً از پیش آماده شده است می‌کشند. وپس از آنکه موم، واکس و یا پارافین روی پارچه به صورت جامد در آمدند، پارچه را رنگرزی می‌نمایند. در هنگام رنگرزی محل هایی که موم اندود شده‌اند رنگ را به خود نمی‌گیرند. بنابراین طرح مورد نظر روی پارچه به واسطه رنگ گرفتن قسمت های موم اندود نشده ایجاد می شود. عمل چاپ باتیک را معمولاً روی پارچه های ابریشمی و پنبه‌ای انجام می‌دهند.

 

نکته حائز اهمیت آن است که دمای رنگرزی می بایست پایین تر از دمای ذوب موم، واکس و یا پارافین به کار رفته شده باشد. جهت این کار می توان از مواد رنگزای خمی (غیر محلول ) و یا راکتیو استفاده نمود. در نهایت پس از رنگرزی، کالای رنگرزی شده را در دمای جوش صابونی می‌کنند. هنگامیکه کالای رنگرزی شده در دمای جوش قرار گیرد موم ها ذوب شده و به واسطه چگالی سبکتر روی آب قرار گرفته و از روی سطح کالا بر طرف می‌گردند. در این هنگام پیشنهاد می شود که حمام صابونی به حالت سرریز باشد تا موم های ذوب شده، از حمام خارج گردیده و مجدداً روی کالا نچسبد. اگر در طرح مورد نظر تنوع رنگی وجود داشته باشد این کار را چندین مرتبه انجام می‌دهند.

 

dbtorhay5be4caoitjgh.jpg

 

لینک به دیدگاه

چاپ اسپری

 

در روش چاپ اسپری، پارچه به صورت عرضی باز از زیر مخازن در حال ارتعاش و یا یکسری نازل‌ هوا عبور می کند. مخازن و نازل‌های ذکر شده حاوی رنگ و مواد تعاونی لازم دیگر می باشند که دائماً این مواد توسط پمپ به آنها تزریق می‌شود. در اثر ارتعاش مخازن رنگ و یا حرکت نازل‌ها، رنگ روی سطح کالا ریخته شده و بدین صورت کالا طرح‌دار می‌گردد.

 

7phn3opt9203jcn9cd3.jpg

 

 

چاپ اسکرین

 

در روش های سنتی همانند چاپ استنسیل و باتیک همانگونه که مشخص است طرح ها، دارای ظرافت و تکرار پذیری منظم نیستند زیرا روش های تهیه ابزار چاپ آن ها و یا در واقع روش های ایجاد طرح روی ابزار با دست انجام می گیرد.در چاپ سیلک اسکرین از توری یا گاز جهت انتقال طرح استفاده می شود که به آن Screen گفته می شود و به این علت به آنSilk Screen و به این نوع چاپ، چاپ Silk Screen یاSilk Screen Printing گفته می‌شود. این توری یا گاز اوایل از جنس ابریشم تهیه می‌شد؛ بعد از عرضه شدن الیاف مصنوعی به بازار کاربرد توری ابریشمی بسیار محدود شده و به جای آن از مونو فیلامنتهای پلی آمید یا پلی استر استفاده می شود.

 

نوع بافت این توری یا Screen بافتی ساده همانند بافت تافته است. با توجه به تعداد فیلامنت ها در واحد سطح (cm2) و یا با توجه به تعداد منافذ در واحد سطح و در کل بر حسب دقت که طرح مورد چاپ می تواند داشته باشد، این توری ها یا اسکرین‌ها را شماره گذاری می‌کنند. هرچقدرشماره توری کمتر یا پایین‌تر باشد ظرافت طرح مورد نظرکمتر خواهد شد و بالعکس. این موضوع بدان معنی نیست که توری های شماره پایین کاربرد ندارند بلکه ازآن ها برای چاپ زمینه ویا طرح های وسیع که در آن حداکثر پوشش در کمترین زمان نیاز است استفاده می شود.

 

پس از آن که توری انتخاب شد آن را بر روی قاب یا چارچوبی می‌کشند تا هیچگونه چروکی روی آن نباشد. این قالب یا چار چوب قاب قبلاً از جنس چوب بوده است، ولیکن در حال حاضر معمولا آن را پروفیل در نظر می‌گیرند زیرا چوب در اثر جذب آب تاب بر می‌دارد.کشیدن توری یا Screen روی قاب (مرحله تورکشی) به صورت دستی ویا با استفاده ازدستگاه انجام می‌گیرد که به آنها دستگاه های تورکش می‌گویند. ماشین های تورکش به صورت نیمه اتوماتیک یا اتوماتیک می باشند. به قابی که توری روی آن کشیده شده است نیز شابلون می‌گویند. در گذشته توری یا Screen را با سوزن منگنه به قاب چوبی متصل می‌کردند ولی روی قاب فلزی این کار با استفاده از چسب (چسب های با پایه آلی) انجام می‌گیرد. پس ازاتمام عمل تورکشی عمل مسدودکردن مناطق یا منافذ مورد نظر انجام می‌گیرد. یکی از ساده‌ترین و مرسوم‌ترین عملیات استفاده از مواد یا محلول های حساس به نور تحت عنوان لاک های حساس به نور می‌باشد.

