ela 1911 ارسال شده در 8 خرداد، 2012 ماشاله مشاورای گذاشتین که سال تا سال نمیان انجمن جواب پیام ما رو بدن شرمنده جناب! اون مدتی که شما برای بنده پیغام گذاشته بودی، مشغله ی زیادی داشتم، نتونسته بودم به انجمن سر بزنم... 8
ela 1911 ارسال شده در 8 خرداد، 2012 یا من تنها مسابقه میدم قول میدم ببرمیا اینکه من استعفا میدم در هر دو صورت فرقی نمی کنه جناب!!!!!! مـــــــا بــــــــــرنــــــــــــده ایـــــــــم Ela & Patira 7
memmar 6829 ارسال شده در 8 خرداد، 2012 در هر دو صورت فرقی نمی کنه جناب!!!!!!مـــــــا بــــــــــرنــــــــــــده ایـــــــــم Ela & Patira اییییییول اعتماد به نفس........................ 8
هادی ناصح 18856 ارسال شده در 9 خرداد، 2012 در هر دو صورت فرقی نمی کنه جناب!!!!!!مـــــــا بــــــــــرنــــــــــــده ایـــــــــم Ela & Patira آرزو بر جوانان عیب نیست:there: 7
هادی ناصح 18856 ارسال شده در 10 خرداد، 2012 منم بالاخره مشاور دار شدم:hapydancsmil: بهاررادصادقی نیا هم مشاور بنده تو مشابقه خواند بود:hapydancsmil: 7
ارسالهای توصیه شده