.FatiMa 36559 اشتراک گذاری ارسال شده در 14 شهریور، ۱۳۹۱ دوسالانه ونیز (به برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام : Venice Biennale)، یا بینال ونیز (به برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام : Biennale di Venezia)، نمایشگاهی از آثار هنری معاصر است که هر دو سال یکبار (در سالهای فرد) در شهر برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ایتالیا برگزار میشود. ویکیپدیا 2 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 14 شهریور، ۱۳۹۱ [TABLE=width: 0%] [TR] [TD=colspan: 3] [/TD] [/TR] [TR] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [TD=align: center] جاستین مکگرک Justin McGuirk یکی از کارشناسان معماری(شخصی که در تصویر بالا جایزه را در دست دارد)،عکاس نامی،ایوان بن Iwan Bann و تیم تفکر شهری ونزولا جایزه شیر طلایی را برای بهترین پروژه دوسالانه ونیز بدست آوردند. این پروژه که برای یکی از محله های زاغه نشین کاراکاس طراحی شده چهارجوب 45 طبقه بتنی ست که در ادامه ساختمانی اداری که هیچگاه به اتمام نرسید و اکنون به خوابگاه بی خانمان ها تبدیل شده ساخته شده است. عکس های ایوان بن فرهنگ این منطقه را در کنار رستوران امروزی گرن هوریزنت Gran Horizonteبه تصویر کشیده و یک زندگی عمومی را به نمایشگاه آرسنال کشانده است.این گروه در این باره می گوید:"این نمایشگاه بر این باور است که تقسیم داشته ها ،حتی یک وعده غذایی،بهترین راه برای ایجاد زمینه مباحثه است." [/TD] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE] [TR] [TD=class: DataListItem] دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [/TABLE] منبع 2 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 14 شهریور، ۱۳۹۱ [TABLE=width: 0%] [TR] [TD=colspan: 3] [/TD] [/TR] [TR] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [TD=align: center] الکس دریج در نمایشگاه طرحهایش از خانه سازی شناور در پاویون بریتانیا می گوید:"ما از از دیگر معماران در خانه سازی روی آب حمایت می کنیم. " وی می گوید:"ایده ما این بود که از معماری هلند پیروی کرده و نشان دهیم که راهکارهای آنها در خانه سازی مسیرهای آبی بریتانیا چگونه می تواند مؤثر باشد. طرح های این استودیو درباره زیرسازی خانه شناور در لندن بوده و آنها کلیه جزئیات یک خانه شناور را در این نمایشگاه به نمایش می گذراند. این پروژه که مسیر هلندی نام گرفته یکی از ده پروژه ایست که در نمایشگاه تیک اوی ونیز به نمایش در آمده که در آن نمونه هایی از معماری بریتانیا که از معماری دیگر کشور ها الهام گرفته به نمایش در آمده است. [/TD] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] عکس ها از چپ به راست:الکس دریج،مرلین ایرز،ایزابل پیتری [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون ونیز [/TD] [/TR] [/TABLE] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 14 شهریور، ۱۳۹۱ [TABLE=class: BorderBox] [TR] [TD=align: center][TABLE] [TR] [TD=align: center][TABLE=width: 0%] [TR] [TD=colspan: 3] [/TD] [/TR] [TR] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [TD=align: center] هر کدام از دیواره های طبقات بالایی پاویون روسیه در دو سالانه ونیز به نحوی کد گذاری شده که بازدید کنندگان به وسیله صفحات کامپیوتری بتوانند ایده های تازه ای برای شهرهای روسیه به شکلی علمی ارائه دهند. در طبقه پایین بازدیدکنندگان می توانند به شهرهایی که در اتحادیه جماهیر شوروی برای مطابقت با شهر های موجود در طبقه بالا وجود دارد نگاهی اجمالی بیاندازند.مرکز علم و صنعت اسکولکوو Skolkovo در سال 2017 در نزدیکی مسکو قرار خواهد گرفت و با هم تشکیل 500 شرکت برای کار روی تکنولوژی اطلاعات،تحقیقات پزشکی،مطالعات هسته ای،انرژی و تکنولوژی فضا تشکیل خواهند داد. گروه معماری متشکل از پیر دمورون Pierre de Meuron،رم کولهاوسRem Koolhaas,،کازویو سجیما Kazuyo Sejima و کارشناس معماری دوسالانه ونیز،دیوید چیپرفیلد David Chipperfield به علاوه برندگان دوره های مختلف مسابقات به عنوان طراحان پروژه در پاویون حضور داشتند. [/TD] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [TR] [TD] [TABLE] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون روسیه [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون روسیه [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون روسیه [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون روسیه [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون روسیه [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون روسیه [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون روسیه [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون روسیه [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون روسیه [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون روسیه [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون روسیه [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون روسیه [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون روسیه [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [/TABLE] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 14 شهریور، ۱۳۹۱ [TABLE=width: 0%] [TR] [TD=colspan: 3] [/TD] [/TR] [TR] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [TD=align: center] وسل Vessel ساختاری چوبی انبوه است که در تقابل با ساختار آجری کوردری Corderie در نمایشگاه ونیز ساخته شده است.وسل فضایی متفکرانه ست که از خالی کردن یک فضای تو پر به علاوه قیفی سبک،یک فانوس،و گذرگاهی به سمت نمایشگاه شکل گرفته است. این فضا از عناصر هنری و ادبی تشکیل شده،اما تأکید معماران روی بخش فرهنگی آن است.کار معماران،نقاشان،شاعران و اجرا کنندگان دیگر حامی این پروژه است.در این پروژه از افراد با تجربه و آگاه برای همکاری و مشارکت دعوت به عمل آمده است.عملکرد اصلی این فضا القای هنر و فرهنگ در قالب یک فضای ساده است. [/TD] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE] [TR] [TD=class: DataListItem] دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [/TABLE] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 14 شهریور، ۱۳۹۱ [TABLE=class: BorderBox] [TR] [TD=align: center][TABLE] [TR] [TD=align: center][TABLE=width: 0%] [TR] [TD=colspan: 3] [/TD] [/TR] [TR] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [TD=align: center] نورمن فاسترNorman Foster (تصویر بالا) ورودی نمایشگاه آرسنال را در دو سالانه معماری ونیز ،جایی که نام نسل های مختلف معماری،منتقدان،طراحان فضای سبز روی دیونرها،کف و ستون ها برای بازدید کنندگان به نمایش در آمده،طراحی کرده است.در این دروازه تصاویری از فضاهای مشترک مرتبا تعویض شده و روی زمینه طراحی شده توسط کارلوس کارکاس Carlos Carcas،یکی از کارگردانان فیلم "آقای فاستر،وزن ساختمان شما چقدر است؟"به نمایش در می آید. این تصاویر از معماران،طراحان،عکاسان،منتقدین،نویسندگان و هنرمندان سراسر جهان جمع آوری شده فضاهای عمومی تاریخی مشهوری از آسیا و جنوب آمریکا که به سرعت در حال رشد هستند را به تصویر می کشد. موضوع این نمایشگاه ارتباطی دو طرفه با موضوع کارگردان دیوید چیپرفیلدDavid Chipperfield داشته و میراث و داشته های معماری آرسنال را پیش از آنکه بازدیدکنندگان شهر را ببینند به آنها نشان می دهد. [/TD] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [TR] [TD] [TABLE] [TR] [TD=class: DataListItem] دو سالانه معماری در ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] دو سالانه معماری در ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] دو سالانه معماری در ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] دو سالانه معماری در ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] دو سالانه معماری در ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] دو سالانه معماری در ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] دو سالانه معماری در ونیز [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [/TABLE] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 14 شهریور، ۱۳۹۱ [TABLE=width: 0%] [TR] [TD=colspan: 3] [/TD] [/TR] [TR] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [TD=align: center] کانچا واژه ای فرانسوی قدیمی ست که نشان دهنده دیدگاهیست که ارتباط ما با زمین را به اندازه ارتباط انسانها با یکدیگر میسر می کند.در کاربردهای شهری،این واژه که به میدان اسپانیایی مایر شباهت دارد،در آمریکای جنوبی به عنوان فضایی باز برای ارائه محصول استفاده می شود.کانچا همچنین زمینی برای انجام بازی سنتی پالین است. کانچا در زمین های نمکی ساخته می شود و این فضا که در آن مستقیما از زمین های بیابانهای شیلی استفاده می شود دارای کنده های درختی ست که بازدیدکنندگان می توانند از آن برای نشستن استفاده کنند. یک سری جعبه ها به حالتی معلق در این محوطه وجود دارند،استعاره ای از هفت دیدگاه از معماران اهل شیلی هستند که برای مباحثه و ارائه پیشنهادات در زمینه ارتباط این مراسم دو سالانه با تفکر انسان به این مکان دعوت شده اند. [/TD] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون شیلی [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون شیلی [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون شیلی [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون شیلی [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون شیلی [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون شیلی [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون شیلی [/TD] [/TR] [/TABLE] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 16 شهریور، ۱۳۹۱ [TABLE=width: 0%] [TR] [TD=colspan: 3] [/TD] [/TR] [TR] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [TD=align: center] او.ام.ای آرشیوی از ساختمان های طراحی شده توسط معماران محلی اروپایی در دهه 1960 و 1970 را در دو سالانه معماری ونیز 2012 به نمایش گذاشته است. این پانزده ساختمان نمایش داده شده در اطراف بریتانیا،فرانسه،هلند،ایتالیا و آلمان واقع شده و در زمینه به نمایش گذاشته شده اند که زیر مجموعه سالن ملکه الیزابت در لندن است. رینر دگراف Reinier de Graa،از اعضای گروه او.ام.ای چنین می گوید:"هدف نمایشگاه مهرفی کارهای معماران گمنامی ست که هیچگاه چنین فرصتی نداشته و نامشان در تاریخ ثبت نشده است،اما ساختمان هایشان هنوز هم دارای انرژی خارق العاده ایست و اثرات اجتماعی بالایی دارد. آثار نمایشی شامل بناهایی که تخریب شده اند نیز می شود.از جمله آنها مدرسه پیملیکو در لندن و ویبائوتیس در آمستردام است که قبلا دپارتمان کارهای عمومی شهر بوده و آنگونه که گراف بیان می کند زمانی آنقدر قدرتمند بوده که سیاستمداران گمان می کردند آنجا مخفیگاه خادمان غیر نظامی ست. [/TD] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE] [TR] [TD=class: DataListItem] OMA در دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] OMA در دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] OMA در دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] OMA در دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] OMA در دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [/TABLE] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 16 شهریور، ۱۳۹۱ [TABLE=width: 0%] [TR] [TD=colspan: 3] [/TD] [/TR] [TR] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [TD=align: center] زاها حدید تندیس فلزی چین خورده اش را در نمایشگاه دو سالانه ونیز 2012 به نمایش در خواهد آورد.محل نمایشگاه در آرسنال بوده و بازدید کنندگان شاهد فرم فلزی قیف مانند بزرگی خواهند بود. این تندیس که آرم Arum نام دارد،با ماکت هایی از ساختمان های انتزاعی احاطه شده و کارهایی از شرکت زاها حدید از جمله سازه های کابلی و پوسته های سبک در اطراف آن به نمایش درآمده اند. ایده این ساختار از تحقیق و بررسی درباره ترکیب پوسته سبک و سازه های کابلی و قابل انبساط بوجود آمده است. [/TD] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE] [TR] [TD=class: DataListItem] زاها حدید در دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] زاها حدید در دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] زاها حدید در دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] زاها حدید در دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] زاها حدید در دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] زاها حدید در دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] زاها حدید در دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [/TABLE] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
judyabott 8886 اشتراک گذاری ارسال شده در 18 شهریور، ۱۳۹۱ در فضای خارجی نمایشگاه آرسنال می توان پایه ردیکس Radix را یافت،عنصر زیبای موقتی که توسط دفتر معماری پرتغالی آیرس متیوس Aires Mateus برای دو سالانه معماری ونیز طراحی شده است. این ساختار یادآور اسکله های آرسنال است که در بین سالهای 1568 تا 1573 توسط جاکوپا سانسووینا Jacopo Sansovino طراحی شده و در کنار پیاده روی قوس داری واقع شده که این ساختار از آن الهام گرفته است. ردیکس قوسی ست که روی سه پایه با چهار گوشه قرار گرفته و روی آب واقع شده تا حجم سبک متعادلی باشد در مقابل ساختار های فلزی دیگر. این ساختار کانسپچوال به شکلی آگاهانه عناصر تاریخی را با تکنولوژی در هم آمیخته است:ردیکس در کنار نوآوری،تآکیدی بر پیوستگی ست.این طرح نشانگر آن است که پیشنهاد یک طرح،می تواند ترکیی نو از فرهنگ باشد که گفتگو و واکنش را با هم روبرو می کند.در زمینه معماری،یادمانها تعریفگر فرم،فضا،متریال،حس،نور و صداست. ردیکس،دو سالانه ونیز ردیکس،دو سالانه ونیز ردیکس،دو سالانه ونیز ردیکس،دو سالانه ونیز ردیکس،دو سالانه ونیز ردیکس،دو سالانه ونیز ردیکس،دو سالانه ونیز ردیکس،دو سالانه ونیز ردیکس،دو سالانه ونیز ردیکس،دو سالانه ونیز ردیکس،دو سالانه ونیز 2 لینک به دیدگاه