 

در اوایل از محلول ژلاتین استفاده می‌کردند و برای آنکه آن را به نور حساس کنند از ماده‌ای به نام بیکرومات پتاسیم ویا دی کرومات سدیم استفاده می‌کردند. معمولاً به بیکرومات پتاسیم ماده حساس کننده میگویند. در صنعت به این محلول لاک و یا لاک حساس به نور گفته می شود. لاک ها انواع و اقسام مختلفی دارند. در حال حاضربه جای ژلاتین از مواد دیگر همانند پلی وینیل الکل، آلبومین و غیره استفاده می کنند. پس از خشک‌شدن عمل نور دادن انجام می‌گیرد. بدین صورت که شابلون را روی میز مخصوصی قرار می دهند به صورتی که پشت آن رو به بالا باشد، سپس طرح مورد نظر را که روی کاغذ شفاف یا فیلم (به صورت مثبت) طراحی شده به صورت کاملا گونیا و در محل موردنظر می گذارند. سپس عمل نور دادن انجام می‌گیرد. عمل نور دادن ترجیحاً باید با منبع نوری انجام گیرد که میزانUV آن بالا باشد ( معمولا از لامپ‌های مهتابی استفاده می‌کنند). با توجه به حساس بودن محلول به نور آن مناطقی که نور می‌بینند پلیمر به صورت غیر محلول در آب در میآید و در آن مناطقی که پلیمر نور ندیده همچنان به صورت محلول در آب باقی می‌ماند.

 

پس از عمل نور دادن شابلون را شستشو می‌دهند و بدین طریق عمل شابلون سازی خاتمه می یابد. کلیه عملیات نور دادن از مرحله آغشته سازی تا شستشو در تاریکخانه انجام می گیرد و در صورت نیاز از لامپ قرمز در تاریکخانه استفاده می شود.

 

پس از زدوده شدن لاک های محلول در آب یا همان پلیمر‌های واکنش نداده و خشک شدن شابلون ،عمل روتوش انجام می‌گیرد. این کار را معمولاً با استفاده از قلم مو و رنگهای روغنی یا تینری انجام می‌دهند و پس از تایید طرح مطلوب توسط شخص مربوطه و حتی در برخی مواقع نمونه‌گیری اگر قرار باشد شابلون برای مدت زیادی (متراژ زیاد) مصرف شود، به آن سخت کننده می افزایند. عمل آغشته نمودن با سخت کننده می تواند از طریق مالیدن پنبه آغشته به سخت کننده روی شابلون و یا خواباندن شابلون در محلول سخت کننده انجام گیرد.

 

عمل انتقال رنگ به روی پارچه با استفاده از وسیله‌ای به نام Squeegee ،راکل، پاروئی و یا رنگ‌کش انجام می‌گیرد.کار رنگ‌کش اینست که رنگ را داخل شابلون به حرکت در می‌آورد. جنس آن اوایل از چوب بود که دارای لبه مدوری بود. در حال حاضر جنس آن می‌تواند از لاستیک مخصوص و یا میل گردهای استیلی باشد. نوع شکل لبه رنگ کش نیز با ظرافت طرح تناسب دارد هر چقدر که طرح ظریفتر باشد نوک رنگ کش تیزتر است یا به شکل مثلث نزدیکتر است و هر چقدر طرح وسیعتر باشد لبه آن گردتر خواهد بود.

 

d41yhln8vpowk7uft5xg.jpg

 

چاپ گره ای

 

در این روش از تکنیک گره زدن استفاده می‌شود. بدین صورت که پارچه را ابتدا به فرم طنابی در آورده و سپس در نقاط خاصی آن را گره می زنند و بعد پارچه را رنگرزی می نمایند. در نتیجه پارچه در نقاطی که گره خورده است رنگرزی نشده و یا به میزان کمتری رنگ جذب می‌نماید و بدین ترتیب طرح های متنوعی بر روی پارچه ایجاد می‌گردد.

 

mp6fgt8d2tr3tpnu2ya.jpg

 

3ov6wpiyhc20fllp0bt.jpg

 

 

lfv1br7t2x4ac2aqh2kv.jpg

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 1
لینک به دیدگاه
  • 1 سال بعد...
  • 10 ماه بعد...

سلام

اگه شما چاپ غیر مستقیم سابلیمیشن داشته باشید احتیاج به کوتینگ نخواهید داشت فقط در این نوع چاپ، پارچه شما باید حداقل شصت درصد پلی استر باشه.

لینک به دیدگاه
  • 4 ماه بعد...
  • 1 ماه بعد...

سلام دوستان

لطفا برای چاپ روی پارچه (روسری) روشی رو معرفی کنید

چاپ بصورت انبوه منظورم برای کار تک نیست مثلا روزی 100-200 چاپ در سایز یک روسری با ابعاد 120x120 سانتی متر

و البته قابلیت شستشو هم مد نظر هست

همچین قیمت تمام شده هم برای ملاکه

اگر دستگاهی هم در ذهن دارید لطفا معرفی کنید

ممنون میشم راهنمایی کنید

لینک به دیدگاه
×
×
  • اضافه کردن...