رفتن به مطلب

قیمت متفاوت ال جی نکسوس 4 در کشورهای مختلف


ارسال های توصیه شده

بعضی از گزارش‌های نگران کننده می‌گویند که قیمت گوشی نکسوس 4 بر اساس جایی که گوشی را خریداری می‌کنید بسیار متفاوت خواهد بود.

به گزارش جی اس ام به نظر می‌رسد که فروشگاه گوگل تنها فروشگاهی است که آخرین گوشی نکسوس (یعنی نکسوس 4) را با قیمت بسیار عجیب 300 یورو ارائه می‌دهد، در جاهای دیگر که شرکت ال جی فراهم آورنده گوشی باشد قیمت بسیار بیشتر از آن چیزی خواهد بود که شرکت گوگل به فروش می‌رساند. این گزارش‌ها می‌گویند که ال جی قیمت پیشنهادی گوشی نکسوس 4 را 599 یورو تعیین کرده است که دقیقا 2 برابر قیمت پیشنهادی توسط گوگل است.

Nexus-4-645x250.jpg

این مسئله به این معنی است که اگر شما در یک کشوری که گوگل فروش سخت افزاری ندارد زندگی کنید و قصد خرید گوشی نکسوس 4 را داشته باشید مجبور به پرداخت مبلغ بیشتری از کسانی هستید که در کشور خود فروشگاه سخت افزاری آنلاین گوگل را دارند.

در حال حاضر گوگل نکسوس 4 خود را توسط فروشگاه خود می‌تواند در کشورهای زیر به فروش برساند: استرالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، کانادا، انگلیس، آمریکا و... کسانی که در این کشورها زندگی نمی‌کنند مجبور به پرداخت هر مبلغی که ال جی پینهاد بدهند هستند، یا شاید راهی بتوانند پیدا کنند که از کشورهایی که این فروشگاه گوگل را دارند خرید خود را انجام دهند. منبع: The Next Web

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...