Neutron 60972 ارسال شده در 18 مهر، 2012 درود. در این جستار میکوشیم رفتارهای صحیح شهروندی را به یکدیگر من جمله اینجانب، یادآوری کنیم. باشد که رعایت کنیم. پ.ن: در بیان رفتارها سعی نمائید از افعال مثبت استفاده کنید. به عنوان مثال: کمک نکردن به پیرها برای عبور کردن از خیابان کار زشتی است. (غلط) پسندیده است به پیرها برای عبور از عرض خیابان کمک نمائیم. (صحیح) 33
Neutron 60972 سازنده ارسال شده در 18 مهر، 2012 در هنگامی که در وسائل حمل و نقل جمعی نشسته ایم، در صورت حضور افراد کهن سال و ناتوان، شایسته است جای نسشتن خود را به ایشان بدهیم. 22
pari daryayi 22938 ارسال شده در 18 مهر، 2012 وقتی به جایی برای تفریح می روید و از کثیفی آنجا گله می کنیم! شایسته تر است که جای کثیف تر کردن،آنرا تمیز تر کنیم و وقتی سوار ماشین می شوید جای خالی کردن آشغال در خیابان کمی جلو تر، سطل آشغال را ببینید! به گرمی پذیرای شماست! وقتی از دیگران انتظار دارید به شما احترام بگذارند همین حق را برای دریافت احترام به دیگران بدهیم! 21
Neutron 60972 سازنده ارسال شده در 18 مهر، 2012 بهتر است در هنگام دیدن همسایه با خوشروئی سلام علیک و احوالپرسی کنیم. 20
moein.s 18985 ارسال شده در 18 مهر، 2012 بهتر است وقتی پوست موز زیر پای کسی رفت به جای اینکه دلمان را بگیریم از روده بُر شدن از خنده،دست او را بگیریم 17
Hossein.T 22596 ارسال شده در 18 مهر، 2012 شایسته است در صورت وقوع حوادث ناگوار ، بجای فیلم گرفتن از صحنه ، به فکر یاری مصدوم باشیم. 19
Neutron 60972 سازنده ارسال شده در 18 مهر، 2012 به هر مجلس یا به هر جمعی که وارد می شوید با صدای رسا به همه سلام کنید حتی اگر دارای رتبه و مقام بالایی هستید. چرا که مجموع سن حاضران به مراتب چندین برابر سن شماست! همچنین زمانی که از مکانی خارج می شوید و جمعی را ترک می کنید، وظیفه دارید از همه حاضران خداحافظی کنید مگر آنکه قصد ورود به جایی مانند استادیوم ورزشی و یا خروج از آن را داشته باشید! 18
Neutron 60972 سازنده ارسال شده در 18 مهر، 2012 اگر دست شما خیس است، به هیچ وجه با دست خیس و یا با مچ دست، دست ندهید، کافیست عذرخواهی نموده و ایستاده احترام بگذارید. 17
Neutron 60972 سازنده ارسال شده در 18 مهر، 2012 در هنگام آدرس دادن به غریبه هایی که در شهر شما مهمان هستند، بهتر است آدرس را با دقت و با احترام بدهید. 16
Neutron 60972 سازنده ارسال شده در 18 مهر، 2012 از اسامی جدید استفاده کنید . مسافران عبوری تابلوها را نگاه می کنند و اسامی محلی را نمی شناسند. فقط افراد بومی می دانند دروازه کازرون کجاست ؟ ( شیراز) دروازه شیراز کجاست ؟ (اصفهان) چهار راه چه کنم کجاست ؟ (زاهدان ) بلوار تفت کجاست؟(یزد) 16
Neutron 60972 سازنده ارسال شده در 18 مهر، 2012 چنانچه از آدرس مطمین نیستید گفتن این جمله " من نمی دانم " لطف بزرگی درحق دیگران است . 14
Neutron 60972 سازنده ارسال شده در 18 مهر، 2012 بعد از کشیدن سیگار، ته سیگار را خاموش کرده و آنرا در سطل زباله بیندازید. 16
Neutron 60972 سازنده ارسال شده در 18 مهر، 2012 بهتر است وقتی عصبانی هستید، چیزی نگویید که بعد از عصبانیت پشیمان شوید. 15
Neutron 60972 سازنده ارسال شده در 18 مهر، 2012 هنگام رانندگی سعی کنیم به حقوق یکدیگر احترام گذاشته و به یکدیگر راه بدهیم. 14
Astraea 25354 ارسال شده در 18 مهر، 2012 وقتی وارد تاکسی میشیم به آقای راننده سلام کنیم و در رو هم وقتی پیاده میشیم آروم ببدیم. قابل توجه برادران!!!!!یه کم جمع و جور تر بشینیم و مراعات خانومها رو هم بکنیم. 17
Astraea 25354 ارسال شده در 18 مهر، 2012 توی پارک کباب درست نکنیم.خارج از شهر رو برای اینکار انتخاب کنیم. 16
Neutron 60972 سازنده ارسال شده در 18 مهر، 2012 هنگام عبور با خودرو از محوطه ی مسکونی سرعت 30 را رعایت کنیم. ساکنین نیاز به آرامش دارند. 16
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری