رفتن به مطلب

بمب رویانیان ترکید:انصاری فرد پرسپولیسی شد


ارسال های توصیه شده

[TABLE=width: 95%, align: center]

[TR]

[TD][h=2]مهاجم ملي‌پوش فوتبال ايران، تا دقايقي ديگر قرارداد خود را در هيئت فوتبال تهران ثبت مي‌کند.[/h][/TD]

[TD]00033566.jpg[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=width: 95%, align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]

کريم انصاري‌فرد، مهاجم فصل گذشته سايپا و بازيکن شماره 10 تيم ملي ايران فصل آينده براي پرسوليس به ميدان خواهد رفت.

 

 

 

به گزارش سايت گل، لحظاتي پيش مديران پرسپوليس خبر توافق با کريم انصاري‌فرد را به سايت گل دادند و او دقايقي ديگر در هيئت فوتبال تهران قرارداد خود را ثبت خواهد کرد. انصاري‌فر يکي از پرمشتري‌ترين بازيکنان فصل نقل و انتقالات بود که تقريبا تمام تيم‌هاي بزرگ ليگ برتر خواهان او بودند اما در نهايت پرسپوليس در اين رقابت برنده شد و رضايت کريم را جلب کرد.روز جمعه در خبري اختصاصي پرسپوليسي شدن کريم را قطعي اعلام کرده بود و اين در حالي است که مديرعامل استقلال در مصاحبه امروزش اعتقاد داشت او به يکي از تيم‌هاي خارجي خواهد رفت. با حضور انصاري‌فرد در پرسپوليس، 7 سهميه ليگ برتري قرمزپوشان پر شد و آنها از اين به بعد ليست خود را با بازيکنان خارجي و غيرسهميه‌اي خواهند بست.

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه
  • پاسخ 45
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

[TABLE=width: 95%, align: center]

[TR]

[TD][h=2]مهاجم جديد تيم فوتبال پرسپوليس گفت:‌ هرگز به خاطر پول به پرسپوليس نيامدم و بيشتر به خاطر رويانيان و هواداران اين کار را کردم.[/h][/TD]

[TD]00032537.jpg[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=width: 95%, align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]

کريم انصاري فرد پس از عقد قرارداد داخلي با تيم فوتبال پرسپوليس اظهار داشت: خدا را شکر مي‌کنم قسمت من اين شد که پس از چند سال بالاخره قرمزپوش شوم. پرسپوليس تيم بزرگي است که هر بازيکني دوست دارد عضو اين تيم شود.

 

وي افزود: در شب عيد مبعث قرمزپوش شدم و اميدوارم در اين عيد و امضاي قرارداد با پرسپوليس روزهاي خوبي را براي اين تيم به ارمغان بياورم و به تک تک هواداران پرسپوليس قول مي‌دهم که براي اين تيم کم نمي‌گذارم.انصاري فرد خاطرنشان کرد:‌ در چند سال گذشته بارها در آستانه پرسپوليسي شدن بودم اما بنا بر دلايلي اين اتفاق نيافتاد. حالا مي‌خواهم بهترين بازي‌هايم را براي اين تيم خوب در دو جام انجام بدهم.

 

وي در پاسخ سؤالي که آيا به خاطر پول به پرسپوليس پيوست، گفت: خير، هرگز اينطور نيست. به شما گفتم چند سالي بود که در آستانه پرسپوليسي شدن بودم و قرارداد من با پرسپوليس ربطي به پول ندارد. برخورد خوب رويانيان و بازي کردن در تيم بزرگ پرسپوليس دليل اصلي من بود. خدا را شکر مي‌کنم آنقدر به من عزت داده که در چند سال گذشته آنقدر خوب بوده‌ام که تيم‌هاي زيادي به دنبال من بوده‌اند. من اهل بازارگرمي نيستم و هميشه سعي مي‌کنم در موقعي مناسب بهترين تصميم را براي آينده فوتبالي‌ام بگيرم.

 

وي افزود: قرارداد من دو ساله است و در زمين فوتبال حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارم، مطمئن باشيد تلاشم را بيشتر مي‌کنم تا با کمک همه بازيکنان پرسپوليس اين تيم را در دو جام موفق کنيم.

 

انصاري فرد خطاب به مديران سايپا نيز گفت: حدود 6 سال در سايپا توپ زدم از آقاي پوستين‌دوز، حيدري و کوشا سپاسگزارم که براي من زحمات زيادي کشيدند. از امروز به بعد ماموريت من با پيراهن پرسپوليس است تا انشاءالله بتوانم بهترين بازي‌هايم را براي اين تيم انجام دهم. مطمئن باشيد.

 

انصاري در جواب سؤالي که چرا با استقلالي‌ها صحبت کردي و سپس پرسپوليسي شدي، گفت: من پيشنهادهاي زيادي داشتم اما در نهايت به اين نتيجه رسيدم که قرمزپوش شوم. همانطور که گفتم خدا آنقدر به من عزت داده تا مورد توجه تيم‌هاي زيادي باشم اما در اين شرايط سعي کردم بهترين تصميم را بگيرم که پرسپوليسي شدم.

 

انصاري فرد در پايان ضمن تشکر از محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس نيز گفت: رويانيان تلاش زيادي کرد تا من به پرسپوليس بيايم. به نگاه او علاقه زيادي دارم و اميدوارم جواب محبت‌هاي او را بدهم. بازي‌هاي خوب، گلزني و بدست آوردن دل مسئولان باشگاه و مخصوصا هواداران خونگرم اين تيم براي من در اولويت است تا انشاءالله بتوانم هم زمان در پرسپوليس و تيم ملي درخشش داشته باشم.

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[TABLE=width: 95%, align: center]

[TR]

[TD][h=2]علي فتح‌الله‌زاده مي‌گويد قبول ندارد استقلال در فصل نقل و انتقالات از پرسپوليس عقب افتاده است.[/h][/TD]

[TD]00018872.jpg[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=width: 95%, align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]

مديرعامل باشگاه استقلال درباره آخرين وضعيت نقل و انتقالات اين تيم اظهار کرد: انشاءالله تا پايان هفته کار پيوستن بازيکنان جديد به تيم نهايي مي‌شود و وضعيت استقلال براي فصل بعد هم مشخص خواهد شد.

 

وي ادامه داد: هم من و هم کادرفني از شرايطي که استقلال در فصل نقل و انتقالات دارد راضي هستيم و به هيچ‌وجه قبول ندارم که از پرسپوليس عقب هستيم.

 

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به اين سوال که برخي معتقدند استقلال در بازار نقل و انتقالات در مقابل پرسپوليس شکست خورده است؟ گفت: خير، چرا کم آورده باشيم؟ ما بازيکنان خوبي در اختيار داريم که با همين‌ها انشاءالله فصل را آغاز خواهيم کرد. شما به من بگوييد من به جاي بازيکناني مثل مهدي رحمتي، خسرو حيدري و آندرانيک تيموريان بايد چه بازيکناني را بياورم که بهتر از آنها باشند؟ اگر پرسپوليس بازيکني آورده به خاطر اين بوده که آنها فصل قبل بازيکن نداشتند و تيم‌شان دوازدهم جدول بود و حالا بايد خيلي از بازيکنان را بگيرند که به ما برسند.

 

وي درباره اينکه گفته مي‌شود بازيکنان پرسپوليس با مبالغ ميلياردي به اين تيم مي‌روند، گفت: ما اصلا به اين مباحث کاري نداريم که به بازيکنان جديدشان ماشين مي‌دهند يا دوچرخه يا هر چيز ديگر. ما فقط مي‌گوييم که سقف قرارداد را نابود نکنيد،‌ چرا که اين موضوع بعدا براي تيم خودشان هم دردسر مي‌شود و بايد با مبالغي بالاتر بازيکنان جديد را به خدمت بگيرند.

 

مديرعامل باشگاه استقلال در رابطه با پيوستن کريم انصاري فرد به پرسپوليس گفت: انصاري‌فرد مبارک پرسپوليس باشد، ما با او مذاکراتي داشتيم اما بازيکني را جذب مي‌کنيم که در رابطه با مبلغ قرارداد در چارچوب باشگاه باشد.

 

فتح‌الله‌زاده درباره آخرين وضعيت مذاکرات باشگاه استقلال با مجتبي جباري هم گفت: جباري مبلغ بالايي به ما پيشنهاد داده بود که البته خيلي هم غيرمعمول نبود، اما ما به او گفتيم اين مبلغ براي باشگاه قابل پرداخت نيست و منتظريم که او جواب نهايي را به ما بدهد.

 

مديرعامل باشگاه استقلال در ادامه گفت‌وگويش درباره بازيکنان خارجي‌اي که اين تيم به خدمت مي‌گيرد، گفت: قصد داريم يک دروازه‌بان خارجي به خدمت بگيريم که براي اين کار فعلا دو دروازه‌بان را مدنظر داريم و از ميان اين دو نفر يکي را جذب خواهيم کرد، البته هنوز زود است و براي گرفتن بازيکن خارجي زمان زيادي داريم و اگر مشکل خاصي پيش نيايد، بازيکنان خارجي خوبي به خدمت خواهيم گرفت.

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[TABLE=width: 95%, align: center]

[TR]

[TD][h=2]مدير عامل باشگاه پرسپوليس گفت ما منتظر اقدام باشگاه استقلال براي جذب کريم انصاري فرد مانديم اما زماني که آنها تعلل کردند به خاطر هواداران پرسپوليس اين بازيکن را جذب کرديم.[/h][/TD]

[TD]00037182.jpg[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=width: 95%, align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]

محمد رويانيان در خصوص نحوه پيوستن انصاري فرد به تيم فوتبال پرسپوليس ضمن بيان مطلب فوق گفت: در روز بازي تيم هاي ملي فوتبال ايران و قطر آقاي فتح الله زاده (مديرعامل باشگاه استقلال) با من تماس گرفت و در خصوص موضوعات کاري مختلف از جمله نقل و انتقالات و نحوه تامين منابع مالي گفتگو کرد.

 

وي در همين خصوص اضافه کرد: من خيلي صادقانه و بي‌پرده به عنوان يک برادر بزرگ‎تر برنامه‌هايم را به آقاي فتح الله زاده گفتم و وي نيز از من خواست اگر امکان دارد اقدام به جذب کريم انصاري فرد نکنيم تا وي استقلالي شود.

 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: من نيز در پاسخ به فتح الله زاده گفتم انصاري فرد مال شما، اما متاسفانه پس از اين تماس تلفني، فتح الله زاده و ساير دوستان در باشگاه استقلال در نهايت کم لطفي من را مورد حمله قرار داده و اتهاماتي به من زدند که واقعا شايسته نبود.

 

وي در همين خصوص تاکيد کرد: من تا امروز صبر کردم تا انصاري فرد استقلالي شود اما وقتي ديدم اين بازيکن با باشگاه استقلال قراردادي امضا نکرده مجبور شدم به درخواست ميليون‌ها هوادار پرسپوليس لبيک بگويم و به خاطر آنها انصاري فرد را جذب کرده و با وي قرارداد ببندم.

 

رويانيان خاطرنشان کرد: البته در اين بين از حيدري، مديرعامل باشگاه سايپا، نيز کسب اجازه کرده ام هر چند که او دوست داشت که انصاري فرد در سايپا بماند ولي احساس کردم براي رشد و پيشرفت اين بازيکن با حضور وي در تيم هايي مانند پرسپوليس يا استقلال مخالفتي نداشت. اين موضوع باعث شد تا با اين بازيکن قرارداد امضا کنيم.

 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خاتمه تاکيد کرد: شايسته است بگويم کريم انصاري فرد تربيت شده باشگاه ارزشمند فرهنگي-ورزشي سايپا است که جا دارد از مسئولان اين باشگاه در اين خصوص تشکر کنم.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

  • 1391/3/28 20:54:40


  • برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • karim-ansarifar__5_.jpg&width=200&height=150
    کریم انصاری فرد گفت: پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و آرزوی هر بازیکنی است که در این تیم بازی کند و من هم با پیوستن به پرسپولیس به آرزویم رسیدم و امیدوارم با حمایت هواداران در مسیر موفقیت این تیم گام برداریم.
    مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سایپا پس از عقد قراردادی دو ساله با تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگویی اختصاصی با سایت رسمی این باشگاه، اظهار داشت: سه، چهار سال بود که می خواستم به تیم پرسپولیس بیایم اما هر سال به شکلی این اتفاق نمی افتاد ولی خدا را شکر امسال توانستم به پرسپولیس بیایم و خیلی خوشحالم از اینکه به این تیم پیوستم. برخورد خوب سردار رویانیان و بازی در این تیم دلیل اصلی این اقدام بود.وی افزود: در این فصل تمام تلاشم را بکار خواهم گرفت تا با همکاری بچه ها بتوانیم دل هواداران میلیونی تیم محبوب پرسپولیس را شاد کنیم.انصاری فرد در ادامه تصریح کرد: از همه هواداران می خواهم همانطور که در گذشته این تیم را مورد حمایت خود قرار می دادند، کماکان در کنار ما باشند و به تشویق تیم بزرگ پرسپولیس بپردازند. من هواداران پرسپولیس را خیلی دوست دارم و هر چه در توان دارم برای موفقیت و سربلندی تیم و آنها خواهم گذاشت.

لینک به دیدگاه
والا ما به 6 تایی شدن استفلال هم راضی ایم :ws3:

 

 

بیشتر نشه ابرو بدبخت ها بره ه ه ه:ws3:

 

:ws28:

 

 

تازه بازیکن خارجی هاش مونده هنوز!!

لینک به دیدگاه
دلتون خوشه ها:texc5lhcbtrocnmvtp8

خیلی بتونید اوضاعتون رو تغییر بدین میتونین از دوازدهم بیاین ششم هفتم:ws37:

جک جالبی بووود:ws28:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • اضافه کردن...