رفتن به مطلب

رفع اشکال پوستر سازی


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

سلام دوستان گلم sigpic11632_10.gif

در این تاپیک میتونید سوالات و اشکالاتتون در مورد پوستر سازی رو مطرح کنید :a030:

 

تاپیک آموزشی پوستر سازی :

آموزش پوستر سازی

  • Like 9
  • 2 ماه بعد...
ارسال شده در

وقتی اپسیتی رو کم میکنیم شطرنجیای زیرش دیده میشه نمیشه کاری کرد که اینجوری نشه؟

 

یه چیز دیگه اینکه عکسای بعدی رو چطوری باید بیاریم که رو بک گراند نیفته

 

من وقتی عکسای دیگه رو باز میکنم همه رو هم میفتن و نمیتونم تغییرشون بدم یا اینکه واسه هرکدوم صفحه جداگانه باز میشه

  • Like 7
ارسال شده در
وقتی اپسیتی رو کم میکنیم شطرنجیای زیرش دیده میشه نمیشه کاری کرد که اینجوری نشه؟

 

یه چیز دیگه اینکه عکسای بعدی رو چطوری باید بیاریم که رو بک گراند نیفته

 

من وقتی عکسای دیگه رو باز میکنم همه رو هم میفتن و نمیتونم تغییرشون بدم یا اینکه واسه هرکدوم صفحه جداگانه باز میشه

 

اگه اینطوری دیده میشه:

 

adqb9q6ccp8u8dxm80pq.jpg

 

به خاطر اینه که روی لایه بک گراند کلیک نمیکنید ، دقت کنید قبل از کم کردن اپسیتی حتما باید روی لایه ی عکسی که میخواید به عنوان بک گرانداتون باشه کلیک کنید .

 

به این صورت :

 

ffgjg7g0ir6gomaed.jpg

 

 

برای عکسا روی هم نیافته باید ،تو قسمت لایه میتونی لایه ها رو جا به جا کنی و اینکه تو یه صفحه جدا باز میشه درسته، باید به همون صورتی که بک گراند رو تو کادر 50*70 اوردی ، بقیه عکسا رو به همین صورت بیاری :a030:

  • Like 12
  • 5 هفته بعد...
* v e n o o s * مهمان
ارسال شده در

بعد از انتقال بک گراند مربوطه درون کادر 70*50 ؛ حال اندازه عکس را باید به اندازه کادر 70*50 بزرگ کنیم برای این با انتخاب کردن یکی از گوشه های تصویر ، میتوانید

 

عکس را به اندازه کادر در آورید.

 

x25j94f7pa5folg8ecg.jpg

 

گلم ؛ یه سوال، چرا وقتی منتقل میکنم عکسم خیلی بی کیفیت میشه و خیلی کوچیک ؟ در صورتی که حجمش انداره همین عکسیه که تو گذاشتی؟5c6ipag2mnshmsf5ju3z.gif

ارسال شده در
گلم ؛ یه سوال، چرا وقتی منتقل میکنم عکسم خیلی بی کیفیت میشه و خیلی کوچیک ؟ در صورتی که حجمش انداره همین عکسیه که تو گذاشتی؟:5c6ipag2mnshmsf5ju3

گلم از این عکس استفاده کن ببین همین مشکل رو داره یا نه http://www.noandishaan.com/upload/images/p0j6deuq2m3lqod80xa9.jpg

  • Like 6
ارسال شده در

 

گلم این چیزی که من میبینم مشخصه بعد از اینکه عکست رو وارد کادر میکنی اینتر نمیکنی:ws38:

حالا همین عکسی رو که وارد کردی ، به اندازه ی کادرت بزرگ کن و بعد اینتر کن:a030: اونوقت ببین بازم اینطوری دیده میشه یا نه !

  • Like 7
ارسال شده در
گلم این چیزی که من میبینم مشخصه بعد از اینکه عکست رو وارد کادر میکنی اینتر نمیکنی:ws38:

حالا همین عکسی رو که وارد کردی ، به اندازه ی کادرت بزرگ کن و بعد اینتر کن:a030: اونوقت ببین بازم اینطوری دیده میشه یا نه !

 

آره منم با فاطمه موافقم :a030:

 

به خاطر اینتر نکردن اینجوری نشون میده , وقتی اینتر کنی درست میشه :hapydancsmil:

  • Like 6
* v e n o o s * مهمان
ارسال شده در
گلم این چیزی که من میبینم مشخصه بعد از اینکه عکست رو وارد کادر میکنی اینتر نمیکنی:ws38:

حالا همین عکسی رو که وارد کردی ، به اندازه ی کادرت بزرگ کن و بعد اینتر کن:a030: اونوقت ببین بازم اینطوری دیده میشه یا نه !

یوووهووووووووووو؛ درست شد hapydancsmil.gifایول عزییییییزم، دستت درد نکنهhapydancsmil.gif

آره منم با فاطمه موافقم :a030:

 

به خاطر اینتر نکردن اینجوری نشون میده , وقتی اینتر کنی درست میشه :hapydancsmil:

درست شد ، مرسییییی دوست جونااامhapydancsmil.gif

ارسال شده در
یوووهووووووووووو؛ درست شد :hapydancsmil:ایول عزییییییزم، دستت درد نکنه:hapydancsmil:

 

درست شد ، مرسییییی دوست جونااام:hapydancsmil:

 

خب خدا رو شکر :w02:

 

خواهش میکنم عزیزم :hapydancsmil:

 

  • Like 6
  • 3 ماه بعد...
ارسال شده در

خیلی ممنون بابت تاپیک خوبت :icon_gol:

یه سوال :

چطور میتونم حاشیه عکسم رو مثل تحلیل سایت شما محو کنم ؟

و اون علامتای نقشه رو از کجا بیارم؟:hanghead:

  • Like 2
ارسال شده در
خیلی ممنون بابت تاپیک خوبت :icon_gol:

یه سوال :

چطور میتونم حاشیه عکسم رو مثل تحلیل سایت شما محو کنم ؟

و اون علامتای نقشه رو از کجا بیارم؟:hanghead:

خواهش میکنم عزیزم :icon_gol:

برای اینکه به صورت محو دربیاری ٫ مراحل زیر رو طبق این عکس انجام بده :a030:

 

http://www.noandishaan.com/upload/images/felfvlyxovmhbdc8dge.jpg

برای علامت ها هم این مراحل رو انجام بده :a030:

http://www.noandishaan.com/upload/images/883sdxuvg15sf7x9s8mp.jpg

  • Like 3
  • 1 ماه بعد...
ارسال شده در

سلام

من دارم شیت بندی میکنم.....اما عکسی واسه بک گراند میزارم ثابت نمیمونه و و دوباره کوچیک میشه...

کادر رو هم نمیدونم چجوری باید بکشم اونم با عکس توضیح میدین؟

مرسیییی

hapydancsmil.gif

  • Like 4
ارسال شده در

یه چیز دیگهههههههههههه

عکسی که میزارم واسه بک گراند تاره..پیکسل پیکسلِ....:ws38:

هر چی که میزارم همینجووره

  • Like 4
ارسال شده در

سلام

من دارم شیت بندی میکنم.....اما عکسی واسه بک گراند میزارم ثابت نمیمونه و و دوباره کوچیک میشه...

کادر رو هم نمیدونم چجوری باید بکشم اونم با عکس توضیح میدین؟

مرسیییی

hapydancsmil.gif

سلام عزیزم

توی این تصویر برات توضیح دادم :

 

http://www.noandishaan.com/upload/images/j8gt2ozs4q0mlf0vj9c.jpg

  • Like 4
ارسال شده در
یه چیز دیگهههههههههههه

عکسی که میزارم واسه بک گراند تاره..پیکسل پیکسلِ....:ws38:

هر چی که میزارم همینجووره

 

متوجه نمیشم ،:ws3: میتونی عکسشو بزاری ؟

شاید تصویری که انتخاب میکنی ، کیفیتش پایینه :ws52:

  • Like 4
ارسال شده در
یه چیز دیگهههههههههههه

عکسی که میزارم واسه بک گراند تاره..پیکسل پیکسلِ....:ws38:

هر چی که میزارم همینجووره

 

شاید کیفیت عکست پایین هست که اینجوری میشه ، یا اینکه وقتی داری عکس رو بزرگ میکنی ،بعدش کلید اینتر رو نمیزنی تا عکس ثابت بشه و دیگه پیکسلی بهت نشون نده:ws37:

  • Like 4
ارسال شده در
متوجه نمیشم ،:ws3: میتونی عکسشو بزاری ؟

شاید تصویری که انتخاب میکنی ، کیفیتش پایینه :ws52:

نه...کیفیت خوبه......اما وقتی میبرمش توو شیتم پیکسل پیکسله

شاید کیفیت عکست پایین هست که اینجوری میشه ، یا اینکه وقتی داری عکس رو بزرگ میکنی ،بعدش کلید اینتر رو نمیزنی تا عکس ثابت بشه و دیگه پیکسلی بهت نشون نده:ws37:

شاید......بزار یه امتحان کنم :ws38:

  • Like 3
ارسال شده در

ممنون از همگی ...اما من فتوشاپو بلدم اما شیت بستن رو بلد نیستم....یعنی چیدمان پلان ، نما، برش و رندرها و ... رو نمیتونم به درستی انجام بدم.

من همه این چیزایی که گفتین رو بلدم اما موقع شیت بستن نمیتونم یه شیت باحال ببندم،اصلا نمیتونم هماهنگی ایجاد کنم بین اجزای شیت...ممنون میشم در این مورد کمکم کنین...مثلا اینکه رندر یا همون پرسپکتیو توی شیت بزرگتر باشه از بقیه و ....

  • Like 3
ارسال شده در
ممنون از همگی ...اما من فتوشاپو بلدم اما شیت بستن رو بلد نیستم....یعنی چیدمان پلان ، نما، برش و رندرها و ... رو نمیتونم به درستی انجام بدم.

من همه این چیزایی که گفتین رو بلدم اما موقع شیت بستن نمیتونم یه شیت باحال ببندم،اصلا نمیتونم هماهنگی ایجاد کنم بین اجزای شیت...ممنون میشم در این مورد کمکم کنین...مثلا اینکه رندر یا همون پرسپکتیو توی شیت بزرگتر باشه از بقیه و ....

 

پس بهتره که نمونه شیت زیاد ببینید:a030:

  • Like 2
×
×
  • اضافه کردن...