eder 13733 ارسال شده در 14 خرداد، 2012 نشانه ها یه سوالی داشتم درباره اینکه چقدر به نشانه هایی که میبینید اهمیت میدید؟ اما قبلش داستانم رو بخونید بچه که بودم رمانی رو خووندم به اسم کیمیاگر...... اثر پائولوکوئلیو چند وقت پیش هم صوتیش رو گیر آوردم که خیلی خیلی جالب بود با اجرای محسن نامجو پارسال گذاشتمش توی انجمن اینجا بخش زیادی از کتاب به این برمیگرده که شخص اول داستان با نشانه های پیش روش حرکت میکنه و قضاوت میکنه و اینکه به قول کیمیاگر داستان اگه به اونا اهمیت نده به مرور اون نشونه هم اونو ترک میکنن. یه جای دیگه ی داستان میگه هر اتفاقی که یکبار برای آدم اتفاق بیافته ممکنه بار دومی نداشته باشه اما اتفاقی که 2 بار اتفاق افتاده قطعا بار سومی هم داره اما من دیروز داشتم ایوون رو رنگ میکردم یهو یه دود غلیظی رفت تو هوا بی صدا چند دقیقا بعد هم آژیر و .... با من 200 متر فاصله داشت فهمیدم انبار یه بابایی رو که پر از کارتن بوده آتیش زدن و .... دود شد رفت هوا بعد از اون اومدم رنگ بزنم که رنگ ریخت توی چشمم این اتفاق خیلی کم میافته با بد بختی پاکش کردم و ....... دوباره رنگ ریخت یاد همین داستان افتادم اما بعدش گفتم نه بابا اتفاقه بار سوم هم اتفاقی اتفاق افتاد:icon_razz: باز رفتم توی فکر.... بار چهارم هم ....... توی چند ساعت 4 بار این اتفاق نادر تکرار شد!بعد از بار چهارم دوباره رفتم توی فکر ولی گفتم یعنی چی آخه؟ عقلم به جایی نرسید میخواستم بازم بگم اتفاق بوده ... ولی نمیشد اینو گفت .... که یهو سطل رنگ کلا از چهار پایه افتاد و همه جا رو به گند کشید:icon_pf (34): هیچی دیگه تا آخر شب فکرم رو مشغول کرده بود این اتفاقات یهو صدای ترقه ها رو که شنیدم و یاد سال قبل افتادم که چند بار خورده سنگاش به سر و کلم خوره بود! (آخه همیشه میرفتم جایی که کل کل ترقه سازا بود .... بمب میزدن) کاشف عمل اومد که آقا نرو بیرون ممکنه بری و یه سنگ ترقه بخوره توی چشمت و امسال برای اولین بار توی عمرم چهارشنبه سوری رو موندم توی خونه یک سری اتفاقات افتاد که به چشم نشونه باهاشون برخورد کردم و جدی گرفتم کس دیگه ای هم هست که از این اتفاقات براش افتاده باشه و جدی گرفته باشه ؟ یا اینکه جدی نگرفته باشه و خدای ناکرده اتفاقی براش افتاده باشه؟ و اینکه به نظرتون کارم درست بوده؟ 41
Avenger 19334 ارسال شده در 14 خرداد، 2012 برای من زیاد اتفاق افتاده ولی الان یادم نیست اگه یادم افتاد تعریف میکنم ولی نشانه ها رو قبول دارم 9
هوتن 15061 ارسال شده در 14 خرداد، 2012 آره برا منم اتفاق افتاده 10 ساله راننده ام تا حالا پیش نیومده ماشینم بیفته تو چاله (منظورم چاله بزرگیه که کل ماشین توش جاشه) ولی تو یک روز دوبار این اتفاق افتاد و جالبه بطرز عجیبی ماشین اسیبی ندید. داستانش از این قرار بود که یه ماشین نو خریدم و ماشین قدیمی تر که البته اونم سه سال کار کرده بود زیاد کهنه نبود دستم بود خلاصه ما شدیم دو ماشینه خانمم همش میگفت یه چیزی قربونی کن این مااشین قدیمیه رو هم بفروش یهو چشم یکی میگیره یه بلایی سرت میاد ماشین نو تو خونه بود و با قدیمیه بیرون میرفتم که سر یه پیچ گازوئیل ریخته شده بود ماشین لیز خورد از پیچ رفت بیرون و افتاد زیر پل بعد از ظهر همون روز رفتم ببرمش جلوبندیشو نگاه کنه مردک پل جلوی مغازه شو برداشته بود جوب رو تمیز کنه منم سرم بالا بود سر جلو ماشین افتاد تو جوب دست کردم رو به اسمون گفتم خدایا مهلت بده چشم رو چشمم میرم یه قربونی میدم خلاصه فرداش اینکارو کردم و قدیمیه رو هم فروختم نکته اینجاست که دست فرمون خودمو میشناسم جاهایی رو رفتم و رد کردم که خیلی خطرناک بوده مثلا پارسال 200 کیلومتر جاده خرم اباد تا اصفهان رو رو یخ اومدم با همون ماشین ولی عجیب بود تو یه روز دو اتفاق اینجوری ولی به تجارب مکرر به یه نتیجه رسیدم ماشینی که میخواید بفروشید خیلی بلا سرش میاد 19
saeed99 2563 ارسال شده در 14 خرداد، 2012 . بنظرم همونطوریکه نوشتید اون موقع فکرتون مشغول بوده و باعث حواس پرتی شده ؛ همین تجربه مشابه این موضوع رو دارم 9
Jafar Alishah 6341 ارسال شده در 14 خرداد، 2012 برا منم اتفاق افتاده ولي خوب اينقدر بهش فكر نكردم گاهي وقتا كه تو يه روز برام اتفاقات مشابهي ميفته به خودم ميگم امروز روز تو نيست بعد يكم كه بهش فكر ميكنم ميبينم اصلا اونروز از صبح فكرم مشغول بوده يا مضطرب بودم گاهي وقتا هم كه حادثه از بيخ گوشم رد ميشه به كارهايي كه توي اونروز يا اون هفته و ماه كردم فكر ميكنم ..ميبينم حقمه:vahidrk: 14
lorena 10305 ارسال شده در 14 خرداد، 2012 کس دیگه ای هم هست که از این اتفاقات براش افتاده باشه و جدی گرفته باشه ؟شاید اتفاق افتاده باشه بیشتر 1 ندای دورنی به جای نشانه قبل از وقوع اتفاق ها آگاهم میکنه یعنی انگار میدونم قراره بد بیارم!یه سریشو جدی میگیرم 1 سریشو نمیتونم باید اون کار پیش زمینه رو که نتیجش بد میشه حتما انجام بدم!شاید مجبوریه! یا اینکه جدی نگرفته باشه و خدای ناکرده اتفاقی براش افتاده باشه؟آره بعضی مواقع خیلی پشیمونی به بار میاد با نشانه و بی نشانه جدیدا از 75%حرف ها و کارهام پیشمون میشم نمیدونم چرا و اینکه به نظرتون کارم درست بوده؟آره چون رفتن به بیرون 4 شنبه سوری سودی به حال شما نداشت و حالا که نشستی خونه ضرری هم نکردی!و موارد بعدی هم همین طور 12
Alireza Hashemi 33393 ارسال شده در 14 خرداد، 2012 من یه روز صبح میخواستم شارژ بگیرم پول خورد نداشتم از پولایی که واسه صدقه میزارم کنار ورداشتم گفتم بعدا میزارم سر جاش توهمون روز تصادف کردم، بنزین تموم کردم(این جزو اتفاقات هر روزه)هم ماشین تسمه پاره کرد دیگه آخرای شب بود دیدم چرخم داره صدا میره زاپاسم نداشتم گفتم خدا غلط کردم بیا این 2000 تومن جای اون 200 تومن جون من دیگه من و پنچر نکن آتاری بازی که نمیکنی هرچی بلاست سرما میاری 15
eder 13733 سازنده ارسال شده در 14 خرداد، 2012 . بنظرم همونطوریکه نوشتید اون موقع فکرتون مشغول بوده و باعث حواس پرتی شده ؛ همین تجربه مشابه این موضوع رو دارم افتادن سطل رنگ میتونست این باشه ولی اون چهار بار و یا سوختن اون انبار به حواس من ربطی نداشت 5
eder 13733 سازنده ارسال شده در 14 خرداد، 2012 آره برا منم اتفاق افتاده10 ساله راننده ام تا حالا پیش نیومده ماشینم بیفته تو چاله (منظورم چاله بزرگیه که کل ماشین توش جاشه) ولی تو یک روز دوبار این اتفاق افتاد و جالبه بطرز عجیبی ماشین اسیبی ندید. داستانش از این قرار بود که یه ماشین نو خریدم و ماشین قدیمی تر که البته اونم سه سال کار کرده بود زیاد کهنه نبود دستم بود خلاصه ما شدیم دو ماشینه خانمم همش میگفت یه چیزی قربونی کن این مااشین قدیمیه رو هم بفروش یهو چشم یکی میگیره یه بلایی سرت میاد ماشین نو تو خونه بود و با قدیمیه بیرون میرفتم که سر یه پیچ گازوئیل ریخته شده بود ماشین لیز خورد از پیچ رفت بیرون و افتاد زیر پل بعد از ظهر همون روز رفتم ببرمش جلوبندیشو نگاه کنه مردک پل جلوی مغازه شو برداشته بود جوب رو تمیز کنه منم سرم بالا بود سر جلو ماشین افتاد تو جوب دست کردم رو به اسمون گفتم خدایا مهلت بده چشم رو چشمم میرم یه قربونی میدم خلاصه فرداش اینکارو کردم و قدیمیه رو هم فروختم نکته اینجاست که دست فرمون خودمو میشناسم جاهایی رو رفتم و رد کردم که خیلی خطرناک بوده مثلا پارسال 200 کیلومتر جاده خرم اباد تا اصفهان رو رو یخ اومدم با همون ماشین ولی عجیب بود تو یه روز دو اتفاق اینجوری ولی به تجارب مکرر به یه نتیجه رسیدم ماشینی که میخواید بفروشید خیلی بلا سرش میاد ای بابا من یه روز صبح میخواستم شارژ بگیرم پول خورد نداشتم از پولایی که واسه صدقه میزارم کنار ورداشتم گفتم بعدا میزارم سر جاش توهمون روز تصادف کردم، بنزین تموم کردم(این جزو اتفاقات هر روزه)هم ماشین تسمه پاره کرد دیگه آخرای شب بود دیدم چرخم داره صدا میره زاپاسم نداشتم گفتم خدا غلط کردم بیا این 2000 تومن جای اون 200 تومن جون من دیگه من و پنچر نکن آتاری بازی که نمیکنی هرچی بلاست سرما میاری منم یه مواقعی که پول خورد میخوام اینکارو میکنم اما همون موقع پول بجاش میذاریم 4
eder 13733 سازنده ارسال شده در 14 خرداد، 2012 همش قانون جاذبست نمیدونم والا.... زبانم ضعیف بود یادمه تو دبیرستان و ترم اول دانشگاه که زبان پیش خورده بودم هر وقت استاد میخواست اسممو صدا بزنه قبلش میفهمیدم یعنی دقیقا میفهمیدم میخواد اسممو بخونه و تا میخوند میگفتم بلد نیستم ..... -0- 5
هادی ناصح 18856 ارسال شده در 14 خرداد، 2012 نمیدونم والا....زبانم ضعیف بود یادمه تو دبیرستان و ترم اول دانشگاه که زبان پیش خورده بودم هر وقت استاد میخواست اسممو صدا بزنه قبلش میفهمیدم یعنی دقیقا میفهمیدم میخواد اسممو بخونه و تا میخوند میگفتم بلد نیستم ..... -0- دقیقا همینطوره چون میدونی که بلد نیستی و ممکنه صدات بزنه بهش فکر می کنی و همون اتفاق واست میوفته ولی دید وقتی بلدی درسیو ریلکس میشینی واست هم فرقی نداره صدات بکنه یا نکنه استاد هم صدات نمی کنه؟ شما اگر صبح بیدار بشی از خواب بگی امروز روز خوبی خواهد بود مطمئنا روز خوبی واست رقم میخوره ولی اگر بگی که امروز روز من نیست و همش بد میارم مطوئن باش همش بد میاری شما تو ذهنت به یکی از دوستات فکر می کنی که خیلی وقته ندیدیش و بعد از چند روز یهو می بینی تو خیابون دیدیش یا زنگت زده ..... 6
