Neutron 60972 ارسال شده در 17 خرداد، 2012 به نظر شما، مهمترین اتفاق سال 1390 چه بود؟ فقط یک اتفاق لطفا! 41
Mohammad Aref 120566 ارسال شده در 17 خرداد، 2012 گرفتن اسکار اصغر فرهادی به نظرم یکی از بهترین و مهمترین اتفاقات سال 90 واسه مردم ایران بوده. اتفاقای بد هم چون زیاد بود، سراغش نریم بهتره :icon_pf (34): اگرم شخصی واسه خودم بخوام بگم، بهترین اتفاق واسم اوایل سال افتاد که خب افتاد دیگه 25
pianist 31130 ارسال شده در 17 خرداد، 2012 راستش خیلی فکر کردم ولی همونطور که محمد هم اشاره کرد گرفتن اسکار اصغر فرهادی بنظرم جز معدود اتفاقات خوشحال کننده بود. 22
H O P E 34654 ارسال شده در 17 خرداد، 2012 بنظرم بالا رفتن قیمت ارز و این همه فشار اقتصادی که به مردم وارد شد :icon_pf (34): اون افزایش قیمت دلار خیلی رو زندگی م تاثیر گذاشت می خواستم دوربین بخرم بدبخت شدم 21
Neutron 60972 سازنده ارسال شده در 17 خرداد، 2012 خب از چه نظر؟ اتفاقات خودمون یا جامعه؟ مهمترین اتفاق دیگه. هرچی 12
MOrteZA Taghizadeh 5538 ارسال شده در 17 خرداد، 2012 تو زندگی خودم هم، مهمترین اتفاق، قبول شدن کنکور کاردانی به کارشناسی با رتبه 6:w02: 13
Fo.Roo.GH 24356 ارسال شده در 17 خرداد، 2012 تحریم بانک مرکری ونفت و به تبع اون بالا رفتن قیمت ارز و فشار اقتصادی وحشتناک بر مردم.... اسکار شد نون و آب اخه؟؟؟ شلوغش میکنید 16
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 17 خرداد، 2012 به نظر شما، مهمترین اتفاق سال 1390 چه بود؟ فقط یک اتفاق لطفا! از چه نظر مهدی؟ 8
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 17 خرداد، 2012 سفرهای پی درپی خانواده و نبردن من پیداکردن عزیزم بالارفتن قیمت دلار و سکه و صعود دهشتناک قیمتها از هرلحاظ 15
Peyman 16150 ارسال شده در 17 خرداد، 2012 اسکار فرهادی خیلی مهم بود. من خبرش رو که روز بعد صبحش خوندم، از خوشحالیم به هر کی رسیدم گفتم خبرش خیلی مهم بود، چون از معدود رفلکس های بین المللی مثبت بود از چهره ایران، در کنار موضوعات منفی مثل جنگ و تحریم و ترور حداقل چیزی که داشت اینه که نشون داد ایران هنوز یه چیزایی داره که تو سطح بین الملل بتونه بهش بنازه. 18
Neutron 60972 سازنده ارسال شده در 17 خرداد، 2012 از چه نظر مهدی؟ از هر نظر!هرچی که قابل گفتنه!مهمترینش چی بود؟ 7
Ehsan 112349 ارسال شده در 17 خرداد، 2012 یک بزرگی میگفت، مهمترین اتفاق ها برای انسان ها در زندگیشون،خبرهای مرگ و زندگیه،که از آن با عجله و شتاب یاد میکنن. مرگ اعتماد در سال 90 برای من مهمترین اتفاق بود. هم مرگ اعتماد شخصی هم مرگ اعتماد اجتماعی. 22
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری