hamid_shahrsaz 28933 سازنده ارسال شده در 4 آبان، 2012 29 تا عکس بدو بدو تا فردا شب میشه عکس فرستادا 8
ooraman 22216 ارسال شده در 4 آبان، 2012 منم عکس دارم ولی ماشالا انقد عکاس حرفه ای داریم که عکس من میمونه اون ته مها عکسامم همه عکسای قبله زیاد خوب نیستش ولی با اینحال میگردم اگه چیز نسبتا خوبی هم پیدا کردم میذارم 6
hamid_shahrsaz 28933 سازنده ارسال شده در 5 آبان، 2012 خوبه صفحه اول نوشتم فرصت ارسال عکس تا چه تاریخیه تا امشب فرصت ارسال عکس هست 4
meysam62 4529 ارسال شده در 5 آبان، 2012 وای حمید جان اون نوشته تو صفحه اول بود الان صفحه 11 هست ولش کن، بذار دیگه 3
hamid_shahrsaz 28933 سازنده ارسال شده در 5 آبان، 2012 دوستان تا آخر امشب وقت دارید عکساتون رو بفرستید 6
meysam62 4529 ارسال شده در 5 آبان، 2012 باشه. بچه ها تا آخر امشبم صبر میکنیم ببینیم آخرش حمید نظرسنجی رو میذاره یا بازم.... 5
hamid_shahrsaz 28933 سازنده ارسال شده در 5 آبان، 2012 باشه. بچه ها تا آخر امشبم صبر میکنیم ببینیم آخرش حمید نظرسنجی رو میذاره یا بازم.... 4
meysam62 4529 ارسال شده در 5 آبان، 2012 :vahidrk: آخ چرا میزنیش؟ حمید گناه داره بذار اگه امشب دیگه نظرسنجی رو نذاشت همه باهم میزنیمش مینی جون. 3
*mini* 37779 ارسال شده در 5 آبان، 2012 آخ چرا میزنیش؟ حمید گناه داره بذار اگه امشب دیگه نظرسنجی رو نذاشت همه باهم میزنیمش مینی جون. خو یه نظر سنجی میخواد بزاره...چه خبره اینقد زمان داده اخه؟ 2
meysam62 4529 ارسال شده در 5 آبان، 2012 خو یه نظر سنجی میخواد بزاره...چه خبره اینقد زمان داده اخه؟ هرچی فکر میکنم میبینم بدم نمیگینا پس بیا دوتایی بزنیمش یا نه بذار به جای شما هم من بزنمش حمید بگیر که اومد جفتی ام اومد:vahidrk::vahidrk: 3
meysam62 4529 ارسال شده در 5 آبان، 2012 ولی بیچاره حمید آخه با این کاربرای عجولی که این انجمن داره فکر نکنم تا آخر عمرش دیگه جرات کنه مسابقه طرح کنه 3
meysam62 4529 ارسال شده در 5 آبان، 2012 وای بچه ها زود قایم بشین که حمید همین الان وارد سایت شد من که دیگه فعلا تو این لینک نمیام. ما که رفتیم:th_running1::th_running1::th_running1: 2
meysam62 4529 ارسال شده در 5 آبان، 2012 آقا ببخشید من نمیخواستم بزنم همش تقصیر مینی بود اون منو تحریک کرد که بزنمتون 2
ارسالهای توصیه شده