Cinderella 9897 ارسال شده در 6 شهریور، 2012 بهتره برای هر سوالی حداقل 4 روز منتظر جواب باشیم ...اگر جوابی ارائه نشد سوال منتقل بشهدر ضمن به نظر این تاپیک یه تاپیک مکمل هم میخواد خوبی این سوال اینه که کاربردیه و نیاز به یادگیری داره با عنوان سوالهای مهم اساتید یا جواب نرسیده ها یاسمن جان لطفا اینجا اسپم نکن اگه نظر یا پیشنهادی داری تو اتاق مدیریت بگو در خدمت هستیم الان آقا رضا میاد میبینه کلی هیجان زده میشه فکر میکنه سوالشو جواب دادی :دی
Cinderella 9897 ارسال شده در 12 شهریور، 2012 برای اینکه تیرهای همبند در کشش قطری تخریب نشوند چه الزاماتی باید بیاندیشیم؟ منبع: محمد احمدی 2
Cinderella 9897 ارسال شده در 16 شهریور، 2012 یه سوال آسون! بین قطعاتی که مستقیما بوسیله جوش گوشه به هم متصل می شوند نباید درزی بیش از ...... وجود داشته باشد. چقدر؟ 1
pme 3474 ارسال شده در 25 شهریور، 2012 طبق آیین نامه aci حداقل عمق پی چقدر میباشد؟ یه سوال شاید ناشیانه.... چه نوع پی؟ مهندسی پی پاس نکردم 2
anthonio montana 3249 ارسال شده در 26 شهریور، 2012 آیین نامه aci برای عمق حداقل روی آرماتورهای تحتانی هر نوع پی یه محدودیت میزاره.این محدودیت چه قدره؟ 3
Cinderella 9897 ارسال شده در 30 شهریور، 2012 آیین نامه aci برای عمق حداقل روی آرماتورهای تحتانی هر نوع پی یه محدودیت میزاره.این محدودیت چه قدره؟ مهندس میخواستی زبان مارو محک بزنی؟!! Depth of footing above bottom reinforcement shall not be less than 6 in. For footing on soil, nor less than 12 in. For footing on piles. 3
Cinderella 9897 ارسال شده در 9 مهر، 2012 چرا رفتار لرزه ای سازه های دارای دیوار برشی بیشتر از قابهای خمشی اطمینان بخش تره؟؟ 1
Artaria 13629 مالک ارسال شده در 11 مهر، 2012 چرا رفتار لرزه ای سازه های دارای دیوار برشی بیشتر از قابهای خمشی اطمینان بخش تره؟؟ منظورت قابهای ساده با دیوار برشی هست دیگه ؟ آخه قاب خمشی با دیوار برشی هم داریم خب در قابهای دارای دیوار برشی، تمام (اکثر) بار جانبی ( زلزله یا باد ) توسط عناصر باربر جانبی که همون دیوارهای برشی هستن تحمل میشه و کار اصلی این اعضا هم همینه، بنابراین در چنین سیستمی نیروها جانبی در نهایت به ستونها منتقل نمیشه و این امر هم باعث میشه مقطع کلی تیرها و ستون ها کوچکتر بشه . ولی در قابهای خمشی بدون دیوار برشی، نیروهای جانبی هم در نهایت به ستونها انتقال پیدا میکنه که باعث میشه مقاطه تیرها و ستون ها خیلی بزرگ بشن . خیلی ساده تر بخوام بگم : طبق آیین نامه دریفت طبقات باید از یک مقدار حداکثری کوچکتر باشن. بنابراین در سازه های دارای دیوار برشی میشه با مقاطع کوچکتر شکل پذیری مجاز سازه رو ارضا کرد . منظورت همین بود؟ نبود؟؟کسی بلد نیست؟؟ مدعیاش؟؟ شلوغش نکن بابا اخراج میشیا خانوم مدیر زود بگو دست گفتم؟ 1
Cinderella 9897 ارسال شده در 11 مهر، 2012 اون چیزیم که تو گفتی تقریبا درسته ولی مد نظر من اینا بود: 1. در قابهاي خمشي مفصل پلاستيك يا ( لولاي خميري) معمولا" در انتهاي تيرها تشكيل مي شود ولي در مورد سازه هايي كه ديوار برشي دارند ، محل تشكيل مفصل پلاستيك در پاي ديوار مي باشد . 2. وجود ميانقابها موجب افزايش ابهام در رفتار لرزه اي قابها مي شود زيرا نظم و توزيع مناسب سختي را در سازه دچار اختلال مي كند . 1
Cinderella 9897 ارسال شده در 16 مهر، 2012 Lcc چیه؟ راهنمایی : مربوط به مباحث حمل و نقل میشه . ایرلاینهای کم هزینه (Low Cost Carrier LCC)، شرکتهای هواپیمایی هستند که سعی میکنند با ارائه سرویسهای کم هزینه و قیمتهای نازلتر مشتری بیشتری جذب کنند و این کار را از طریق استراتژیهای مختلف و با حذف هزینههای اضافی انجام میدهند . 3
Artaria 13629 مالک ارسال شده در 16 مهر، 2012 ایرلاینهای کم هزینه (Low Cost Carrier LCC)، شرکتهای هواپیمایی هستند که سعی میکنند با ارائه سرویسهای کم هزینه و قیمتهای نازلتر مشتری بیشتری جذب کنند و این کار را از طریق استراتژیهای مختلف و با حذف هزینههای اضافی انجام میدهند . آفرین سوال بعدیو بپرس 3
ارسال های توصیه شده