رفتن به مطلب

خواهشا بخونید و تا انجا که می تونید فریاد بزنید


ایا با این کار موافقید ؟؟؟؟؟؟؟  

24 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. ایا با این کار موافقید ؟؟؟؟؟؟؟



ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

مدتیه شاهد پخش یک تبلیغ وحشتناک در صدا سیما هستیم، به صورتی که مرتب این تبلیغ را در بین برنامه های مهم پخش می کنند

این تبلیغ چیزی نیست جز فروش اوراق مشارکت طرح انتقال آب کارون به اصفهان و فلات مرکزی ایران، و در صورت اجرا باید فاتحه ی رود کارون رو خوند، شرکت آب استان اصفهان با یک تبلیغ ناجوانمردانه خرید این ارواق را به ...نوعی کمک به جلوگیری از خشک شدن زاینده رود نشون میده در صورتی که با این کار، بزرگترین رود ایران (کارون) خشک میشه، کارون نماد ملی تمام ایرانی هاست و حیات خوزستان وابسته است به حیات کارون، کارون شاهرگ خوزستانه، نذاریم شاهرگ خوزستانو قطع کنند، باید با اتحاد تا هر اندازه ای که می تونیم مانع این کار بشیم و اعتراضمونو به هر شکلی که می تونیم نشون بدیم، این طرح دیگه شوخی نیست و مستقیم به حیات کارون و خوزستان مربوط میشه، اگر واقعا با غیرت هستید، اگر واقعا خوزستانی هستید، به هر شکلی که میشه باید نسبت به این مسئله اعتراض کنیم، لطفا همه این مسئله رو جدی بگیرند، و به بقیه خوزستانیها خبر بدن

 

 

منم مادرم ترکه ولی باور کنید این مشکله اهواز یا خوزستانی ها تنها نیست ..

خواهشا بچه ها از تمامه ایران برای این موضوع دل بسوزنید
cry.gif

 

 

 

 

دوستان مهربانم دوستانه خود را به این تایپیک دعوت کنید تا همه متوجه این کار زشت بشوند سپاسگذارم

  • Like 35
ارسال شده در

میخوام صد سال زاینده رود آب نداشته باشه :w000:

  • Like 12
ارسال شده در

زاینده رود رو خشک کردن...

حالا میخوان کارون رو ببرن به جا زاینده رود....

رود بعدی که قراره خشک بشه کجاست به سلامتی؟

 

دریاچه ارومیه

زاینده رود

کارون

.....

کافیه دریا خزر و خلیج فارس رو اضافه کنید به لیست...

:hanghead:

کی به حرف من و شما گوش میده؟!

  • Like 18
ارسال شده در
زاینده رود رو خشک کردن...

حالا میخوان کارون رو ببرن به جا زاینده رود....

رود بعدی که قراره خشک بشه کجاست به سلامتی؟

 

دریاچه ارومیه

زاینده رود

کارون

.....

کافیه دریا خزر و خلیج فارس رو اضافه کنید به لیست...

:hanghead:

کی به حرف من و شما گوش میده؟!

 

همه حرف هات رو قبول دارم

واقعا، چه ظلم هایی دارن میکنن به کشور عزیزمون !

  • Like 9
ارسال شده در

خیلی واقعا دارن زحمت می کشن واسه مملکت!

تو روح پر فتوح..........:vahidrk:

  • Like 13
ارسال شده در

واي ي ي ي ي

چرا با ايران سرزمين ارياييييييييي اين كارو ميكنم

به جاي اباد كردن دارن خشك ميكنن:w000:

اينم شد كار اخه خدا به داد ايران برسه:ws21:

  • Like 9
ارسال شده در

ای بابا....شما هم که فقط بلدین دادو بیداد راه بندازین...از کجا میدونید کارشناسی شده نباشه:ws51: هر رودی و ببرن یه جا دیگه که خشک نمیشه:ws51:

  • Like 9
ارسال شده در
ای بابا....شما هم که فقط بلدین دادو بیداد راه بندازین...از کجا میدونید کارشناسی شده نباشه:ws51: هر رودی و ببرن یه جا دیگه که خشک نمیشه:ws51:

کاری که تو این مملکت نمیشه کارشناسیه:w16:

  • Like 9
ارسال شده در

واقعا اگر اینجوری باشه جای تاسف داره

حالا شما مطمئنید؟

  • Like 8
ارسال شده در
ای بابا....شما هم که فقط بلدین دادو بیداد راه بندازین...از کجا میدونید کارشناسی شده نباشه:ws51: هر رودی و ببرن یه جا دیگه که خشک نمیشه:ws51:

 

 

 