eder 13733 سازنده ارسال شده در 14 خرداد، 2012 دقیقا همینطوره چون میدونی که بلد نیستی و ممکنه صدات بزنه بهش فکر می کنی و همون اتفاق واست میوفته ولی دید وقتی بلدی درسیو ریلکس میشینی واست هم فرقی نداره صدات بکنه یا نکنه استاد هم صدات نمی کنه؟شما اگر صبح بیدار بشی از خواب بگی امروز روز خوبی خواهد بود مطمئنا روز خوبی واست رقم میخوره ولی اگر بگی که امروز روز من نیست و همش بد میارم مطوئن باش همش بد میاری شما تو ذهنت به یکی از دوستات فکر می کنی که خیلی وقته ندیدیش و بعد از چند روز یهو می بینی تو خیابون دیدیش یا زنگت زده ..... خب میدونی اینا دو تا بحث جداگونست یکی اینه که نشونه ای میبینی که اتفاقی رو در آینده به تو گوشزد میکنه اما قانون جاذبه میگه که شما اونقدر بهش فکر میکنی تا اتفاق میافته یعنی در اصل روند اتفاق افتادن این دو حالت عکس همه 3
هادی ناصح 18856 ارسال شده در 14 خرداد، 2012 خب میدونی اینا دو تا بحث جداگونست یکی اینه که نشونه ای میبینی که اتفاقی رو در آینده به تو گوشزد میکنه اما قانون جاذبه میگه که شما اونقدر بهش فکر میکنی تا اتفاق میافته یعنی در اصل روند اتفاق افتادن این دو حالت عکس همه اونم اگر تو عمقش بری میبینی که همون قانون جاذبه هست و جدای از اون نیست شاید اون اتفاق هم که قراره بیوفته رو هم بهش فکر کردی 3
eder 13733 سازنده ارسال شده در 14 خرداد، 2012 اونم اگر تو عمقش بری میبینی که همون قانون جاذبه هست و جدای از اون نیستشاید اون اتفاق هم که قراره بیوفته رو هم بهش فکر کردی حداقل در این مورد اینجوری نبوده چون من اصلا بهش فکر نمیکردم 2
zahra-d 4993 ارسال شده در 14 خرداد، 2012 يه بار داداشم و دوستاش با هم يه روستايي نزديكاي تهران رفته بودن چند روز موندن بعد قرار شد داداشمو دوستش زودتر بيان .موقع رفتن دوستش ميگفت ببين يه حسي دارم بيا نريم داداش منم كه اصلا به اينچيزا اعتقاد نداره گفت بيا بريم اين مسخره بازيا چيه بعد تا خودش پا شد متوجه شد اصلا توان نداره واسه راه رفتن هي خواست بلند بشه ديد نميشه بعد ديگه بيخيال شد فرداش اومد خونه به نظرم اگه اون موقع حركت ميكرد امكان داشت يه اتفاق بد واسش بيفته 4
هادی ناصح 18856 ارسال شده در 14 خرداد، 2012 حداقل در این مورد اینجوری نبوده چون من اصلا بهش فکر نمیکردم بیشتر فکر کن شاید یه چیزایی پیدا کنی من به قانون جاذبه ایمان دارم ولی خرافات نه 1
eder 13733 سازنده ارسال شده در 14 خرداد، 2012 بیشتر فکر کن شاید یه چیزایی پیدا کنی من به قانون جاذبه ایمان دارم ولی خرافات نه مطمئنم جیگر اگه به این دید نگاه کنی که قانون جاذبه هم خرافاته 1
هادی ناصح 18856 ارسال شده در 14 خرداد، 2012 مطمئنم جیگر اگه به این دید نگاه کنی که قانون جاذبه هم خرافاته نه حالا من نمیتونم درست منظورمو بهت بگم نمیدنم چطوری بگم بهت 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری