رفتن به مطلب

11 اکتبر در آلمان، گلکسی اس 3 مینی معرفی میشود


ارسال های توصیه شده

invitegerman.jpg

چند روز پیش بود که اعلام شد، وجود نسخه “mini” از اسمارت فون Samsung Galaxy S III در اروپا تایید شده است. بجای یک صفحه نمایش ۴.۸ اینچی HD، این مدل از اسمارت فون، دارای صفحه نمایشی ۴ اینچی WVGA است و دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت آن تبدیل به دوربینی ۵ مگاپیکسلی شده است. همچنین انتظار می رود که این اسمارت فون همراه با اندروید ۴.۱ جیلی بین عرضه شود. در مورد قیمت هم، این دستگاه قرار است با قیمتی ۲۵۰ یورویی (حدود ۳۱۴.۵ دلار) در دسترس باشد.

به همین منظور بخش آلمانی سامسونگ، دعوتنامه هایی را برای شرکت در یک رویداد در تاریخ ۱۱ اکتبر ارسال کرده است و دلائلی وجود دارد که براساس آن می توان حدس زد که Samsung Galaxy S III Mini در این رویداد معرفی خواهد شد. در ابتدا برروی این دعوتنامه نوشته شده، ”something small will be really big” و “get ready for a little sensation”.

در مرکز دعوتنامه نیز می توان حرف “S” را دید که این شرکت کره ای برای محصولات گلکسی خود استفاده می نماید. به همین دلیل و با توجه به اخبار و شایعات قبلی تقریبا قطعی به نظر می رسد که سامسونگ در تاریخ ۱۱ اکتبر از اسمارت فون Samsung Galaxy S III Mini خود رونمایی خواهد کرد، دستگاهی که می تواند نسخه ارزان شده گلکسی اس ۳ نام گیرد.

 

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...