victoria_r 7682 ارسال شده در 23 آبان، 2012 نظر من اینه که اگه مسئله واست خیلی مهمه و نمیخوای کسی بدونه به کسی نگو رازتو ولی کلا خودم آدم نسبتا راز نگه داریم. اگه بهم توصیه بشه نگم که بمیرمم نمیگم. این رفتارو از خالم یاد گرفتم.واقعا راز نگه داره. به نظرم زمانی که داری راز کسیو فاش میکنی کافیه به این فکر کنی که دوست داری راز خودتو فاش کنن؟ اون وقت دیگه راز دیگرانو فاش نمیکنی. 1
Farnoosh Khademi 20025 ارسال شده در 24 آبان، 2012 به نظر من گفتن راز به دیگران کار جالبی نیست. میگن راز خود با دوست خود چندان که متوانی مگوی چون آن یار یاری دارد و آن یار یار دیگری ولی مسئله اینجاست که گاهی وقتا آدم نیاز داره رازشو به کسی بگه که شاید بتونه کمکش کنه و یا اینکه با گفتنش خودش آرامش پیدا کنه 2
Avenger 19334 ارسال شده در 2 آذر، 2012 رازداری همون پنهان کاریه؟! نه راز دری با پنهان کاری فرق میکنه تو پنهان کاری کاری رو انجام میدی و میدونی که اگه رو بشه خلاف هست ولی راز داری کاری که قبلا انجام شده و فقط بر ملا شدنش مساله ساز هست رو حمل میکنی 2
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری