alimec 23102 اشتراک گذاری ارسال شده در 4 فروردین، ۱۳۹۱ درود نوشتم کارگاه یعنی دعوت از دوستان علاقمند به مبحث توربولانس برای فعالیت در این تاپیک چرا که کارگاه یک نفری معنی ندارد. گرچه اگر دوستان به هر دلیلی همکاری نکردن من فعالیت خودم را ادامه میدم. من حدود 40 مقاله ی فارسی در مورد مدل های توربولانسی آماده کردم. به تدریج می خونم و یادداشت برداری میکنم و یادداشت ها رو اینجا قرار میدم.شما هم میتونید همین کار رو انجام بدین. البته لینک دانلود مقالات رو هم در همین تاپیک قرار میدم. 12 لینک به دیدگاه
tower2010 696 اشتراک گذاری ارسال شده در 4 فروردین، ۱۳۹۱ سلام ممنون از حرکت خوبتون ولی من یه سوال برام پیش اومد درچه زمینه ای از توربولانس میخواین فعالیت کنین؟ 5 لینک به دیدگاه
alimec 23102 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 4 فروردین، ۱۳۹۱ سلامممنون از حرکت خوبتون ولی من یه سوال برام پیش اومد درچه زمینه ای از توربولانس میخواین فعالیت کنین؟ درود مهندس صنعت یا موضوع خاصی مدنظرم نیست ولی همانطور که نوشتم رو مدل های توربولانسی زوم می کنم خواه مدلی که بیشتر مربوط به صنعت هوافضا باشه خواه مدلی که مربوط به مبحث احتراق باشه... بحث اقتصادی و موارد دیگه هم مدنظرم نیست.. 5 لینک به دیدگاه
tower2010 696 اشتراک گذاری ارسال شده در 4 فروردین، ۱۳۹۱ خیلی ممنون فکر کردم شاید درزمینه توربولانس روغن یا سایر زمینه های مشابه هم بخواین کار کنین من به مسایل احتراقی علاقمندم واصلا دلیل اومدنم به این سایت مقاله وپرسشی درزمینه هامینگ بود.سعی میکنم منم حضور داشته باشم 5 لینک به دیدگاه
alimec 23102 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 4 فروردین، ۱۳۹۱ خیلی ممنونفکر کردم شاید درزمینه توربولانس روغن یا سایر زمینه های مشابه هم بخواین کار کنینمن به مسایل احتراقی علاقمندم واصلا دلیل اومدنم به این سایت مقاله وپرسشی درزمینه هامینگ بود.سعی میکنم منم حضور داشته باشمخواهش می کنمبین اون 40 مقاله مبحث احتراق هم هست.. 5 لینک به دیدگاه
alimec 23102 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 6 فروردین، ۱۳۹۱ مدل سازی جريان همراه با توربولانس آزاد با روش گردابه های تصادفی در جريان سيال تراکم ناپذير اطراف استوانه دانلود برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 5 لینک به دیدگاه
spow 44197 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 فروردین، ۱۳۹۱ خب مهندس بفرما تحلیل اولیه خودت رو از این مسئله بده ماهم درخدمتیم یه نمونه عملی هم راهگشاست 3 لینک به دیدگاه
alimec 23102 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 6 فروردین، ۱۳۹۱ خب مهندس بفرما تحلیل اولیه خودت رو از این مسئله بده ماهم درخدمتیمیه نمونه عملی هم راهگشاست همین مقاله اول که گذاشتم؟ بله به مرور کامل میشه.. نمونه عملی بخوام مثال بزنم مثلا جریان حول پایه های استوانه ای یک پل که در معرض جریان آشفته قرار داره.. 3 لینک به دیدگاه
alimec 23102 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 9 فروردین، ۱۳۹۱ برای درک مقاله ی 1 باید با: معادله ناویه- استوکس ورتیسیتی قانون بیو-ساوار مفهوم کرل و دیورژانس دیدگاه لاگرانژی مدل توربولانس LES انتگرال گیری زمانی به روش اویلری ووو آشنا باشید سرچ کنید بدست می آرین و اگر خواستین در همین تاپیک قرار بدین 1 لینک به دیدگاه
alimec 23102 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 10 فروردین، ۱۳۹۱ بررسی جریان آشفته دوبعدی و پدیده انتقال به روش شبیه سازی گردابه های بزرگ(LES) برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام دور اول بررسی مقالات در همین حدود هست 2 لینک به دیدگاه
