رفتن به مطلب

صنعت خودروسازی ایران به بلوغ رسیده است


Amin

ارسال های توصیه شده

به گزارش خبرخودرو، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در خصوص استاندارد سازی اجباری خودرو گفت: رعایت استانداردها در افزایش ایمنی وامنیت مردم بسیار مفید خواهد بود و دولتها باید مکانیزمهایی را اعمال کنند که مسائل زیست محیطی را در تولید خودرو در نظر بگیرد . به خودرو سازان هم بایدزمان لازم داده شود تاطی یک زمان بندی خود را با این استانداردها تطبیق دهند. در هر صورت رعایت استاندارد از اصول اولیه تولید خودرو است وخودرو سازان باید به آن توجه کنند و مجلس هم موافق است که برای جلوگیری از افزایش تلفات و مسائل زیست محیطی این استانداردها اجباری شود ولی در یک زمانبندی معقول و اعلام شده ای که خودروسازان بعد از آن بهانه ای نداشته باشند.

 

 

بهمن محمد یاری در ادامه گفتگو با خبرنگار خبرخودرو اجرا نکردن این استانداردها را موجب عقب افتادن خودروسازان از صنعت جهان دانست وگفت:صنعت خودرو سازی ایران نباید خود را از بازار جهانی خودرو جدا بداند و عملاً باید وارد یک رقابت جدی با خودرو سازان دنیا شود واگر این صنعت نتواند خود را در این رقابت به تکنولوژی روز دنیا مسلح واین استاندارد ها را نتواند رعایت کند ، قطعاً از این قافله عقب می ماند وبازار خود را از دست خواهد داد.

 

 

وی گفت:امروزه صنعت خودرو سازی ایران به بلوغ تولید رسیده است وعلاوه بر افزایش کمیت وتیراژ خودرو باید کیفیت وایمنی را نیز مد نظر قرار دهد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...