واسه دریاچه ارومیه هم کارشناسی شده بود ارهههههههههههههههههههه icon_razz.gif

  • Like 7
ارسال شده در

چیزی نمیگم جز تاسف برای بی هویت های ملی که می خوان ریشه ی این اب و خاک رو بخشکونن:hanghead:

  • Like 5
ارسال شده در

هامون طبیعی خشک شد

زاینده رود رو بستند یادشون رفته بازش کنند آبهاشو فرستادند کشور همسایه

ارومیه هم دستشون درد نکنه

خب دیگه نوبتی هم باشه نوبت جنوب کشوره دیگه

چقدر رفاه آخه؟

 

  • w58.gif
     
    حالا من خوزستانی نیستم چکارمیتونم بکنم براتون؟
     
     

  • Like 4
ارسال شده در

يه طرحي هست كه از زمان داريوش بزرگ ميخواستن اجرا كنن ولي هنوز كه هنوزه به فكرش نيفتادن!

اونم طرح اتصال خليج فارس به درياي كاسپين (خزر) هست ، البته طرح بسيار پرخرجيه ولي از اين بهتره كه اول همه‌ي رودخانه ها و درياچه هاي داخلي كشور رو خشك كنن بعد تازه به صرافت بيافتن كه اين كارم انجام بدن! هميشه جنگ اول بهتر از صلح آخره

ما عادت كرديم تا چيزيو از دست نديم به فكر نميوفتيم

:hanghead:

  • Like 5
ارسال شده در

هیچ اتفاقی نمیوفته نترسین، مطمئن باشید هیچ پروژه ای بهره برداری نمیشه، اصلا زحمت اجرا به خودشون نمیدن، فقط برای چاپیدن مردمه، چند تا لودر میندازن 10 سال کاره الکی بکنه بعدش هم تعطیل! اگه بخوان کارون رو خشک کنن راه بهتری بلدن

  • Like 7
ارسال شده در

اگه تو یه کشور دیگه همچین چیزی پیش میومد میگفتم حتما روش کارشناسی شده

اما تو ایران به هیچ چیز اینا نمیشه اعتماد کرد

اون موقع که کرباسچی شهردار بود همه میگفتن دمش گرم و ... 10 سال بعدش گفتن حالا این همه جواز مسکن اینارو داد برا پارکینگش چیکار کنیم

سد لار رو ساختن بعد فهمیدن بستر مناسبی نداره و خیلی موارد دیگه

ولی اگه این کارو واقعا بخوان بکنن باید نگران بود چون مثل دریاچه ارومیه اکوسیستم اون منطقه رو به هم میریزه

 

يه طرحي هست كه از زمان داريوش بزرگ ميخواستن اجرا كنن ولي هنوز كه هنوزه به فكرش نيفتادن!

اونم طرح اتصال خليج فارس به درياي كاسپين (خزر) هست ، البته طرح بسيار پرخرجيه ولي از اين بهتره كه اول همه‌ي رودخانه ها و درياچه هاي داخلي كشور رو خشك كنن بعد تازه به صرافت بيافتن كه اين كارم انجام بدن! هميشه جنگ اول بهتر از صلح آخره

ما عادت كرديم تا چيزيو از دست نديم به فكر نميوفتيم

:hanghead:

اینم ایده خوبیه

طرح هر چقدر اون موقعی تر باشه ... اطمینانش بیشتره

  • Like 4
ارسال شده در

من اشتباهی نظر سنجی رو زدم نمیشه برش گردوند؟:icon_pf (34):

 

 

از همه ی جامعه ی نواندیش عذر میخوام:icon_pf (34):

  • Like 4
ارسال شده در
من اشتباهی نظر سنجی رو زدم نمیشه برش گردوند؟:icon_pf (34):

 

 

از همه ی جامعه ی نواندیش عذر میخوام:icon_pf (34):

اتفاقا من داشتم نگاه میکردم گفتم پست با نظر موافق نداشتیم که:w58:

  • Like 4
ارسال شده در
من اشتباهی نظر سنجی رو زدم نمیشه برش گردوند؟:icon_pf (34):

 

 

از همه ی جامعه ی نواندیش عذر میخوام:icon_pf (34):

بگید چی زدین من عکسشو بزنم حداقل خنثی بشه:ws37: چه فاجعه ای:4564:

  • Like 4
ارسال شده در
بگید چی زدین من عکسشو بزنم حداقل خنثی بشه:ws37: چه فاجعه ای:4564:

 

خیر بزن اون لامصصبو:4564:

  • Like 2
ارسال شده در
خیر بزن اون لامصصبو:4564:

گولت زدم بله می زنم:ws3:

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...