Lean 56968 اشتراک گذاری ارسال شده در 14 مهر، ۱۳۹۱ دختر ایرانی در طی قرون و اعصار مختلف نماد چه بوده؟ غیر از عفت؟ غیر از پاکدامنی؟ غیر از حیا؟ صحبت من ربطی به مسائل مذهبی نداره ، صحبت من از روح پاک دختر ایرانیه ، چی شده که برهنگی شده نماد روشن فکری ؟ اون پاکی و حیا کجا رفته؟واقعا برهنگی نشانه چی میتونه باشه؟ جز سرکوب کردن فطرت پاک ؟ فرقی انسان با حیوان پس کجاست ؟ اگر قصدت جلب توجه بله جلب توجه میکنی برای یک مدت کوتاه ،توجه مردان هیز و شهوت پرست رو جلب میکنی، اگر این راضیت میکنه پس برهنه باش ، ارزش خودت رو پایین بیار در سطح ..... 18 لینک به دیدگاه
آریودخت 43941 اشتراک گذاری ارسال شده در 14 مهر، ۱۳۹۱ چه انتخاب خوبی، تاپاشون خوشکلن داداش بنظرم پاکی باید تو روحیشون باشه، تو ذهنشون و افکارشون 3 لینک به دیدگاه
Lean 56968 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 14 مهر، ۱۳۹۱ چه انتخاب خوبی، تاپاشون خوشکلن داداش بنظرم پاکی باید تو روحیشون باشه، تو ذهنشون و افکارشون من با این عقیده به شدت مخالفم ، ظاهر انسان بازخورد فکر ، ذهن و روحیه انسانه ، کسی که ذهن پاکی داره نمودش در ظاهرش دیده میشه 10 لینک به دیدگاه
آریودخت 43941 اشتراک گذاری ارسال شده در 14 مهر، ۱۳۹۱ من با این عقیده به شدت مخالفم ، ظاهر انسان بازخورد فکر ، ذهن و روحیه انسانه ، کسی که ذهن پاکی داره نمودش در ظاهرش دیده میشه الان با چی نظرم مخالفی؟ خو نتیجه نظر منم همین میشه که 3 لینک به دیدگاه
Lean 56968 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 14 مهر، ۱۳۹۱ الان با چی نظرم مخالفی؟ خو نتیجه نظر منم همین میشه که تو میگی روحشون پاک باشه جسمشون هر طورم شد شد یا ذهنشون پاک باشه برهنگی اشکال نداره من بااین مخالفم 4 لینک به دیدگاه
Ehsan 112346 اشتراک گذاری ارسال شده در 14 مهر، ۱۳۹۱ صحبت من ربطی به مسائل مذهبی نداره ، صحبت من از روح پاک دختر ایرانیه ، چی شده که برهنگی شده نماد روشن فکری ؟ اون پاکی و حیا کجا رفته؟واقعا برهنگی نشانه چی میتونه باشه؟ جز سرکوب کردن فطرت پاک ؟ فرقی انسان با حیوان پس کجاست ؟ اگر قصدت جلب توجه بله جلب توجه میکنی برای یک مدت کوتاه ،توجه مردان هیز و شهوت پرست رو جلب میکنی، اگر این راضیت میکنه پس برهنه باش ، ارزش خودت رو پایین بیار در سطح ..... اولا، باید مشخص کنید نماد روشن فکری رو چه کسی مشخص میکنه؟ مثلا بنده بگم طالبان نماد اسلام عزیز هست، حرف درستیه به نظرت؟ ثانیا، برهنگی تعریف مشخصی داره، کسی که موهاش بیرون بود، اسم عریان بر او نمینهند. یا کسیکه تیشرت و شلوارک و... دارد اسمش لخت نیست. عریانی ذهنی خیلی خطرناک تره. ثالثا، انسان در حال حاضر جز تمدن و اخلاق و قدرت تخیل فرقی با سایر حیوانات نداشته و نداره. اگر کسی میخواد جلب توجه کنه، حتما میخواد به خواسته ای برسه، پس خواسته خودش هست. همیشه عرضه و تقاضا در اکثر جوامع یکسان بوده. :icon_razz: 23 لینک به دیدگاه