judyabott 8886 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 شهریور، ۱۳۹۱ اتریشیا پری نژاد عکس هایی که از پاویون ژاپن در سیزدهمین دو سالانه ونیزگرفته رابه نمایش گذاشته است.این پاویون روایتی از همکاری سه معمار و متصدی نمایشگاه، برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای ساکنین بی خانمان ریکوزنتاکاتا است که خانه هایشان را در طول سونامی ویرانگر 2011 از دست داده اند.این پروژه با پیغام "بشر دوستی" هیئت داوران را تحت تأثیر قرار داد و بدین ترتیب جایزه افتخاری شیر طلایی را از آن خود کرد. پاویون ژاپن پاویون ژاپن پاویون ژاپن پاویون ژاپن پاویون ژاپن پاویون ژاپن پاویون ژاپن پاویون ژاپن پاویون ژاپن پاویون ژاپن پاویون ژاپن پاویون ژاپن پاویون ژاپن پاویون ژاپن برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 لینک به دیدگاه
judyabott 8886 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 شهریور، ۱۳۹۱ پاستیشو که نام نمایشگاهی به سرپرستی کاروسو اس.تی.جان است، گروهی متشکل از هفت معمار معاصر اروپایی که در زمینه زبان و تاریخ معماری فعالیت دارند را از نسل ها و کشور های مختلف دعوت به این نمایشگاه دعوت کرده است . کار این معماران ایجاد پیوند با معماری پیش از مدرنیسم است. اعضای این گروه عبارتند از:گروه بی.ای.کیو BIQ ،گروه باونبو Bovenbouw،هرمن سیزک Hermann Czech،هیلد اند کی Hild und K،فیکرد Fickert و گروه مارکلی Märkli . مقالات این نمایشگاه درباره رسیدگی به تناسب،زیبایی،گونه شناسی و میزان علاقه در ایجاد تنوع رنگی در بخشهای داخلی و کار بر روی ساختمان های موجود است اما بیشتر توجه بر روی روح کار است تا ظاهر آن.منظور از این کارآن است که نشان داده شود معماران معاصر تا چه اندازه می توانند در ایجاد یک رویه و فرهنگ نیرومند و متمایز باشند. عنوان استیشو Pasticcio که برای این نمایشگاه انتخاب شده به برجی سنگی در موزه سن جان سون Sir John Soane در لندن بازمی گردد که سون آن را با استفاده از تکه هایی معماری و تزئینات کلاسیک طرح های خودش طراحی کرده است. نمایشگاه Pasticcio نمایشگاه Pasticcio نمایشگاه Pasticcio نمایشگاه Pasticcio نمایشگاه Pasticcio نمایشگاه Pasticcio نمایشگاه Pasticcio برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 23 شهریور، ۱۳۹۱ [TABLE=width: 0%] [TR] [TD=colspan: 3] [/TD] [/TR] [TR] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [TD=align: center] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ؛ برنده سیزدهمین دو سالانه ونیز،این ساختار را درست در کنار سازه طراحی شده توسط برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام در باغهای ارسنال ساخته است.این کار نتیجه همکاری طولانی مدت دو معمار پرتغالیست. ساختار آلوارو سیزا باعث ایجاد رابطه بین جنبه های مختلف ونیز و محیط متراکم شهری آن می شود. سه دیوار مفصلی فضایی خصوصی را در میان باغی که در دوازدهمین دو سالانه ونیز توسط پیت اودولف ساخته شده بود ایجاد می کنند که این کار احترامی به بافت متراکم شهری ونیز بوده و ایجاد کننده چشم اندازهای بخصوصی از محیط بیرونی آرسنال می باشد. [/TD] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE] [TR] [TD=class: DataListItem] آلوارو سیزا؛دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] آلوارو سیزا؛دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] آلوارو سیزا؛دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] آلوارو سیزا؛دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] آلوارو سیزا؛دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] آلوارو سیزا؛دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] آلوارو سیزا؛دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] آلوارو سیزا؛دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] آلوارو سیزا؛دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] آلوارو سیزا؛دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] آلوارو سیزا؛دو سالانه ونیز [/TD] [/TR] [/TABLE] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 24 شهریور، ۱۳۹۱ [TABLE=width: 0%] [TR] [TD=colspan: 3] [/TD] [/TR] [TR] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [TD=align: center] پاستیشو که نام نمایشگاهی به سرپرستی کاروسو اس.تی.جان است، گروهی متشکل از هفت معمار معاصر اروپایی که در زمینه زبان و تاریخ معماری فعالیت دارند را از نسل ها و کشور های مختلف دعوت به این نمایشگاه دعوت کرده است . کار این معماران ایجاد پیوند با معماری پیش از مدرنیسم است. اعضای این گروه عبارتند از:گروه بی.ای.کیو BIQ ،گروه باونبو Bovenbouw،هرمن سیزک Hermann Czech،هیلد اند کی Hild und K،فیکرد Fickert و گروه مارکلی Märkli . مقالات این نمایشگاه درباره رسیدگی به تناسب،زیبایی،گونه شناسی و میزان علاقه در ایجاد تنوع رنگی در بخشهای داخلی و کار بر روی ساختمان های موجود است اما بیشتر توجه بر روی روح کار است تا ظاهر آن.منظور از این کارآن است که نشان داده شود معماران معاصر تا چه اندازه می توانند در ایجاد یک رویه و فرهنگ نیرومند و متمایز باشند. عنوان استیشو Pasticcio که برای این نمایشگاه انتخاب شده به برجی سنگی در موزه سن جان سون Sir John Soane در لندن بازمی گردد که سون آن را با استفاده از تکه هایی معماری و تزئینات کلاسیک طرح های خودش طراحی کرده است. [/TD] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE] [TR] [TD=class: DataListItem] نمایشگاه Pasticcio [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] نمایشگاه Pasticcio [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] نمایشگاه Pasticcio [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] نمایشگاه Pasticcio [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] نمایشگاه Pasticcio [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] نمایشگاه Pasticcio [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] نمایشگاه Pasticcio [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] نمایشگاه Pasticcio [/TD] [/TR] [/TABLE] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 25 شهریور، ۱۳۹۱ [TABLE=class: BorderBox] [TR] [TD=align: center][TABLE] [TR] [TD=align: center][TABLE=width: 0%] [TR] [TD=colspan: 3] [/TD] [/TR] [TR] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [TD=align: center] پاویون مجارستان که برای سیزدهمین دو سالانه ونیز آماده شده به شکل جنگلی از ماکت های معماری سفید است که نشانگر روند ساده و اهمیت موضوع آنها در کنار حرفه ای بودنشان است.با درک این مسئله که ماکت یک کار نشانگر ایده های اولیه ایست که به ذهن معمار خطور کرده ،این نمایشگاه فضایی روحانی برای جای دادن 500 ماکت ساخته دست دانشجویان روی پایه های بلند ایجاد کرده است. [/TD] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [TR] [TD] [TABLE] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون مجارستان [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون مجارستان [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون مجارستان [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون مجارستان [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون مجارستان [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون مجارستان [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون مجارستان [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون مجارستان [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون مجارستان [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون مجارستان [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [/TABLE] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 لینک به دیدگاه
zahra22 19501 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 مهر، ۱۳۹۱ همانگونه كه در انتشارات سمینار هاروارد فرشید موسوی گفته شد، پروژههای پیشبینی شده بر روی دیوارهای كار گذاشته شده، تنوع ایجاد شده را به تصویر میكشد مادامیكه اجزایشان نظیر سیستمهای ساختاری و یا نمادشناسی ساختمان یكی است. تأثیرات عوامل مختلف شرایط زمین به گونهای است كه از طریق آن معماری با فرهنگ و زندگی درگیر شده است. به جای افشای تحقیقات تاریخی برای درك معنی شرایط زمین، كارهای موسوی بیشتر معطوف به تأثیراتی است كه از برداشت زیباییشناسانه مردم مشتق میشود. آنجا كه معانی منوط به پسزمینه زندگینامههای فردی است، تأثیرات، نیروهای پیشفردی از اشكال ساخته شده هستند. آنها فقط در نتیجه سوار كردن اشكال پیش ساخته هستند. فقط باید بدانید كه كجا و به چه منظور از سیستم و تكنولوژی استفاده نمایید. اگرچه اشكال پیش ساخته مواد مختلف و محتوای فكری با هم تلفیق شده همگی به اشكال حسی جدیدی درمیآیند؛ یعنی آنگونه كه شما میبینید. آنها در واقعیتشان هیچ محتوای شناختی ندارند. فقط یك سری اشكال هستند كه معنیشان به تأثیرشان بر روی فرد و دریافت حسی خود فرد بستگی دارد. لازم به ذكر است كه در سال 2004، موسوی موفق به دریافت جایزه شیر طلایی مكاننگاری شد. 3 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده