رفتن به مطلب

فراموش نکنیم دنیا فانیست...قدر باهم بودنمان را بیشتر بدانیم


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

مرسی سجاد جان و مرسی از این شعر یا آهنگ. یه زمانی عاشق این ترانه باریش مانچو بودم.

آرامش بخش و خاطره انگیز

سال نو همتون مبارک

  • Like 12
ارسال شده در

كاش قدر باهم بودنمون رو بدونيم خيلي دردناكه كه وقتي كسي رو ازدست ميديم حس نبودنش تموم وجودمون رو بگيره

كاش تا هس قدرشو بدونيم .......................

  • Like 11
ارسال شده در

خیلی زیبا بود مخصوصا این جمله:icon_gol:

 

[h=2] فراموش نکنیم دنیا فانیست...قدر باهم بودنمان را بیشتر بدانیم!!![/h]

  • Like 10
ارسال شده در
:icon_gol:
  • Like 8
ارسال شده در
:icon_gol:
  • Like 6
ارسال شده در

سجاد جون با سلیقت خیلی حال میکنم

پخش آنلاین این ترانه که معزز خونده و به عقیده خیلی ها حتی بهتر از باریش مانجو خونده:

http://www.noandishaan.com/forums/thread80575.html#post876267

  • Like 8
ارسال شده در

ممنونم خیلی خوب بود:icon_gol:

  • Like 4
ارسال شده در

متنت خیلی قشنگ بود!خوبه که بعضی وقت ها یه چیز هایی روبه هم یادآوری کنیم:icon_gol:

  • Like 4
ارسال شده در

زیبا و آروم

ممنون :icon_gol:

  • Like 5
ارسال شده در

امروز با هم بودن را تجربه میکنیم و شاید فردا به یاد هم بودن را، پس امروزمان را زیبا کنیم به حرمت خاطرات فردا
icon_gol.gif

  • Like 4
ارسال شده در

واقعا بیاید قدر دوستای خوبمونو بدونم ( مثل من

 

  • :whistle:) بعد که نبودم جای نبودش دردش بیشتره
     
     

  • Like 2
ارسال شده در

سوال پیش اومده...

دنیا فانیست یا funny ست؟ :ws38:

  • Like 6
ارسال شده در
سوال پیش اومده...

دنیا فانیست یا funny ست؟ :ws38:

 

فانیست پس بهتره Funny بگذرونیم:ws38:

  • Like 4
ارسال شده در

مرسی سجاد عزیز:icon_gol:

.

.

.

یه شعر ترکی هست که میگه:

 

بو دونیا فانیدفانی.......بودونیادا قالان هانی

ابلغ او دِ که بو دنیادا غم یِسن........کیم قازانسون کیم یِسن؟!

 

قدر با هم بودن رو در عمل با یکدیگر بدانیم نه با شعار و حرف:w16:

  • Like 3
ارسال شده در

گفتی برای خاطره ها زنده ایم ما

جانا میان خاطره ها پیر میشویم:sigh:

  • Like 3
  • 1 سال بعد...
ارسال شده در

نصف بیشتر بچه هایی که تو این تاپیک پست داده بودن الان خیلی وقته نیستن!

دوسال گذشته و حجم متراکم خاطرات و زندگی با سرعت قطار شب!

شاد باشید دوستان:icon_gol:

  • Like 4

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...