soheiiil 24251 اشتراک گذاری ارسال شده در 25 اسفند، ۱۳۹۰ عنوان : نقش تبلیغات در بازاریابی قالب بندی : word قیمت : رایگان شرح مختصر : «درک درست تبلیغات یا حتی آموزش اصول و مبانی آن، باید با دیدی صحیح آغاز شود، تبلیغات فن فروشندگی است. اصول آن اصول فن فروشندگی است. موفقیت ها و شکست ها، در این دو حیطه، بر اثر دلایلی مشابه پدید می آیند. پس هر پرسش تبلیغاتی باید طبق استانداردهای فروشندگی پاسخ داده شود. بر این نکته تاکید می کنم. تنها هدف تبلیغات، افزایش فروش است. سودآوری یا عدم سودآوری آن به میزان فروش بستگی دارد. تبلیغات برای ایجاد یک تاثیر کلی نیست؛ برای ثبت نام شما در اذهان مردم نیست. برای کمک به فروشندگان دیگر شما نیست. با آن مثل یک فروشنده رفتار کنید. آن را مجبور به توجیه خود کنید. آن را با دیگر فروشندگان مقایسه کنید. هزینه و نتیجه را حساب کنید. بهانه ای را از یک فروشنده خوب نمی پذیرید، از آن هم نپذیرید. آنگاه چندان به خطا نخواهید رفت.» فهرست: درک درست تبلیغات تکنیهای اجرایی تبلیغ روشهای تبلیغ بازاریابی از راه دور نکاتی در مورد تبلیغات اجرای فعالیتهای تبلیغاتی ترجمه یا برگردان پیام تبلیغاتی تبلیغات با توجه به ملاحظات فرهنگی تبلیغات با توجه به ملاحظات رسانههای جهانی مفهوم تبلیغات در نقطه خرید تبلیغات نوین روشهای تبلیغ در نقطه خرید ۱۰۰ فرمول تبلیغات در بازاریابی چگونه یک آگهی تبلیغاتی بسازیم؟ عنوان آگهی چه تاثیری در فروش دارد؟ پنج اصل برای ساخت یک آگهی موثر آگهی، هنرایجاد ارتباط موازنه تبلیغات و رشد اقتصادی حجم فایل : ۹۹۵ کیلوبایت برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4 لینک به دیدگاه
*Mahla* 3410 اشتراک گذاری ارسال شده در 7 فروردین، ۱۳۹۱ متاسفانه تو ایران تبلیغات آنچنان که باید.. نقش ایفا نمیکنه ... مخصوصا تو شهرای کوچیک ... هرچقدر واسه تبلیغالت خرج کنی 100 ها برابرش سود میکنی لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده