رفتن به مطلب

صف کشیدن مشتاقان خرید «گلکسی نوت ۲» سامسونگ در ایران!


moein.s

ارسال های توصیه شده

دیروز شنبه ساعت ۱۱ صبح، بالاخره انتظار مشتاقان خرید گوشی «گلکسی نوت ۲» به پایان رسید و با عرضه این گوشی در برخی فروشگاه‌های منتخب در تهران، مشهد و یزد که نام آن‌ها توسط شرکت پارس سامتل نماینده رسمی شرکت سامسونگ اعلام شده بود، فروش رسمی این فبلت در ایران آغاز شد.

r07yme46wl3wdrfambu.jpg

 

«گلکسی نوت ۲» که به تازگی توسط سامسونگ معرفی شده، در ابعاد ۱۵۱ در ۸۰ میلی‌متر و با وزن ۱۸۳ گرم ساخته شده و با ضخامت ۹.۴ میلیمتر یکی از باریک‌ترین گوشی‌های جهان محسوب می‌شود و بعد از حضور در خاورمیانه، در ایران نیز برای اولین بار توسط شرکت پارس سامتل عرضه می‌شود.

 

u575f944tdr91yejjizg.jpg

 

«گلکسی نوت ۲» هر چند فعلا از همه گوشی‌های اندرویدی بزرگ‌تر است و از آن با عنوان فبلت یا تلفن همراهی ما بین تبلت و گوشی نام برده می‌شود اما همچنان به راحتی در دست جای می‌گیرد و دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی در زمینه تولید محتوا و انجام کارهای خلاقانه است.

 

fu4bk8i7pz774hi22bk.jpg

لینک به دیدگاه

صبح روز گذشته فروشگاه‌های عرضه کننده این گوشی که با گارانتی پارس سامتل عرضه می‌شود با استقبال خوبی از سوی خریداران روبرو شد و به طور مثال در فروشگاه کامران واقع در خیابان جمهوری بیش از ۲۰۰ نفر پیش از آغاز فروش در خیابان به انتظار ایستاده بودند. این انتظار چندان هم بدون پاداش نبود و علاوه بر خرید «گلکسی نوت ۲»، هدایای ویژه‌ای که ارزش آن‌ها با توجه به نوبت آن‌ها در صف با یکدیگر متفاوت بود، از سوی سامسونگ دریافت کردند.

088ksoe78op8936xf2fo.jpg

 

«گلکسی نوت ۲» دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی از نوع HD Super AMOLED و با نسبت ابعاد ۱۶ به ۹ است که تصاویر را با جزئیات و کیفیتی بالا به نمایش در می‌آورد. این صفحه نمایش برای تماشای ویدئوهای HD ایده‌آل خواهد بود و به خواناتر شدن نوشته‌ها کمک خواهد کرد.

 

1md0s4pc0kra84uq2rt.jpg

 

849y95nhm7z5aafb5lel.jpg

 

این گوشی از توان پردازشی بالایی برخوردار است و با پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۶ گیگاهرتز و حافظه رم ۲ گیگابایتی، مالتی‌تسکینگ آسان‌تر، تغییر سریع‌تر محتوای صفحه نمایش و عملکرد بهتر مرورگر وب را برای کاربر به همراه می‌آورد.

«گلکسی نوت ۲» که به سیستم‌عامل اندروید ۴.۱ (یا Jelly Bean) مجهز است در سه مدل با حافظه‌های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از کارت‌های micro SD به بازار عرضه می‌شود.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...