رفتن به مطلب

بازتاب موفقیت در اسکار؛ پیام تبریکهای متوالی اهالی موسیقی به اصغر فرهادی


ارسال های توصیه شده

علیرضا عصار

 

asarar1330364541.jpg

 

«حقیقتا لحظات لذت‌بخشی بود و اینکه در این لحظات من می‌دیدم که نام کشور عزیزم و مردم نازنینم با چه افتخاری به‌واسطه خلق یک اثر هنری در معتبر‌ترین مراسم سینمایی جهان برده می‌شود و به این فکر می‌کردم که در آن لحظات خاص چه مدار قدرتمندی از عشق بین تمام ایرانی‌ها فارغ از اینکه در کجای جهان زندگی می‌کنند و اینکه قلب همه ما در آن لحظات به‌واسطه این عشق مشترک به تپش درآمده، احساس لذت تمام وجودم را فراگرفته بود. به‌واسطه خلق این لحظات و کسب این افتخار برای ایران و مردم نازنینم، به آقای فرهادی و تمام دست‌اندرکاران این فیلم معتبر، تبریک می‌گویم و امیدوارم این موفقیت سرآغاز افتخارات متداوم برای هنر ایران عزیزمان باشد».

 

 

 

همایون شجریان

 

1330406743.jpg

 

همایون شجریان که پنجمین اجرای تور کنسرت آمریکا را در کنار همنوازان حصار، به‌روی صحنهٔ Wheeler Hall در برکلی ِ ایالت کالیفرنیا برده بود، صحبت‌های خود را این‌گونه آغاز کرد: «همان‌طور که مستحضر هستید فیلم جدایی نادر از سیمین امشب برندهٔ جایزهٔ بسیار بسیار پرارزش اسکار شد.» که البته تشویق و هیاهوی بی‌امان حاضران در سالن، صحبت‌هایش را قطع کرد و وی را واداشت که با کف زدن، شادمانی جمعیت را همراهی کند.

 

همایون شجریان در ادامه گفت: «یک بار دیگر نام زیبای ایران بر سر زبان‌ها افتاد... تبریک می‌گوییم خدمت همهٔ ایرانیان عزیز، آقای اصغر فرهادی و همهٔ عوامل فیلمشان. کنسرت امشب را تقدیم می‌کنیم به آقای اصغر فرهادی به‌خاطر این موفقیتشان.»

 

 

 

سالار عقیلی

 

1330578066.jpg

 

 

«هنرمند گرامی، جناب آقای فرهادی

درود بر شما

از اینکه ثمر تلاش و زحمات شما و همکاران توانمندتان علی رغم نگاه بی رحمانه به فرهنگ و هنر سرزمین متمدنمان، حصار مرزهای سیاسی و جغرافیایی را در هم شکسته و حائز برترین نشان های سینمایی جهان شده است بسیار مسرورم.

شنیدن خبر موفقیت فیلم جدایی نادر از سیمین در اسکار چنان شعفی در من ایجاد کرد که علی رغم حضور چندین ساله در سالن های موسیقی جهان این بار با غروری نه از روی صدا و موسیقی ام که از هم وطنی و هم زبانی با شما هنرمند فرهیخنه روی صحنه روم.

آرزومند اعتلای هنر و هنرمندان ایرانی در صحنه های جهانی.

 

سالار عقیلی

آلمان - هامبورگ»

 

 

 

 

 

محمدرضا هدایتی

 

1330491140.jpg

 

«چشم‌های آدم پر اشک می‌شود وقتی تو را می‌بیند که اُسکار گرفته‌ای و قاطی آنهمه خوب و بدی که جمعند به زبان آشنا حرف می‌زنی... افتخار می‌کنم در کشوری گرد هنر می‌گردم که اصغر فرهادی نمایندهٔ آن است و تبریک می‌گویم به تمام آنهایی که دل توی دلشان نبود تا اسمت را نگفتند.»

 

محمدرضا هدایتی

 

 

 

رضا صادقی

 

1330364946.jpg

 

چه حس غرور آمیزی وقتی ببینی جهان به فرهنگ تعظیم می‌کنه

 

یک خسته نباشید بزرگ برای مرد بزرگی چون اصغر فرهادی، که با قدرت به دنیا ثابت کرد

 

که فارغ از هر زنده باد و مرده باد، ایرانی یعنی عاطفه، شعور، احترام و اعتقاد و اصالت.

 

درود بر ایران درود بر اصغر فرهادی

 

رضا صادقی

 

 

بابک جهانبخش

 

1330434912.jpg

 

«سلام بر مردم عزیز کشورم...»

 

همین شروع باشکوه شما، بروی بزرگ‌ترین سن هنری دنیا آرامشی غیر قابل وصف را در بین همه ما ایرانی‌ها بوجود آورد و در اوج هیجان، صورتمان خیس بزرگواری و بزرگی شما شد آقای فرهادی....

 

لحن بی‌نظیر و صلابت کلام شما نه فقط به دل همه ایرانی‌ها، که همه جهان را متوجه فرهنگ کهن و درخشان ایران زمین کرد و با ر دیگر شکوه آریایی را در جهان نشان داد.

 

در اوج همه گرفتاری‌های روزمره‌مان شب بیداری و دیدن لحظه به لحظه این اتفاق بزرگ چنان از خود بی‌خودمان کرد که قلم یارای وصف آن حس خوب و پر غرور را ندارد. بابت همه این حس پر از غرور از شما ممنونیم. از اینکه نشان دادید بی‌سر و صدا و فقط با اسلحه‌ای به نام هنر می‌شود همه دنیا را به صلح و دوستی فراخواند، تا ابد مدیون شما و نگاه عمیقتان به اجتماع ایرانی هستیم. با بهترین آرزو‌ها برای شما و همه کسانی که باعث شدند تاریخ، یک چنین روز باشکوهی را برای ایران عزیز بسازد....

 

یاحق

دوستدار همه ایرانی‌ها

بابک جهانبخش

 

 

 

محسن یگانه

 

1330406393.jpg

 

جناب آقای فرهادی ...

 

تبریک می‌گم نه فقط به خاطر جایزهٔ اسکار...

 

نه فقط به خاطر گلدن گلوب....

 

می‌دانی کاری کردی که آنقدرخوشحال شوم که کسی مثل من از نوع حسی که دارد تعجب کند

 

مثل همین حالا که آنقدر خوشحالم که نمی‌دانم چی بنویسم ...

 

شرافت و ایرانی بودن شما در نتیجهٔ کارتان معلوم است

 

می‌دانی چه قدر اعتماد به نفس به ما اهدا کردی؟

 

می‌دانی چقدر باورمان نسبت به خودمان تغیییر کرد؟

 

ثابت کردی ایرانی بخواهد می‌تواند هر پله ای را فتح کند...

 

به اندازهٔ تمامه چیزاهایی که با زحماتت به من و امثال من یاد دادی.....

 

به اندازه ای که خوشحالمان کردی....

 

به بزرگی شخصیتت از طرف خودم و طرفدارانم به شما و گروهتان تبرییک می‌گویم....

 

یا حق

کوچک‌ترین عضو این خانوادهٔ بزرگ

محسن یگانه

لینک به دیدگاه

[TABLE]

[TR]

[TD]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

دهم اسفند ۱۳۹۰ جناب اصغر فرهادی

در این زمانه استعدادکش هنرستیزی که همه درها به روی هنرمندان و نویسندگان و سینماگران آزاداندیش جز یک در بسته است شما و همکارانتان با دست خالی شیرین کاشتید و شگفتی آفریدید و جایزه ارزنده اسکار فیلم زیبای جدایی نادر از سیمین را در سال ۲۰۱۲ با همه رقابتهای تنگاتنگ سینماگران جهان برای مردم خود به ارمغان آوردید.

جناب فرهادی شما با کارگردانی و تهیه این فیلم، وجدان و شرف طبقه تنگدست مردم نجیب ایران را به جهانیان شناساندید که به مراتب از دریافت جایزه اسکار مفیدتر بود.

درود به شرفت درود به پشتکار و شهامتت. مفتخرم به یکایک همکاران شما و بازیگران که شگفتی آفریدند، سرکارخانم لیلا حاتمی، ساره بیات، سارینا فرهادی و جنابان پیمان معادی، شهاب حسینی و شهبازی و فیلم بردار آقای محمود کلاری آفرین و تبریک بگویم.

سرفراز و برقرار باشیدمحمدرضا شجریان

منبع: سایت دل آواز

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...