رفتن به مطلب

مسابقه شهردار نواندیشان(انتخاب مشاور)


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
ماشاله مشاورای گذاشتین که سال تا سال نمیان انجمن جواب پیام ما رو بدنwhistle.gif

 

شرمنده جناب!

اون مدتی که شما برای بنده پیغام گذاشته بودی، مشغله ی زیادی داشتم، نتونسته بودم به انجمن سر بزنم...

:sad0:

  • Like 8
ارسال شده در

یا من تنها مسابقه میدم قول میدم ببرم:ws3:یا اینکه من استعفا میدم:sigh:

 

در هر دو صورت فرقی نمی کنه جناب!!!!!!

مـــــــا بــــــــــرنــــــــــــده ایـــــــــم

 

Ela & Patira

  • Like 7
ارسال شده در
در هر دو صورت فرقی نمی کنه جناب!!!!!!

مـــــــا بــــــــــرنــــــــــــده ایـــــــــم

 

Ela & Patira

 

اییییییول اعتماد به نفس........................:icon_redface::whistle:

  • Like 8
ارسال شده در
در هر دو صورت فرقی نمی کنه جناب!!!!!!

مـــــــا بــــــــــرنــــــــــــده ایـــــــــم

 

Ela & Patira

 

آرزو بر جوانان عیب نیست:there:

  • Like 7
ارسال شده در

منم بالاخره مشاور دار شدم:hapydancsmil:

 

بهاررادصادقی نیا هم مشاور بنده تو مشابقه خواند بود:hapydancsmil:

  • Like 7
ارسال شده در

این مسابقه چی شد آخر؟:banel_smiley_4:

  • Like 5
ارسال شده در

دوستان به زودی سوالات خدمتتون داده میشه

  • Like 5
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...