رفتن به مطلب

به نظر شما، مهمترین اتفاق سال 1390 چه بود؟


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

به نظر شما، مهمترین اتفاق سال 1390 چه بود؟

 

فقط یک اتفاق لطفا!

  • Like 41
  • پاسخ 49
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

تحریم نفت ایرانsigh.gif

  • Like 19
ارسال شده در

گرفتن اسکار اصغر فرهادی به نظرم یکی از بهترین و مهمترین اتفاقات سال 90 واسه مردم ایران بوده.

اتفاقای بد هم چون زیاد بود، سراغش نریم بهتره :icon_pf (34):

 

اگرم شخصی واسه خودم بخوام بگم، بهترین اتفاق واسم اوایل سال افتاد که خب افتاد دیگه :ws3:

  • Like 25
ارسال شده در

تحریم نفتی ایران

 

 

مردمl7lkplf71nnh9wfn7ru.jpg

 

مسئولین ifi3ghnjaygidpnseh7v.jpg

  • Like 22
ارسال شده در

خب از چه نظر؟ :w02:

اتفاقات خودمون یا جامعه؟:w02:

  • Like 15
ارسال شده در

راستش خیلی فکر کردم ولی همونطور که محمد هم اشاره کرد گرفتن اسکار اصغر فرهادی بنظرم جز معدود اتفاقات خوشحال کننده بود.

  • Like 22
ارسال شده در

خبر قطع یارانه ها:ws3:

  • Like 15
ارسال شده در

بنظرم بالا رفتن قیمت ارز :hanghead: و این همه فشار اقتصادی که به مردم وارد شد :icon_pf (34):

اون افزایش قیمت دلار خیلی رو زندگی م تاثیر گذاشت :4564: می خواستم دوربین بخرم بدبخت شدم :4564:

  • Like 21
ارسال شده در
خب از چه نظر؟ :w02:

اتفاقات خودمون یا جامعه؟:w02:

 

مهمترین اتفاق دیگه. هرچی

  • Like 12
ارسال شده در

What

where

why

who

when

which

 

قابل ذکر نیست آخه !

  • Like 15
ارسال شده در

تو زندگی خودم هم، مهمترین اتفاق، قبول شدن کنکور کاردانی به کارشناسی با رتبه 6:w02:

  • Like 13
ارسال شده در

تحریم ایران ...

  • Like 13
ارسال شده در

تحریم بانک مرکری ونفت و به تبع اون بالا رفتن قیمت ارز و فشار اقتصادی وحشتناک بر مردم....:hanghead:

 

 

اسکار شد نون و آب اخه؟؟؟ شلوغش میکنید:w000:

  • Like 16
ارسال شده در

کلا بر باد رفتن اقتصاد مملکت

  • Like 11
ارسال شده در
به نظر شما، مهمترین اتفاق سال 1390 چه بود؟

 

فقط یک اتفاق لطفا!

 

از چه نظر مهدی؟

 

  • w58.gif
     

  • Like 8
ارسال شده در

سفرهای پی درپی خانواده و نبردن من

 

  • TAEL_SmileyCenter_Misc%20%28305%29.gif
    پیداکردن عزیزم
     
     

 

 

  • :w02:
     
    بالارفتن قیمت دلار و سکه و صعود دهشتناک قیمتها از هرلحاظ
    • :banel_smiley_4:
       

     

     

     

  • Like 15
ارسال شده در

اسکار فرهادی خیلی مهم بود.

من خبرش رو که روز بعد صبحش خوندم، از خوشحالیم به هر کی رسیدم گفتم :ws3:

 

خبرش خیلی مهم بود، چون از معدود رفلکس های بین المللی مثبت بود از چهره ایران، در کنار موضوعات منفی مثل جنگ و تحریم و ترور

 

حداقل چیزی که داشت اینه که نشون داد ایران هنوز یه چیزایی داره که تو سطح بین الملل بتونه بهش بنازه.

  • Like 18
ارسال شده در

اسکار اصغر

  • Like 17
ارسال شده در
از چه نظر مهدی؟

  • w58.gif

از هر نظر!هرچی که قابل گفتنه!مهمترینش چی بود؟
  • Like 7
ارسال شده در

یک بزرگی میگفت، مهمترین اتفاق ها برای انسان ها در زندگیشون،خبرهای مرگ و زندگیه،که از آن با عجله و شتاب یاد میکنن.

 

مرگ اعتماد در سال 90 برای من مهمترین اتفاق بود.

 

هم مرگ اعتماد شخصی هم مرگ اعتماد اجتماعی.

  • Like 22

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...