رفتن به مطلب

نظرسنجی نوزدهمین مسابقه عکس با دوربین شخصی-موضوع: آتش (شعله / شمع )


سه عکس برتر کدامند ؟  

121 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. سه عکس برتر کدامند ؟

    • 15
    • 12
    • 27
    • 14
    • 23
    • 30


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
خودتو تو زحمت ننداز، خودمو بکشم مدال نمیگیرم :whistles:

 

 

 

 

 

 

فاطمه بزنگ بهم بگو کدوم کاره توعه منم بهت میگم یکی از ما 2 تا مدالو ببره. البته با توجه به شناختی که ازت دارم حدس میزنم کدوم عکس واسه توعه:ws3:

  • Like 4
  • پاسخ 102
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

منم رای دادم

 

  • :ws3:
     

  • Like 2
ارسال شده در
فاطمه بزنگ بهم بگو کدوم کاره توعه منم بهت میگم یکی از ما 2 تا مدالو ببره. البته با توجه به شناختی که ازت دارم حدس میزنم کدوم عکس واسه توعه:ws3:

 

بیا پروفم بهم بگو حدس میزنی کدوم واسه منه :w02:

  • Like 4
ارسال شده در

الان میان حذفمون میکنن. بهت اس ام اس میدم بابا.......:ws37:

  • Like 3
ارسال شده در

w58.gif

 

تقلب تو حایی که من مدیرم؟؟

 

حذف میشیدا!!!

  • Like 2
ارسال شده در
w58.gif

 

تقلب تو حایی که من مدیرم؟؟

 

حذف میشیدا!!!

 

خوب حذف کن:w000:

دلت خنک میشه؟

من که نه مدال میارم نه امتیاز حذف کنی واسم تاثیر نداره

کورت میکنم حمید sniper.gif

  • Like 1
ارسال شده در
w58.gif

 

تقلب تو حایی که من مدیرم؟؟

 

حذف میشیدا!!!

 

 

 

 

 

 

ما که تقلب نکردیم:banel_smiley_4:

حمید من نمیدونستم فقط میشه به 3 نفر رای داد به همه رای دادم:w58:

  • Like 2
ارسال شده در

w58.gif

 

از دست شماهاicon_pf%20(34).gif

  • Like 2
ارسال شده در
w58.gif

 

از دست شماهاicon_pf%20(34).gif

 

 

 

 

 

 

 

بد اخلاق مدیری مثلا. اعصاب داشته باش بچه:vahidrk:

  • Like 1
ارسال شده در

هر کی به من رای نده خره:w02:

ارسال شده در

چیه همه میخوان اول بشن...مدال چیه اصلا...:banel_smiley_4:

من میخوام آخر بشم کسی به من رای نده ...:ws37:

  • Like 5
ارسال شده در
چیه همه میخوان اول بشن...مدال چیه اصلا...:banel_smiley_4:

من میخوام آخر بشم کسی به من رای نده ...:ws37:

 

میخواستی هم کسی بت رای نمیداد:ws28:

  • Like 4
ارسال شده در
چیه همه میخوان اول بشن...مدال چیه اصلا...:banel_smiley_4:

من میخوام آخر بشم کسی به من رای نده ...:ws37:

 

خوشبحالت حداقل اخر که نشدی:sigh:

  • Like 3
ارسال شده در
میخواستی هم کسی بت رای نمیداد:ws28:

 

هی پستامو پاک نکن :vahidrk:

  • Like 2
ارسال شده در

چه کشت و کشتار راه انداختید اینجا.

دیگه دارم کم کم امیدمو از دست میدم.بابا من مدال میخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام:4564:

  • Like 3
ارسال شده در
میخواستی هم کسی بت رای نمیداد:ws28:

 

:banel_smiley_4: پس اون چند تا رو کی داده....مفهومیه ...بعدا توضیح میدم...:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
خوشبحالت حداقل اخر که نشدی:sigh:

 

شدم فاطمه...:hapydancsmil: هورااااااااااا بالاخره آخر شدم....:ws28: چه شادی زاید الوصفی:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
شدم فاطمه...:hapydancsmil: هورااااااااااا بالاخره آخر شدم....:ws28: چه شادی زاید الوصفی:ws3:

 

پس مث منی :ws28:

اگه امتیاز و مدال نگرفتم یه چیزو اینجا متوجه شدم ، خوب شد یه چیزی یاد گرفتم :w16:

  • Like 3
ارسال شده در
پس مث منی :ws28:

اگه امتیاز و مدال نگرفتم یه چیزو اینجا متوجه شدم ، خوب شد یه چیزی یاد گرفتم :w16:

 

چی یاد گرفتی؟:w02:

  • Like 2
ارسال شده در

ما نیز رای دادیم...............:a030:

  • Like 2

×
×
  • اضافه کردن...