Ehsan 112349 ارسال شده در 8 خرداد، 2012 الاعمال بالنیات.... اول نیت سپس عمل. نیت خواهران عکس اولی برای منافع اسلام و ولی امر مسلمین جهان هست. نیت خواهران عکس دومی برای منافع شیطان و آمریکای جهان خوار هست. تناقضی نیست. 10
.Pa.Ri.Sa. 4117 ارسال شده در 8 خرداد، 2012 روزای قبل انتخاباتم عزیز شده بودیم:icon_razz: توی اون چند هفته 3بار دوربین صداوسیما توی خیابون به من و دوستام گیرداد واسه مصاحبه:icon_razz: 6
Aartemis 6639 ارسال شده در 8 خرداد، 2012 تو هر دو تا عکس دو نفر دارن عکس میگیرن ! عکس اول یه مرد پشت وایساده با موبایلش عکس دوم یه پسره با دوربین !!! چرا ؟ 6
VINA 31339 ارسال شده در 9 خرداد، 2012 این دومیه چه مشکلی داره گرفتنش؟ موهاش که توهه ارایشم که نداره 4
arian ariaey 1755 ارسال شده در 9 خرداد، 2012 این دومیه چه مشکلی داره گرفتنش؟ موهاش که توهه ارایشم که نداره تو مو می بینی او پیچش مو 2
terajedi21 2134 ارسال شده در 9 خرداد، 2012 این عکس ها انعطاف اسلام عزیز رو نشان می دهد در مواقع حساس اپدیت شده و در مواقعی هم به ورژن قدیمی خویش باز می گردد افتی که با طبیعت دشمن است!یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا 5
maenad 68 سازنده ارسال شده در 9 خرداد، 2012 دوستان عزیز... آرامشتونو حفظ کنید... ما زیاد دیدیم از این عوام فریبی ها...!!! و زیاد خواهیم دید... 1
maenad 68 سازنده ارسال شده در 9 خرداد، 2012 تو هر دو تا عکس دو نفر دارن عکس میگیرن ! عکس اول یه مرد پشت وایساده با موبایلش عکس دوم یه پسره با دوربین !!! چرا ؟ کمبود سوژه...! همین به ذهنم میرسه...!!! 1
*Mahla* 3410 ارسال شده در 9 خرداد، 2012 اتفاقا روز انتخابات تی وی رو روشن کردم یه صحنه هایی نشون میداد ... که بسی تعجب کردیم دختران بد حجاب :دی رو نشون میدادن که دارن رای میدم .. ازشون مصاحبه میگرفتن و اینا .. امان از دل غافل ... روزای دیگه لعنتشون میکنن و به دلیل جرم بد حجابی دستبند میزنن دستشون 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری