spow 44202 این ارسال پرطرفدار است. ارسال شده در 18 خرداد، 2012 سلام سالی دگررا به پایان رساندیم وبرگ دیگری از دفتر عمرمان ورق خورد خوب وبدش را بگذاریم به ترازوی وجدانمان...امید که تلاشمان خودمان را وفقط خودمان را راضی کرده باشد که هرکدام برای دنیایمان نقطه پرگاریم ومرکز ثقل وجود... دراخرین نوشته هایم درسال 90 متن واهنگی تقدیم دوستان میکنم به رسم ادب ویادگار، که دراین فضای محدود به مونیتور وفشردن حروف دنیایی از زیبایی های ذهنی و دوستی های ارزشمند را درک کرده ایم. زندگی به سرعت برق وباد میگذرد وانچه باقی میماند کلک خیالیست منقش به نقش ونگار خاطره ها روز وروزگارتان مملو از شادی BARIŞ MANÇO UNUTMA Kİ DÜNYA FANİ KARA HABER TEZ DUYULUR UNUTSUN BENİ DEMİŞSİN BENDE KALAN RESİMLERİ MEKTUPLARI İSTEMİŞSİN ÜZÜLME SEVDİCEĞİM BİR DAHA ÇIKMAM KARŞINA SANASON KEZ YAZIYORUM HATIRALAR YETER BANA UNUTMA Kİ DÜNYA FANİ VEREN ALLAH ALIR CANI BEN NASIL UNUTURUM SENİ CAN BEDENDEN ÇIKMAYINCA UNUTMA Kİ DÜNYA FANİ VEREN ALLAH ALIR CANI BEN NASIL UNUTURUM SENİ CAN BEDENDEN ÇIKMAYINCA KURUMUŞ BİR ÇİÇEK BULDUM MEKTUPLARIN ARASINDA BİR TEK ONU SAKLIYORUM ONU DA ÇOK GÖRME BANA AŞKLARIN EN GÜZELİNİ YAŞAMIŞTIK YILLARCA BÜTÜN HÜZÜNLÜ ŞARKILAR HATIRLATIR SENİ BANA UNUTMA Kİ DÜNYA FANİ VEREN ALLAH ALIR CANI BEN NASIL UNUTURUM SENİ CAN BEDENDEN ÇIKMAYINCA UNUTMA Kİ DÜNYA FANİ VEREN ALLAH ALIR CANI BEN NASIL UNUTURUM SENİ CAN BEDENDEN ÇIKMAYINCA KIRILDI KANADIM KOLUM NE YERİM VAR NE YURDUM GURBET ELE DÜŞTÜ YOLUM YUVASIZ KUŞLAR MİSALİ SELVİ BOYLUM SENİN İÇİN KATLANIRIM BU YAZGIYA BÖYLE YAZMIŞSA YARADAN KARA TOPRAK YETER BANA UNUTMA Kİ DÜNYA FANİ VEREN ALLAH ALIR CANI BEN NASIL UNUTURUM SENİ CAN BEDENDEN ÇIKMAYINCA UNUTMA Kİ DÜNYA FANİ VEREN ALLAH ALIR CANI BEN NASIL UNUTURUM SENİ CAN BEDENDEN ÇIKMAYINCA SÖZ&MÜZİK : BARIŞ MANÇO ترجمه : باریش مانچو تا زمانی که جان از بدن خارج شود "فراموش نکن که دنیا فانی است" خبر سیاه (خبر بد) زود باور می شود گفته بودی : فراموشم کند عکسهایی که پیش من مانده است و نامه ها را خواسته بودی ناراحت نباش عزیزم دیگر روبرویت ظاهر نمی شوم برای آخرین بار برایت می نویسم خاطره ها برایم کافی است فراموش نکن که دنیا فانی است خدایی که جان را داده است جان را می گیرد من چطور میتوانم تو را فراموش کنم تا زمانی که جان از بدن خارج نشده گل خشکیده ای پیدا کردم از میان نامه ها فقط آن را نگه میدارم آن را هم برایم زیادی نبین زیباترین عشق ها را سال های سال زندگی کردیم تمامی ترانه های حزن آلود خاطرات تو را به یادم می آورد فراموش نکن که دنیا فانی است خدایی که جان را داده است، جان را می گیرد من چطورمیتوانم تو را فراموش کنم تا