رفتن به مطلب

نظرسنجی هجدهمین مسابقه عکس با دوربین شخصی-موضوع: "عکس اجتماعی"


3 عکس برتر از نظر شما کدامند ؟  

193 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. 3 عکس برتر از نظر شما کدامند ؟

    • 28
    • 16
    • 9
    • 10
    • 38
    • 3
    • 24
    • 16
    • 37
    • 12


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

باید افسانه بیاد

  • Like 2
  • پاسخ 114
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

خب زود باشین دیگه بگین زود بیاد:hapydancsmil:

من دیگه تحمل ندارم:w330:

  • Like 1
ارسال شده در

این مدیر گرامی کجاست ؟؟؟؟:w000:

بیا دیگه وقت مسابقه تمومه ...:whistle:

  • Like 2
ارسال شده در

چه کیفی میده ادم خودش تو مسابقه شرکت نکنه بعد جو بده بچه ها رو تحریک کنه واسه اتمام مسابقه:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
چه کیفی میده ادم خودش تو مسابقه شرکت نکنه بعد جو بده بچه ها رو تحریک کنه واسه اتمام مسابقه:ws3:

 

اره والا ... بچه نمی تونه اروم بشینی ... :w000:

ولی پس این صاحب اینجا کجان؟؟؟ چرا نمیان ؟؟:banel_smiley_4:

  • Like 2
ارسال شده در
اره والا ... بچه نمی تونه اروم بشینی ... :w000:

ولی پس این صاحب اینجا کجان؟؟؟ چرا نمیان ؟؟:banel_smiley_4:

 

نه نمیتونم:ws28:

اصلا 1 کیفی میکنمااااااااااااااااااااااااا:ws28:

  • Like 2
ارسال شده در
نه نمیتونم:ws28:

اصلا 1 کیفی میکنمااااااااااااااااااااااااا:ws28:

 

 

به کیفت ادامه بده جووونم :hapydancsmil::hapydancsmil:

ولی میبینی این مسابقه شرکت کردن به من نیومده .... :banel_smiley_4:

  • Like 2
ارسال شده در

ما هم دیدیم هر جا شرکت میکنیم از مدال و جوایز و سوت و کف تشویق کنندگان فقط گوجه پرت کردنشون به ما میرسه بیخیال این یکی شدیم:hanghead:

  • Like 2
ارسال شده در

ای جااااااااانم ...

باز خوبه تو درس عبرت گرفتی .... من که درس عبرت هم نمیگیرم ...:ws37:

  • Like 2
ارسال شده در
من اصلا عکس ندارم:banel_smiley_4:

 

پس کلا شادی:banel_smiley_4:

  • Like 2
ارسال شده در
:banel_smiley_4:
  • Like 3
ارسال شده در

اگر مردید از آخر رتبه بندی کنید و مدال بدید:ws3:

فککر نکنم بازم بهم برسه:ws28:

بچه ها پس چشم بصیرتتون کجا رفته.ها؟:w000:

  • Like 2
ارسال شده در

نظرسنجی بسته شد:ws3:

 

منتظر اعلام نتایح باشید

  • Like 2
ارسال شده در

سلام دوستان

بابت تاخیری که پیش اومد معذرت میخوام...

ممنون از همه دوستای گلم که در نظرسنجی شرکت کردن w72.gif

 

و اما برندگان مسابقه :

نفر اول : Mohammad.A (عکس شماره 5 - با 38 رای) -----> 100 امتیاز + مدال عکاس برتر

نفر دوم :vergil (عکس شماره 9 - با 37 رای) -----> 75 امتیاز

نفر سوم : moein.s (عکس شماره 1 - با 28 رای) -----> 50 امتیاز

بهشون تبریک میگم و براشون آرزوی موفقیت دارم...w70.gifflowerysmile.gif

 

سایر عکاسان عزیز :

 

عکس شماره 2 :Mr. Specific

عکس شماره 3 :

shahdokht *1983*

عکس شماره 4 : pesare baba

عکس شماره 6 : sharook

عکس شماره 7 : jodyabod

عکس شماره 8 : سحر شیخی

عکس شماره 10 :An@hita

همه عکسها زیبا و فوق العاده بودن...:ws31:

دست همتون درد نکنه...شاد باشید wubpink.gifwubpink.gif

  • Like 13
ارسال شده در

تبریک میگم Mohammad.A و moein.s

 

+ ممنون از Afsaneh.M, و hamid_shahrsaz

 

به خاطر اجرای مسابقه

 

/

  • Like 6
ارسال شده در

اوه ممد اول شد؟؟w58.gifw58.gifw58.gifw58.gif

 

مبارک باشه 3 نفر اولhapydancsmil.gif

  • Like 4
ارسال شده در

ممنونم از دوستانی که رای دادن به تصویر من...و اونایی که به قاب های دیگه رای دادن:ws37:

 

یادمه اون موقع که مسابقه شروع شد...قرار بود یک توضیحی هم تصاویر داشته باشن...من هم توضیح دادم...بعد این بند از مسابقه حذف شد...:ws37:

و چه خوب بود...و چه خوب بود....و چه خوب بود....که نظر سایر شرکت کننده ها هم پرسیده می شد...شاید کلا اسم تصویر رو عوض می کردن....:ws37:

 

هر چه ارزش بیشتر برای تعداد بیشتری از کاربرا گذاشته بشه..کاربرها هم اعتماد و احترام بیشتر رو قائل می شن و مشارکت ها بیشتر می شه....

 

 

لطفا...لطفا....لطفا...اگر قانونی در مسابقه ای گذاشته می شه..تا پایان اون مسابقه اجرا بشه...و یک دفعه قائم به فرد عوض نشه....و یک جمع در نظر گرفته بشه...:ws37:

 

 

مدیران خوب و زحمت کش..خسته نباشین:icon_gol:

 

 

این نوشته ی من بود در توضیح عکسم که حذف شد...(البته واژه به واژه اش رو یادم نیست ولی مضمونش همین بود):ws37:

 

حرف مگو ندارد این تصویر...

غبار نقش خاطره دارد در این قاب...

یکی بالا نشین است و حق در دست...

یکی کوخ نشین است و در انتظار وصول حق...

 

انتظاری ندارد کوخ نشین..منتظر است تا افسانه کرد شبستری بالانشین تمام شود تا حقش را بگیرد....

 

پ.ن:تصویر..انتظار گرفتن مزد کارگر هست از کارفرما....ببینین چه ریلکس پاهاش رو تو بغل گرفته!!!

 

jjp4oi9mk3fkz5ajvvn9.jpg

  • Like 8
ارسال شده در

خب پس نفرات برتر اعلام شدند :a030:

به سه نفربرتر تبریک میگم :icon_gol:واقعا مسابقه خوبی بود من خودم عکس شماره9 خیلی به دلم نشست ولی بقیه عکسها هم جذاب بودند از همه بچه ها که عکس داشتند ممنون

و همچنین از مسئولین برگزاری هم کمال تشکر را دارم

  • Like 4
ارسال شده در

به به خدمت دوستان تبریک عرض میکنم ... ایشالا همیشه موفق باشین :icon_gol:

  • Like 3
ارسال شده در

منم به برنده ها تبریک میگم:icon_gol:

  • Like 4
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.

×
×
  • اضافه کردن...