آریودخت 43941 اشتراک گذاری ارسال شده در 14 مهر، ۱۳۹۱ تو میگی روحشون پاک باشه جسمشون هر طورم شد شد یا ذهنشون پاک باشه برهنگی اشکال نداره من بااین مخالفم ایا تو فک میکنی ذهن و قلب من که پاک باشه روسریمو میندازم و میام بیرون؟ آیا این با عقل و منطق جور در میاد؟ 3 لینک به دیدگاه
Lean 56968 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 14 مهر، ۱۳۹۱ اولا، باید مشخص کنید نماد روشن فکری رو چه کسی مشخص میکنه؟ مثلا بنده بگم طالبان نماد اسلام عزیز هست، حرف درستیه به نظرت؟ ثانیا، برهنگی تعریف مشخصی داره، کسی که موهاش بیرون بود، اسم عریان بر او نمینهند. یا کسیکه تیشرت و شلوارک و... دارد اسمش لخت نیست. عریانی ذهنی خیلی خطرناک تره. ثالثا، انسان در حال حاضر جز تمدن و اخلاق و قدرت تخیل فرقی با سایر حیوانات نداشته و نداره. اگر کسی میخواد جلب توجه کنه، حتما میخواد به خواسته ای برسه، پس خواسته خودش هست. همیشه عرضه و تقاضا در اکثر جوامع یکسان بوده. :icon_razz: صحبت از مذهب نیست ، صحبت از ارزش های انسانیه، ارزش هایی که تاریخ مصرف ندارن ، چه در دوره اسلامی و چه غیر اسلامی دختر ایرانی به عفت شهره بوده، آیا کسی که با دو تکه لباس خودش رو پوشونده برهنه نیس؟ پس برهنگی به چی گفته میشه؟ من هم گفتم اگر خواسته کسی پایین اوردن ارزش خودش در حد .... باشه ، اشکال نداره میل خودشه ولی بدونه ارزشش در همون حد خواهد بود نه بیشتر 7 لینک به دیدگاه
Ehsan 112346 اشتراک گذاری ارسال شده در 14 مهر، ۱۳۹۱ صحبت از مذهب نیست ، صحبت از ارزش های انسانیه، ارزش هایی که تاریخ مصرف ندارن ، چه در دوره اسلامی و چه غیر اسلامی دختر ایرانی به عفت شهره بوده، آیا کسی که با دو تکه لباس خودش رو پوشونده برهنه نیس؟ پس برهنگی به چی گفته میشه؟ من هم گفتم اگر خواسته کسی پایین اوردن ارزش خودش در حد .... باشه ، اشکال نداره میل خودشه ولی بدونه ارزشش در همون حد خواهد بود نه بیشتر برهنگی یعنی لخت مادرزاد، برهنه نبودن یعنی همون پوشش آدم و حوای خیالی با برگ و پوشاندن عورتیـن. ارزش های انسانی رو زمانی خود آدم ها تعریف کردن و زمانی هم این تعریف رو عوض میکنند. به نظر من همونطوری که یک مرد توی جامعه بیرون میاد، لباس معمولی و شلوار، زن هم اگر بیاد هیچ مشکلی ایجاد نمیکنه، حیا قسمت زیادیش به مرد مربوط هست تا زن. مثلا داخل خونه ما، مادر و خواهر ما پوششون چی هست؟ خیلی معمولی و کسی هم تحریک نمیشه چون اینجا افکار مسموم نیست. محرم و نامحرم و...همش تلقینه وگرنه مونث مونث هست، از نظر تحریک جنســی. 12 لینک به دیدگاه
mahboobeyeshab 1399 اشتراک گذاری ارسال شده در 14 مهر، ۱۳۹۱ ببخشید کجا برهنگی کرده!؟ کجا بی عفتی کرده!؟ 2 لینک به دیدگاه
Lean 56968 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 14 مهر، ۱۳۹۱ برهنگی یعنی لخت مادرزاد، برهنه نبودن یعنی همون پوشش آدم و حوای خیالی با برگ و پوشاندن عورتیـن.ارزش های انسانی رو زمانی خود آدم ها تعریف کردن و زمانی هم این تعریف رو عوض میکنند. به نظر من همونطوری که یک مرد توی جامعه بیرون میاد، لباس معمولی و شلوار، زن هم اگر بیاد هیچ مشکلی ایجاد نمیکنه، حیا قسمت زیادیش به مرد مربوط هست تا زن. مثلا داخل خونه ما، مادر و خواهر ما پوششون چی هست؟ خیلی معمولی و کسی هم تحریک نمیشه چون اینجا افکار مسموم نیست. محرم و نامحرم و...همش تلقینه وگرنه مونث مونث هست، از نظر تحریک جنســی. فطرت تعریف شدنی نیس ، قانون نیس ، وضع شدنی هم نیس ، شعار نباید داد ، آیا غیرت یک مرد قانونی هس نوشته شده و وضع شده؟ خیر به هیچ وجه این یک مسئله فطری ، البته با طی کردن مسیر حیوانی میشه این فطرت رو تضعیف کرد، حیا و پاکدامنی هم یک چیز فطریه ، همین حیا هم میشه تضعیف بشه ، برای یک روح سالم بین محرم و نامحرم تفاوت وجود داره ولی ناشی از یک حس قرار دادی نیس ، کافیه به خودمون رجوع کنیم مطمئنا بین دادن جان و هتک حرمت ناموس دادن جان راحت تر خواهد بود واین نمیتونه قانونی وضع شده باشه بلکه فطرته ، برهنگی هم با سطر عورت نمیشه پوشش حتی در کشورهای غربی هم به دید... به این افراد نگاه میشه 5 لینک به دیدگاه
Sophist 808 اشتراک گذاری ارسال شده در 14 مهر، ۱۳۹۱ فطرت تعریف شدنی نیس ، قانون نیس ، وضع شدنی هم نیس ، اینی که شما میگی فطرت من بهش میگم تعالیم ومناسبات چندین و چند هزار ساله حاکم بر جامعه ما البته خب من منکر امور غریزی انسانی که در حیوانات هم مشاهده میشه نیستم ولی فطرت بر اساس قوانین یک جامعه تعریف شده آیا غیرت یک مرد قانونی هس نوشته شده و وضع شده؟ غیرت مرد در این حدی که اینجا میبینیم چیزی جز شرایط حاکم بر یه جامعه مرد سالار نیست حیا و پاکدامنی هم یک چیز فطریه تو کشور المان naturalism براشون یه چیز تعریف شدست و کاملا نرمال میبیننش جامعه ای هم هست که با اطمینان می تونم بگم امار جرم و جنایتش از این جا پایین تره با این معیار ها اون جامعه باید جامعه ای بی حیا باشه که بشدت به مشکل برخورده نه این طور نیست ولی تعریف انسان ها و قوانین و قواعدشون با هم دیگه فرق داره چیزی که مهمه باور به اینه که ارزش ها بسیار گوناگون و متفاوته (تکثر گرایی ارزش ها) ولی این که بگیم نه فقط از یک دید و یک گرایش نگاه کرد و بقیه رو رد کرد مخالفم 7 لینک به دیدگاه
sokut.n 1212 اشتراک گذاری ارسال شده در 14 مهر، ۱۳۹۱ چرا با اين چندتا موردي كه هست كل دختراي ايراني رو زير سوال ميبريد؟ اقليتن اونايي كه برهنگي نمادشونه. دختر ايراني هنوزم پاكدامن و عفيفه يكم عميق و با چشم باز اطرافو ببينيد.انقد ظاهر بيني اشتباهه اون چهارتا مويي كه مسئله شده براتون نميتونه نشون بي حيايي باشه 7 لینک به دیدگاه
hasti1988 22046 اشتراک گذاری ارسال شده در 14 مهر، ۱۳۹۱ برای جواب دادن به این سوال اول یک تاریخچه ای پوشش زنان ایرانی رو بطور خلاصه براتون مینویسم: زنان ايران زمين از زمان مادها (كه نخستين ساكنان آريايي ايران زمين بوده اند) حجاب كاملي شامل پيراهن بلندچين دار و شلوار تا مچ پا و چادر و شنلي بلند روي لباس ها، داشته اند. اين حجاب در دوران سلسله هاي مختلف پارس ها نيز معمول بوده است. در زمان زرتشت و قبل و بعد از آن، زنان ايراني از حجابي كامل برخوردار بوده اند. برابر متون تاريخي، در همه آن زمان ها پوشاندن موي سر و داشتن لباس بلند و شلوار و چادر رايج بوده است و زنان با آزادي در محيط بيرون خانه رفت و آمد مي كردند و هم پاي مردان به كار مي پرداختند. و اين امور با حجاب كامل و پرهيز شديد از اختلاط هاي فساد برانگيز همراه بوده است. جايگاه فرهنگي پوشش در ميان زنان نجيب ايران زمين به گونه اي بوده است كه در دوران سلطه كامل شاهان، هنگامي كه خشايارشاه به ملكه «وشي» دستور داد كه بدون پوشش به بزم بيايد تا حاضران زيبايي او را بنگرند، وي امتناع كرد و براي اين سرپيچي، به حكم دادوران، عنوان «ملكه ايران» را از دست داد. دوره مادها طبق نقوش برجسته و مجسمههاى ما قبل ميلاد، پوشاك زنان آن دوره از لحاظ شكل، با كمى تفاوت، با پوشاك مردان يكسان است.» و «مرد و زن به واسطه اختلافى كه ميان پوشش سرشان وجود دارد، از هم تميز داده مىشوند.» دوره پارسىها (هخامنشيان) «از روى برخى نقوش مانده از آن زمان، به زنان بومى برمىخوريم كه پوششى جالب دارند. پيراهن آنان پوششى ساده و بلند يا داراى راسته چين و آستين كوتاه است. به زنان ديگر آن دوره نيز برمىخوريم كه از پهلو به اسب سوارند. اينان چادرى مستطيل شکل، بر روى همه لباس خود افكنده و در زير آن، يك پيراهن با دامن بلند و در زير آن نيز، پيراهن بلند ديگرى تا به مچ پا نمايان است. » تصوير به جا مانده بر روي تخته سنگهاي دوره هخامنشي نشان مي دهد كه شباهتي بين لباس زنان و مردان پارسي وجود داشته است. زنان پارسي به جز لباس شبيه آنچه ملكه مي پوشيده، لباس ديگري نيز داشته اند، پيراهن آنان پوششي ساده، بلند يا داراي راسته چين و آستين كوتاه بوده كه دامن از زانو به پايين شرابه هايي از مچ پا آويزان داشته، علاوه بر اينها زنان پارسي از چادر نيز استفاده مي كردند، و آنرا بر روي تن خود مي انداختند به طوري كه تمام لباسهاي زير را مي پوشانيد. نقوشي كه روي فرش پازيريك كه در سيبري پيدا شده و آنرا مربوط به ايران در دوران هخامنشي مي دانند، اين مطلب را تصديق مي كند زيرا زناني كه بر روي اين فرش نقش كرده اند پوششي سر اندر پا چيزي شبيه چادر روي همه پوشاك خود داشته اند. دوره اشكانيان لباس زنان اشكاني پيراهني بلند روي زمين، گشاد، پرچين، آستين دار و يقه راست بوده است و پيراهن ديگري روي آن را مي پوشانيده است. قد پيراهن دوم نسبت به اولي كوتاه و ضمناً يقه باز بوده است و روي اين دو پيراهن چادر به سر مي كردند چادر زنان اشكانى به رنگهاى شاد و ارغوانى و يا سفيد بوده است. گوشه چادر در زير يك تخته فلزى بيضى منقوش يا دكمه كه به وسيله زنجيرى به گردن افكنده شده، بند است. اين چادر به نحوى روى سر مىافتاده كه عمامه (نوعى كلاه زنانه) را در قسمت عقب و پهلوها مىپوشانيده است. دوره ساسانيان در اين دوره اردشير دين زرتشت را دين رسمى كشور قرار داد. چادر كه از دورههاى پيش مورد استفاده بانوان ايران بوده است، در اين دوره نيز به صور مختلف مورد استعمال داشته است بانون ساساني پيراهني بلند با آستين يا بدون آستين، پرچين و گشاد مي پوشيده اند و آن را با نواري در زير سينه مانند زنان اشكاني جمع مي كردند، از طرز قلم زني و چين سازي پيراهن و دامن پيداست كه در انتهاي دامن بر پشت پا، پارچه اي اضافه و پرچين به آن دوخته اند يقه پيراهن آنان اغلب گرد ولي يقه جلو باز تا پايين تر از سينه نيز ديده مي شود زنان ساساني گاهي چادر گشاد و پرچين سر مي كردند كه تا ساق پا مي رسيده است. دوره صفويان پيراهنها، اغلب رنگارنگ و گلدار و زربفت ابريشمي بود و روي آن قباي جلوباز بلندي تا مچ پا به پا مي کردند و کمربندي به کمر مي بستند بصورتيکه محکم روي کمر قرار نگيرد، کلاه کوچک، چارقد، شلوار پنبه دوزي شده، جوراب ساقه کوتاه پارچه اي از جمله پوشاکي بودند که در فصل زمستان مورد استفاده زنان قرار مي گرفتند. زنان هنگام بيرون رفتن از خانه چادر بزرگ سفيد يا بنفش رنگي، به سر مي کردند که تمامي بدن آنان را مي پوشاند و فقط جلوي صورت باز مي ماند که بوسيله آن مي توانستند پيش روي خود را ببينند. دوره زنديه از خصوصيات جامه هاي اين دوره کوتاه شدن دامن پيراهن ها (بلوز) و قبا بود و فرم شلوار(تنگ يا گشاد) و جنس وتزيينات آن اهميت بيشتري پيدا کرد. در دروه زنديه عموما زنان پيراهن تنگي در بر مي کردند که پارچه آن اغلب از نخ و ابريشم بود. يقه گرد (بدون يقه) که در وسط آن چاکي بوسيله روبان يا دکمه در زير گلو بسته ميشد. در مواقع احتياج روي پيراهن، اغلب ارخالق( کت بلندي است که تا نصف بدن را مي پوشاند)آستين سنبوسه يا کليجه( کت بلندي که تا روي ران مي رسيد روي ارخالق مي پوشيدند) آستين کوتاه مي پوشيدند. زنان اين دروه مانند مردان، شلوار گشاد و بلندي که از پارچه هاي راه راه که بطور مورب دوخته مي شد به پا مي کردند و روي آن دامن گشاد و نسبتا بلندي مي پوشيدند که تا وسط ساق پا مي رسيد. زنان در اين دوره روي سرخود توري يا پارچه زيبايي را بطور آزاد انداخته و با زيور وزينت، موهاي خود را مي آراستند. کفش آنها نعلين يا ساغري نوک برگشته بود که فقط اندکي از سر انگشتان پا در داخل آن قرار مي گرفت. زنان هنگام خروج از منزل چادر سياه يا بنفش يا نيلي تند به سر مي کردند و روي خود را با روبنده، کاملا مي پوشاندند. دوره قاجاريه پيراهن هاي چاک دار آستين بلند دوره قبل با دامنهاي گشاد و پرچين بلند که لبه دامن را بوسيله يراق و گلابتون و.. . حاشيه داده تزيين مي کردند، کمربندي طلا و نقره يا جواهر نشان به کمر مي بستند. در اين دوره مانند دوره زنديه تور و کلاهک زينت سر بوده و چادر نماز و چارقد هنوز معمول نشده بود. تغيير لباس زنان اندرون نيز که پس از سفرهاي ناصرالدين شاه به اروپا آغاز شده بود(،مسافرت ناصرالدين شاه قاجار به فرهنگ و روسيه و ديدن لباسهاي بالرينهاي پترزبورگ که شلوار بافته چسبان و نازکي به پا مي کردند و زير جامه بسيار کوتاهي به اندازه يک وجب روي آن مي پوشيدند، شاه را برآن داشته که زنهاي حرمسراي خود را که لباسشان شامل: پيراهن، ارخالق، کليجه، شليته، شلوار، جوراب، چارقد و کلاغي بود، به اين لباس درآورد. ) به تدريج از حرمسراي شاهي به خانه اعيان و ساير اقشار جامعه سرايت نمود. اما پوشش زنان در بيرون از خانه تا دوره مشروطيت و مدتي پس از آن به همان شكل سنتي (چادر، چاقچور و روبنده) بود. دوران قاجاريه به عنوان نخستين دوران رويارويي نزديك با غرب حائز اهميت است. تحولات سياسي ايران پس از انقلاب مشروطه در جامعه زنان بي تأثير نبود، ورود اجناس و البسه گوناگون اروپايي و حضور خياطان و طراحان فرانسوي، و تقليد از آنها، کم کم، باعث تغييراتي مهم در وضع لباس ايرانيان و خصوصا زنان ايراني شد. به اين ترتيب که، از طول و عرض چادر کاسته شد و چاقچور و روبنده در ميان جوانان، اکثرا از بين رفت و پيچه عموميت يافت، شلوار کشي تبديل به جوراب هاي ساقه بلند ماشيني شد، پيراهن و شليته و شلوار و چادر کمري جاي خود را به پيراهن هاي بلند يک تکه که بلندي آن بر حسب مد روز تغيير مي کرد، دادند و به جاي ارخالق و نيم تنه، کت و ژيلت و بلوز به طرز دوخت اروپايي معمول شد و پارچه هاي زري و مخمل و تور، به کرپ و ساتن و کرپ دشين و ژرژت و.. . تغيير يافت. در زمان رضا شاه که پوشاک ادامه دروه قبل است، بيشتر زنان اعيان و اشراف لباس هاي اروپايي به تن مي کردند اما هنگام خروج از منزل روي آن چادر مي پوشيدند. 6 لینک به دیدگاه
mahboobeyeshab 1399 اشتراک گذاری ارسال شده در 14 مهر، ۱۳۹۱ همیشه توی کشور ما مردا بودند که برای زنها تصمیم گرفتند! تصمیم گرفتند چطور لباس بپوشند! تصمیم گرفتند چه رنگی رو بپوشند! تصمیم گرفتند که کجا برنو کجا بیان و با کی حرف بزنند! و حالا هم عفتمون مونده که مردا بگن داریم یا نداریم!!!! بهتر نیست مردا سرشون به کار خودشون گرم باشه و خانمها رو رها کنند!!! اونوقت مطمئن باشید از این فسادی و بی عفتی و عریانی که شما میگید و ما ندیدیم هیچی باقی نمونه! 13 لینک به دیدگاه
goghnoos 265 اشتراک گذاری ارسال شده در 14 مهر، ۱۳۹۱ درود با اجازه وارد بحثتون بشم به نظرم دوستان فردید جناب پاتریوت را درست متوجه نشدند این که انسان ازاد باشه که پوشش دلخواه خودشه داشته باشه شرطه اما ظاهر ما نشان دهنده افکار و شخصیت ماست فارغ از مسائل دینی و مذهبی در همه کشورها وقتی به افراد نخبه،دانشمندان و کلا قشر تحصیلکرده اونها دقت کنید میبینید که پوششی معمولی داشتند و دنبال خودنمایی یا مد نمایی نیستند چون اونقدر وقتشون براشون باارزشه که اونو صرف این کارها نمیکنند از اون طرف هم افراط در حجاب و مثبت بودن! هم خیلی درست نیست به قول پروین: چشم و دل را پرده میبایست اما از عفاف چادر پوسیده بنیاد مسلمانی نبود جامعه به همه چی نیاز داره و هر افراطی به تفریط می رسه یعنی چیزی که تو کشور ما شاهد هستیم در کل اگر ایران جامعه آزادتر و بازتری داشت این همه جوان های ما وقتشون را به این کارها تلف نمیکردند 9 لینک به دیدگاه
Lean 56968 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 14 مهر، ۱۳۹۱ چرا با اين چندتا موردي كه هست كل دختراي ايراني رو زير سوال ميبريد؟اقليتن اونايي كه برهنگي نمادشونه. دختر ايراني هنوزم پاكدامن و عفيفه يكم عميق و با چشم باز اطرافو ببينيد.انقد ظاهر بيني اشتباهه اون چهارتا مويي كه مسئله شده براتون نميتونه نشون بي حيايي باشه همه دخترا زیر سوال برده نشدن ولی جامعه داره به سمتی میره که دخترای نجیب به گروه اقلیت دارن تبدیل میشن 6 لینک به دیدگاه
Ehsan 112346 اشتراک گذاری ارسال شده در 14 مهر، ۱۳۹۱ همه دخترا زیر سوال برده نشدن ولی جامعه داره به سمتی میره که دخترای نجیب به گروه اقلیت دارن تبدیل میشن میشه شما یک پوشش مناسب از یک دختر نجیب رو اینجا بذارین؟ فقط از جهت پوشش عرض میکنم، کاری به نجابت رفتاری فعلا ندارم ولی خوب برام جالبه بدونم نجابت در پوشش از نظر شما چه حدودی داره. 10 لینک به دیدگاه
Lean 56968 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 14 مهر، ۱۳۹۱ همیشه توی کشور ما مردا بودند که برای زنها تصمیم گرفتند!تصمیم گرفتند چطور لباس بپوشند! تصمیم گرفتند چه رنگی رو بپوشند! تصمیم گرفتند که کجا برنو کجا بیان و با کی حرف بزنند! و حالا هم عفتمون مونده که مردا بگن داریم یا نداریم!!!! بهتر نیست مردا سرشون به کار خودشون گرم باشه و خانمها رو رها کنند!!! اونوقت مطمئن باشید از این فسادی و بی عفتی و عریانی که شما میگید و ما ندیدیم هیچی باقی نمونه! اینجا بحث فمینیسم نیس ، لطفا بحث های فمینیستی رو پیش نکشید ، اینجا بحث فطرت انسانه ، که مرد و زن نمیشناسه ، برهنگی همانقدر که برای یک زن زشته برای یک مرد هم زشته ، سوال اینجاست دختری که پوشش شامل دو تیکه پارچه میشه به دنبال چیه ؟ آیا ارزشش رو در بدنش خلاصه کرده یا نه ارزش والاتری هم داره؟ 6 لینک به دیدگاه
Lean 56968 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 14 مهر، ۱۳۹۱ میشه شما یک پوشش مناسب از یک دختر نجیب رو اینجا بذارین؟ فقط از جهت پوشش عرض میکنم، کاری به نجابت رفتاری فعلا ندارم ولی خوب برام جالبه بدونم نجابت در پوشش از نظر شما چه حدودی داره. اینجا اصلا بحث تعیین حدود نیس ، پوشش میتونه یه شلوار جین با تیشرت هم باشه، بحث اینه که افراط در بدن نمایی چه معنی میده؟ آیا همه وجود زن در اندامش خلاصه شده ؟ آیا روح یک زن بهش اجازه میده به راحتی خودش رو به کس و ناکسی عرضه کنه ؟ آیا وسیله شهوت رانی و خوش گذارنی مردان شدن همه ارزش یه زنه؟ دید جامعه بشری به زنی که به حد افراط بدن نمایی میکنه جز اینه که داره خودش رو عرضه میکنه؟ 6 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده