رفتن به مطلب

نظرسنجی شماره 2 هفدهمین مسابقه عکس با دوربین شخصی - موضوع معبر(راه-گذر-کوچه)


عکس برتر از نگاه شما کدام است؟  

320 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. عکس برتر از نگاه شما کدام است؟

    • 38
    • 57
    • 24
    • 24
    • 21
    • 40
    • 42
    • 30
    • 29
    • 15


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
آپ:ws3:(چه حالي ميده!!!):ws28:

تاپیکی که بالاس رو آپ نمیکنن:banel_smiley_4:

 

 

میخوای اسپم کنی بحثش فرق میکنه:banel_smiley_4:

  • Like 4
  • پاسخ 65
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
تاپیکی که بالاس رو آپ نمیکنن:banel_smiley_4:

 

 

میخوای اسپم کنی بحثش فرق میکنه:banel_smiley_4:

 

منم هدفم تنها اسپم بود:whistle:

  • Like 4
ارسال شده در

نتایج کی اعلام میشه؟:banel_smiley_4:

 

 

یکی نیست بهم بگه نیست که عکست زیاد رای آورده .......منتظر مدالتی.......:whistle:

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

:ws3:

  • Like 5
ارسال شده در
نتایج کی اعلام میشه؟:banel_smiley_4:

 

 

یکی نیست بهم بگه نیست که عکست زیاد رای آورده .......منتظر مدالتی.......:whistle:

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

:ws3:

 

 

معلومه خیلی رای آوردیا...:w02:

  • Like 5
ارسال شده در
معلومه خیلی رای آوردیا...:w02:

 

:w02:

 

آره....ولی به رو خودت نیار حمید حذفم میکنه.....:whistle:

 

گفته تبلیغ نکنیم:w16:

  • Like 6
ارسال شده در
:w02:
  • Like 3
ارسال شده در

حالا یکی بیاد حمیدو راضی کنه نظر سنجی رو ببندهw000.gificon_pf%20(34).gif

  • Like 5
ارسال شده در
حالا یکی بیاد حمیدو راضی کنه نظر سنجی رو ببنده:w000::icon_pf (34):

نظر سنجی تا یکشنبه ساعت 19:38 معتبر است .

خیلی طولانیه دیگه :5c6ipag2mnshmsf5ju3 اکثرا رای دادن :ws37:[h=3][/h]

  • Like 5
ارسال شده در
نظر سنجی تا یکشنبه ساعت 19:38 معتبر است .

خیلی طولانیه دیگه :5c6ipag2mnshmsf5ju3 اکثرا رای دادن :ws37:

اصن اینگار خوشش میاد چماق بکوبن توو کلشvahidrk.gif

  • Like 5
ارسال شده در
اصن اینگار خوشش میاد چماق بکوبن توو کلش:vahidrk:

تازه هنوز یه مرحله دیگه از مسابقه هم مونده :banel_smiley_4:

اونم حتما تا یکشنبه هفته آینده نظر سنجی بازه :whistle:

  • Like 5
ارسال شده در

مشکلی پیش اومده؟:banel_smiley_4:

  • Like 2
ارسال شده در
مشکلی پیش اومده؟:banel_smiley_4:

 

نه :banel_smiley_4:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در

آهان گفتم اگه مشکلی پیش اومده حلش کنم:banel_smiley_4:

  • Like 2
ارسال شده در
آهان گفتم اگه مشکلی پیش اومده حلش کنم:banel_smiley_4:

نه ممنون :ws3:

دوستان این تاپیک با هم مشکلی ندارن :whistle:

  • Like 2
ارسال شده در
آهان گفتم اگه مشکلی پیش اومده حلش کنم:banel_smiley_4:

vahidrk.gif

  • Like 1
ارسال شده در
:vahidrk:

w000.gif

ارسال شده در
:w02:
  • Like 1
ارسال شده در
:w02:

 

:vahidrk::vahidrk:

  • Like 2
ارسال شده در
:vahidrk::vahidrk:

مشکلیه؟؟:banel_smiley_4:

  • Like 2
ارسال شده در

1،6،7 انتخاب از بین این عکسای قشنگ خیلی سخته. به همه عکاسا واسه عکساشون تبریک میگم. خسته نباشید:a030:

  • Like 3
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.

×
×
  • اضافه کردن...