زمانی که جان از بدن خارج شود بال و دستم( پرم ) شکست نه جایی دارم و نه سرزمینی راهم به دیاری غربت افتاد مثال پرنده های بی آشیانه ای سروقامتم! به خاطر تو خم میشوم بر این نوشته ( تسلیم این سرنوشت میشوم ) اگر پروردگار این چنین نوشته باشد خاک سیاه مرا کافیست ( به مرگ راضیم ) فراموش نکن که دنیا فانی است خدایی که جان را داده است، جان را می گیرد من چطورمیتوانم تو را فراموش کنم تا زمانی که جان از بدن خارج شود شعر و موسیقی: زنده یاد باریش مانچو 1999-1943 دانلود اهنگ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام پسورد : spow 60
MOrteZA Taghizadeh 5538 ارسال شده در 18 خرداد، 2012 مرسی سجاد جان و مرسی از این شعر یا آهنگ. یه زمانی عاشق این ترانه باریش مانچو بودم. آرامش بخش و خاطره انگیز سال نو همتون مبارک 12
dear.angel 1314 ارسال شده در 18 خرداد، 2012 كاش قدر باهم بودنمون رو بدونيم خيلي دردناكه كه وقتي كسي رو ازدست ميديم حس نبودنش تموم وجودمون رو بگيره كاش تا هس قدرشو بدونيم ....................... 11
!Ell 4695 ارسال شده در 18 خرداد، 2012 خیلی زیبا بود مخصوصا این جمله [h=2] فراموش نکنیم دنیا فانیست...قدر باهم بودنمان را بیشتر بدانیم!!![/h] 10
El Roman 31720 ارسال شده در 18 خرداد، 2012 سجاد جون با سلیقت خیلی حال میکنم پخش آنلاین این ترانه که معزز خونده و به عقیده خیلی ها حتی بهتر از باریش مانجو خونده: http://www.noandishaan.com/forums/thread80575.html#post876267 8
parisa.na 1558 ارسال شده در 19 خرداد، 2012 متنت خیلی قشنگ بود!خوبه که بعضی وقت ها یه چیز هایی روبه هم یادآوری کنیم 4
آرانوس 6500 ارسال شده در 20 خرداد، 2012 امروز با هم بودن را تجربه میکنیم و شاید فردا به یاد هم بودن را، پس امروزمان را زیبا کنیم به حرمت خاطرات فردا 4
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 20 خرداد، 2012 واقعا بیاید قدر دوستای خوبمونو بدونم ( مثل من ) بعد که نبودم جای نبودش دردش بیشتره 2
آرانوس 6500 ارسال شده در 21 خرداد، 2012 سوال پیش اومده...دنیا فانیست یا funny ست؟ فانیست پس بهتره Funny بگذرونیم 4
Javid Maleki 11670 ارسال شده در 27 خرداد، 2012 مرسی سجاد عزیز . . . یه شعر ترکی هست که میگه: بو دونیا فانیدفانی.......بودونیادا قالان هانی ابلغ او دِ که بو دنیادا غم یِسن........کیم قازانسون کیم یِسن؟! قدر با هم بودن رو در عمل با یکدیگر بدانیم نه با شعار و حرف 3
سارا-افشار 36440 ارسال شده در 27 خرداد، 2012 گفتی برای خاطره ها زنده ایم ما جانا میان خاطره ها پیر میشویم 3
spow 44202 سازنده ارسال شده در 19 خرداد، 2014 نصف بیشتر بچه هایی که تو این تاپیک پست داده بودن الان خیلی وقته نیستن! دوسال گذشته و حجم متراکم خاطرات و زندگی با سرعت قطار شب! شاد باشید دوستان 4
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری