hamid_shahrsaz 28933 ارسال شده در 3 خرداد، 2012 سلام دوستان پیرو تاپیک قبلی که برای مسابقه زده شده بود،4 تا از دوستان لطف کردن و برای این مسابقه چشم انداز ارایه دادن. نتایج این چشم اندازها بعد از بررسی توسط داورهای مجرب به شرح زیر اعلام شد: چشم انداز هادی ناصح ------> تایید شد چشم انداز shadmehrbaz ------> تایید شد چشم انداز hamed_063 -------> متاسفانه تایید نشد چشم انداز patria -----> تایید شد دوستانی که چشم اندازشون توسط داورین تایید شده باید خیلی سریع مشاورین شهرساز خودشون رو از لیست مشاوران زیر انتخاب کنند. (برای اینکه مشکلی پیش نیاد حتما قبلش با مشاور مشورت کنید) morteza .zahra hamid_hisystem بهاررادصادقی نیا jozef gizmo mahsha pedram_urbanist arghavan city maker ela دوستان زود مشاور هاتون رو انتخاب کنید که بعدش سوالا خدمتتون داده بشه. 15
هادی ناصح 18856 ارسال شده در 3 خرداد، 2012 من هیچ کدوم ازین مشاورایی رو که معرفی کردی نمیشناسم حتی با کثریتشون حتی یه کلمه هم حرف نزدن تا حالا چطوری میتونم باهاشون همکاری کنم؟ 7
هادی ناصح 18856 ارسال شده در 3 خرداد، 2012 این همه ادم دعوت کردی حمید من که تو مسابقه شرکت کردم و دعوت نکردی حواست کجاست پسر؟ رفته بازی کنه؟ 5
shadmehrbaz 24772 ارسال شده در 3 خرداد، 2012 درود برای مشاور من قبلا با arghavan صحبت کرده بودم الانم ایشونو انتخاب میکنم میگم مشاورها خیلی تعدادشون از کاندیداها بیشتره ها میخواید نفری دو سه تا انتخاب کنیم؟! :biggrin: 5
هادی ناصح 18856 ارسال شده در 5 خرداد، 2012 فقط شادمهر مشاورش رو انتخاب کرده. ماشاله مشاورای گذاشتین که سال تا سال نمیان انجمن جواب پیام ما رو بدن 3
hamid_shahrsaz 28933 سازنده ارسال شده در 5 خرداد، 2012 ماشاله مشاورای گذاشتین که سال تا سال نمیان انجمن جواب پیام ما رو بدن بابا همه فعال بوودن!!! 1
Mohammad Aref 120566 ارسال شده در 5 خرداد، 2012 ماشاله مشاورای گذاشتین که سال تا سال نمیان انجمن جواب پیام ما رو بدن مگه به چند نفر گفتی؟ 2
هادی ناصح 18856 ارسال شده در 5 خرداد، 2012 مگه به چند نفر گفتی؟ والا اولش هماهنگ بودم که یهو ایشون شد داور به یکی دیگه گفتم که دیدم با شادمهر هماهنگ کرده به یکی دیگه گفتم همون روز امروز جواب دادن که با patira هماهنگ هستن رفتم به یکی دیگه بگم که دیدم 5 روزه نیومده انجمن به morteza گفتم منتظرم بیاد جواب بده بهم 3
Patira 49 ارسال شده در 5 خرداد، 2012 سلام، الهه خانم (ela) لطف کردن قبول کردن بنده رو مشاوره بفرماین بلکه به راه راست هدایت شم... 6
هادی ناصح 18856 ارسال شده در 6 خرداد، 2012 آقا morteza هم گفته بود اسمشو حذف کنید که انگار یادتون رفته 3
هادی ناصح 18856 ارسال شده در 7 خرداد، 2012 آقا من تنها مسابقه میدم خسته شدم از بس به این و اون رو زدم 3
hamid_shahrsaz 28933 سازنده ارسال شده در 8 خرداد، 2012 آقا morteza هم گفته بود اسمشو حذف کنید که انگار یادتون رفته پیامی در این رابطه دریافت نشده آقا من تنها مسابقه میدم خسته شدم از بس به این و اون رو زدم بابا این همه مشاور خوووب 4
hamid_shahrsaz 28933 سازنده ارسال شده در 8 خرداد، 2012 تا الان ela و patria shadmehrbaz و arghavan هم گروهی شدن هادی ناصح عزیز عجله کن 4
هادی ناصح 18856 ارسال شده در 8 خرداد، 2012 پیامی در این رابطه دریافت نشده بابا این همه مشاور خوووب پیام به محمد عزیز فرستاده شده تا الان ela و patria shadmehrbaz و arghavan هم گروهی شدن هادی ناصح عزیز عجله کن یا خودتون واسم مشاور پیدا کنید:hapydancsmil: یا من تنها مسابقه میدم قول میدم ببرمیا اینکه من استعفا میدم 4
Mohammad Aref 120566 ارسال شده در 8 خرداد، 2012 پیامی در این رابطه دریافت نشده بابا این همه مشاور خوووب 2،3 روز پیش بهم گفتش که شرمنده تو مسابقه نمی تونم باشم. نمیدونستم قبلش اسم نوشته بوده پیام به محمد عزیز فرستاده شده یا خودتون واسم مشاور پیدا کنید:hapydancsmil: یا من تنها مسابقه میدم قول میدم ببرمیا اینکه من استعفا میدم این همه مشاور دیگه: .zahra hamid_hisystem بهاررادصادقی نیا jozef gizmo mahsha pedram_urbanist city maker 6
ارسالهای توصیه شده