رفتن به مطلب

قلعه نویی: فوتبال با آدم حرف می زند / بوی قهرمانی می دهیم!


ارسال های توصیه شده

 

سایت گل - امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 2 بر صفر برابر راه‌آهن در نشست خبری گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم بعد از دو سه مساوی امتیاز خوبی بگیریم و دوباره به جدول برگردیم. راه‌آهنی که امروز دیدم بهترین راه‌آهن چند سال گذشته است که در دفاع و حمله خوب کار می‌کند.

 

به گزارش گل به نقل از فارس وی گفت: بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم. علاوه بر ایراد تاکتیکی که داریم و باید برطرف شود باید روح بزرگی در تیم ما دمیده شود و پس از زدن یک گل سراغ گل‌های دیگر برویم. البته پنالتی باعث شد از نظر روحی کمی افت کنیم که بهتر است کارشناسان در مورد آن نظر بدهند. راه‌آهن در دقایقی مسلط بود اما بعد از تغییراتی که دادیم توانستیم گل دوم را هم بزنیم. از نظر وضعیت در جدول خوب شدیم اما هنوز با استقلال مدنظر من فاصله داریم.

قلعه‌نویی در مورد وضعیت علی حمودی گفت: این بازیکن گرفتگی عضله پیدا کرده است. او در نیمه اول خوب بازی کرد و فشار زیادی به او آمد اما یک بازیکن باید در طول 90 دقیقه آماده باشد.

سرمربی استقلال در مورد جذب اسپانسر گفت: فتح‌الله‌زاده قول داده تا پنج‌شنبه بخشی از پول‌های بازیکنان را پرداخت کند و دغدغه فکری بازیکنان از نظر مسائل مالی رفع شود. فتح‌الله‌زاده به رختکن تیم ما آمد و در این شرایط از نظر روانی به ما کمک کرد. ما دو سه مساوی داشتیم و صحبت‌های فتح‌الله‌زاده باعث شد بازیکنان بازی خوبی را انجام دهند و پیروز شویم.

سرمربی پیشین تیم ملی در مورد اینکه اگر به او پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی را بدهند قبول می‌کند یا نه، گفت: خواهش می‌کنم به این مسئله ورود نکنید. با من هم در این مورد صحبت نشده، تیم ملی نیاز به آرامش دارد. اگر قرار است انتقاد کنیم فضای انتقاد خیلی مهم است. بازی با کره جنوبی برای ما حیاتی است و اگر در این بازی پیروز شویم به جدول برمی‌گردیم. اگر تیم ملی نتیجه نگیرد همه فوتبال ضرر می‌کند. بنابراین همه باید به تیم ملی کمک کنیم. هرچند زمانی که من سرمربی تیم ملی بودم همه به ما حمله می‌کردند اما امیدوارم این اتفاق برای کی‌روش نیفتد.

سرمربی استقلال در مورد اینکه گفته بود این تیم بوی قهرمانی می‌دهد و آیا هنوز هم قول قهرمانی می‌دهد یا نه گفت: آن موقع هم احساسی حرف نزدم. وقتی تیم ملی ایران باخت همه مقصریم و قلعه‌نویی هم به سهم خود مقصر است اما استقلال روند رو به رشدی دارد و ما پتانسیل خوبی داریم. فوتبال با آدم حرف می‌زند. استقلال نسبت به بازی‌های گذشته بهتر شده و ما کاندیدای اول قهرمانی هستیم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه استقلال در 15 دقیقه پایانی خوب بود و آیا این اتفاق به دلیل تعویض‌های او بود یا وضعیت راه‌آهن گفت: نباید نمودار حرکتی ما فراز و نشیب داشته باشد. وقتی دیدم نظم تاکتیکی در خط هافبک وجود ندارد تغییراتی دادیم و خوب بازی کردیم اما نباید فراز و نشیب داشته باشیم.

وی در مورد اینکه رحمتی در خروج‌ها مشکل دارد و با ترس خروج می‌کند، گفت: من اعتقاد دارم اینچنین نبوده است. او یکی دو خروج خوب داشت. زمانی هم که مهاجمان و مدافعان با هم می‌پرند لازم نیست دروازه‌بان از دروازه‌ خارج شود. رحمتی در این بازی با تجربه و پخته عمل کرد اما من به نظر شما احترام می‌گذارم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه از نظر فنی از این بازی راضی بودید یا نه گفت: خیلی خوب بازی کردیم. 8 موقعیت گلزنی داشتیم و این یعنی اینکه خوب بودیم. راه‌آهن هم 4 موقعیت گلزنی داشت. ایمان عالمی بالا نشسته و بازی را آنالیز می‌کند و اعتقاد دارد آن پنالتی نبود و اگر آن را حساب نکنیم راه‌آهن 3 موقعیت گل داشت. در یک موقعیت هم آرش برهانی در موقعیت تک به تک قرار گرفت که داور آفساید اعلام کرد. راه‌آهن تیم خوب و بزرگی است و به عقیده من بهترین راه‌آهن چند سال گذشته است. من خودم در راه‌آهن بازی کرده‌ام.

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...