alimec 23102 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 فروردین، ۱۳۹۱ 1-خاصیت خنثی چیست؟ 2-روش های LES RANS DNS را با هم مقایسه کنید. 3-بررسی های که تا بحال در مورد پدیده انتقال صورت گرفته آیا به اندازه بررسی در حوزه سیالاتی بوده؟ پاسخ سوالات فوق در مقاله 2 آمده. در مورد سوال 3 از 10 استاد دیگر هم بپرسید/پروفایل استاتید ایمیل یا شماره تماس... و اگر خواستین پاسخ اساتید را در این تاپیک قرار دهید. 2 لینک به دیدگاه
alimec 23102 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 12 فروردین، ۱۳۹۱ شبیه سازی جریان سیال داخل سیلندر موتورهای احتراق داخلی با مدل های مختلف آشفتگی دانلود برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
EVF 5465 اشتراک گذاری ارسال شده در 15 فروردین، ۱۳۹۱ 1-خاصیت خنثی چیست؟2-روش های LES RANS DNS را با هم مقایسه کنید. 3-بررسی های که تا بحال در مورد پدیده انتقال صورت گرفته آیا به اندازه بررسی در حوزه سیالاتی بوده؟ پاسخ سوالات فوق در مقاله 2 آمده. در مورد سوال 3 از 10 استاد دیگر هم بپرسید/پروفایل استاتید ایمیل یا شماره تماس... و اگر خواستین پاسخ اساتید را در این تاپیک قرار دهید. من سوال سوم رو پاسخ میدم این نظر شخصی خوده من هست در حوزه حرارت و سیالات پدیده انتقال قدمت بیشتری نسبت به مکانیک سیالات کلاسیک( بعد از پرانتل) داره و عملا تحقیقات بیشتری روش انجام شده حال چه ب صورت مستقیم و چه ب صورت غیر مستقیم چون احقیقات در حوزه مکانیک سیالات کلاسیک عملا بعد از پرانتل بوجود آمد. حالا نظر من میتونه درست یا نادرست باشه 2 لینک به دیدگاه
alimec 23102 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 17 فروردین، ۱۳۹۱ در این مقاله از سه مدل توربولانسیی استفاده شده و نتایج با نتایج تجربی مقایسه شده. سه سوال 1-آن سه مدل را نام ببرید. 2-نتایج کدوم مدل به نتایج تجربی نزدیکتر است؟ 3-چرایی سوال 2. اگر علاقه مند هستین مقاله رو سریع بخونید و پاسخ سوالات رو در این تاپیک قرار بدین. پاسخ سوال 3 در مقاله نیست. 1 لینک به دیدگاه
alimec 23102 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 21 فروردین، ۱۳۹۱ شبیه سازی عددی و مقایسه با نتایج تجربی محفظه احتراق استوانه ای توربین گاز برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 لینک به دیدگاه
alimec 23102 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 24 فروردین، ۱۳۹۱ 1-دو وظیفه مهم مدل های احتراقی؟ 2-چرا از مدل تشعشعی استفاده کردن؟ نمیشه بی خیال شد؟ پروفایل دکتر بیدآبادی دانشگاه علم وصنعت 1 لینک به دیدگاه
alimec 23102 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 31 فروردین، ۱۳۹۱ حل عددی جریان آشفته به روش گردابه های بزرگ با استفاده از مدل زیر شبکه ای دینامیکی موضعی برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 لینک به دیدگاه
EVF 5465 اشتراک گذاری ارسال شده در 1 اردیبهشت، ۱۳۹۱ حل عددی جریان آشفته به روش گردابه های بزرگ با استفاده از مدل زیر شبکه ای دینامیکی موضعی برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام سلام لینک دانلود و درست نذاشتین 2 لینک به دیدگاه
alimec 23102 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 1 اردیبهشت، ۱۳۹۱ سلاملینک دانلود و درست نذاشتین درود تصحیح شد 1 لینک به دیدگاه
alimec 23102 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 16 اردیبهشت، ۱۳۹۱ 1-***** عددی چیست؟دلایل از استفاده از ***** عددی در این مقاله چیست؟ 2-نظریه آبشار انرژی کولموگروف؟ 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده