رفتن به مطلب

هفدهمین مسابقه عکس با دوربین شخصی - موضوع : معبر ( راه ، گذر ، کوچه)


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

29 تا عکس بدو بدو تا فردا شب میشه عکس فرستادا:a030:

  • Like 8
  • پاسخ 147
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

منم عکس دارم ولی ماشالا انقد عکاس حرفه ای داریم که عکس من میمونه اون ته مها

 

عکسامم همه عکسای قبله زیاد خوب نیستش

 

ولی با اینحال میگردم اگه چیز نسبتا خوبی هم پیدا کردم میذارم

  • Like 6
ارسال شده در

اي بابا برادر مهندس پس چي شد اين نظرسنجي؟hapydancsmil.gif

  • Like 6
ارسال شده در

نکنه تا حالا سرکار بودیم و خبر نداشتیم:ws38:

  • Like 3
ارسال شده در

خوبه صفحه اول نوشتم فرصت ارسال عکس تا چه تاریخیه:banel_smiley_4:

 

تا امشب فرصت ارسال عکس هست

  • Like 4
ارسال شده در

وای حمید جان اون نوشته تو صفحه اول بود الان صفحه 11 هست ولش کن، بذار دیگه:ws3:

  • Like 3
tina-arch مهمان
ارسال شده در

پس این نظرسنجی چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟:vahidrk:

ارسال شده در

دوستان تا آخر امشب وقت دارید عکساتون رو بفرستید

  • Like 6
ارسال شده در

باشه. بچه ها تا آخر امشبم صبر میکنیم ببینیم آخرش حمید نظرسنجی رو میذاره یا بازم....:w000:

  • Like 5
ارسال شده در
باشه. بچه ها تا آخر امشبم صبر میکنیم ببینیم آخرش حمید نظرسنجی رو میذاره یا بازم....:w000:

:whistle:

  • Like 4
ارسال شده در
:whistle:

vahidrk.gif

  • Like 4
ارسال شده در
:vahidrk:

 

آخ چرا میزنیش؟ حمید گناه داره بذار اگه امشب دیگه نظرسنجی رو نذاشت همه باهم میزنیمش مینی جون.:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
آخ چرا میزنیش؟ حمید گناه داره بذار اگه امشب دیگه نظرسنجی رو نذاشت همه باهم میزنیمش مینی جون.:ws3:

خو یه نظر سنجی میخواد بزاره...چه خبره اینقد زمان داده اخه؟w000.gif

  • Like 2
ارسال شده در
خو یه نظر سنجی میخواد بزاره...چه خبره اینقد زمان داده اخه؟:w000:

 

هرچی فکر میکنم میبینم بدم نمیگینا پس بیا دوتایی بزنیمش یا نه بذار به جای شما هم من بزنمش

حمید بگیر که اومد جفتی ام اومد:vahidrk::vahidrk:

  • Like 3
ارسال شده در

ولی بیچاره حمید آخه با این کاربرای عجولی که این انجمن داره فکر نکنم تا آخر عمرش دیگه جرات کنه مسابقه طرح کنه:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

وای بچه ها زود قایم بشین که حمید همین الان وارد سایت شد من که دیگه فعلا تو این لینک نمیام.

ما که رفتیم:th_running1::th_running1::th_running1:

  • Like 2
ارسال شده در

w000.gifw000.gifw000.gif

 

عجب آدمای بی صبری هستید!!

 

صبر کنید!!!

  • Like 4
ارسال شده در

31 عکس:w02:

  • Like 4
ارسال شده در

آقا ببخشید من نمیخواستم بزنم همش تقصیر مینی بود اون منو تحریک کرد که بزنمتون :ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
31 عکس:w02:

vahidrk.gif

  • Like 2
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.

×
×
  • اضافه کردن...