Mr. Specific 43573 ارسال شده در 28 اردیبهشت، 2012 سلام به همه اعضای دوست داشتنی نواندیشان امیدوارم که همه شما خوب و شاد باشید همه جا شلوغه حسابی... دانشگاه... منظورم محل کارم هست... هم دانشجوها هستند و هم کارمندام محترم و هم پرسنل پیمانکار فشار کار خیلی خیلی زیاد شده اونم بخاطر نزدیک شدن به ایام عید.. کار داره سنگین میشه درست و حسابی یعنی شده ولی نکته اصلی که میخواهم در موردش بحث کنیم این نیست.. بلکه تأثیرات این فشار کار روی جو خانه و خانواده هستش. من که خودم بچه ندارم ولی کشانی که بچه دارند را دوست دارم یه شوخی بود کردیم دیگه برگردیم سر اصل مطلب برخی همکارام فشار کار روی خانواده آنها تاثیر گذاشته و یا خودم اصلا... از ساعت 7:30-8 میرم سرکار تا ساعت 5 یعنی 9 ساعت وقتی هم برمیگردم خیلی شاداب هستم ولی یهویی به ساعت 9 نکشیده خوابم میگیره و فیوزم میپره حالا این فشار کار برای من و همکارام متفاوته.. بعضی هاشون بداخلاقی میکنند.. ولی خدا رو شکر من از این دسته نیستم وقتی میرن خونه کم حوصله هستند.. خودشون میگن بهم یکیشون وقتی میره خونه ساکته و هیچی نمیگه.. وقتی میخواد حرف بزنه داد و بیداد میکنه مگه بقیه اعضای خانواده مسبب این فشار هستند؟؟ اصلا اگر تحمل فشار کار سخته چرا کار میکنی؟ یا اصلا اگه میخوای کار کنی چرا نق میزنی؟ اصلا وظیفه مَرده که بعد از اینکه مسئولیتی رو قبول میکنه (هم ازدواج و هم کار برای متأهلین و کار برای مجردین ) باید مشکلاتشم بپذیری خانواده که نباید بسوزه این وسط من که باهاشون همیشه سر این موضوع دست به گریبان هستم (شوخی) یادمه سال سوم دبیرستان که بودم.. بابای دوستم میگفت : مَرد اونه که وقتی از سرکار برمیگرده خونه، وقتی کفشاو دار درمیاره.. فشارهای کاری رو همونجا پشت در بذاره که فردا صبحش که میخواد بره سرکار باز برش داره ببره حرف جالبی بود.. همیشه توی ذهنم موند و وقتی رسما رفتم سرکار و فشارها رو تحمل کردم ملکه ذهنم شد.. حالا با هم اینجا جمع میشیم و در مورد تأثیرات فشار کار و راه حل های موجود برای از بین بردن و یا حداقل کم کردن این تأثیرات روی خانواده که واقعا محل آرامش هر کسی باید باشه، بحث و گفتگو میگنیم. 21
dear.angel 1314 ارسال شده در 28 اردیبهشت، 2012 درسته فشاره كار زياد هست ولي بايد باهاش كنار اومد واسه خانوم واقا فرق نداره چون خانوم ها هم شاغل هستن بايد هردو همديگه رو مراعات كنن سعي كنن مشكلات بيرون رو بهن خونه نيارن چون در روحيه ي بچه ها هم تاثير ميزاره وقتي خانوم ها ديدن اقشون خسته ست باهاش كار نداشته باشن ازش سوال نپرسن بزارن استراحت كنه تا مشكل خانوادگي درست نشه 8
Abolfazl_r 20780 ارسال شده در 28 اردیبهشت، 2012 هاااااااااا دست رو دلم نزار که خونه. چی باید کرد؟ من که دیگه خسته شدم از اینهمه کار. میرم خونه فقط واسه خوابیدن. تا یه لقمه غذا میخورم میشه برام مثل قرص خواب. میفتم میخوابم. همین که از خواب پا میشم هم دیرم شده. با عجله و تند تند یه چیزی میخورم دوباره میرم سر کار. زنم از دستم عاصی شده. نمیدونم چیکار باید بکنم. انرژی و توان هر انسانی محدوده. هرچند که نسل ما در سگ دو زدن مقام آوره. ولی دیگه هیچ حالی واسه خونه نمیمونه. من بعضی وقتها تو خوابم دارم کار میکنم. یعنی با مشکلات کاریم دست و پنجه نرم میکنم. بعضی وقتها تو خواب برنامه ریزی میکنم و خیلی از مسائل کاریمو حل میکنم. بعد که از خواب بیدار میشم انگار اصلا نخوابیده بودم. خستگی میمونه تو تنم. 14
MOrteZA Taghizadeh 5538 ارسال شده در 28 اردیبهشت، 2012 خدا رو شکر که ما فعلا نه کار رو داریم و نه زن و زندگی رو فقط درس::hapydancsmil::hapydancsmil: 6
peyman sadeghian 30245 ارسال شده در 29 اردیبهشت، 2012 مهندس جان درود کاش این مطلب رو در تالار خانواده میزدید خوب تأثیر خیلی زیاد و چشمگیره ..مخصوصا واسه تازه عروس وداماد ها که ممکنه زندگی شون رودرخطر نابودی قراربده...البته بیشترین تأثیر خودش رو به صورت طلاق عاطفی نشون میده .... مثلا خودمن شرایط کاری جدیدم اینه که از 8 صبح هست تا 7 شب که طی این مدت حتی نمیتونم موبایل همراه داشته باشم یا تماسی با خونه بگیرم یعنی حدود 12 ساعت خانوم من باید نه باهام حرف بزنه نه منو ببینه بعدش هم اونقدر خسته هستم که جایی واسه صحیت کردن باهاش ندارم وبیشتر نیاز دارم استراحت کنم با این وضع خودتون قضاوت کنید خانوم حق نداره شاکی بشه؟ اما با شرایط کنونی جامعه وگرونی وشرایط بد اقتصادی چاره ای جز این قدر کار کردن نیست و اینکه زوجین شرایط رو قبول کنند وسعی کنند هرطور که میتونند نیازهای عاطفی همسرشون رو رفع کنند در این بین واقعا نقش زن در خانواده هویدا میشه که چه مسئولیت سنگینی رو عهده دار شده ...گذشت وفداری در اینجا لازمه زندگی میشه که زنان اینگونه مشاغل بیشتر سعی کنند جای شکوه شکایت محیطی اتمن وآرام برای همسرشون ایجاد کنند تا هسر بتونه زودتر به شرایط ایده آل برسه واونم به نیازهای همسرش پاسخ بده البته روزهای تعطیل معمولا اینگونه آقایون مال خوناده هستند اما در طول هفته ممکنه به اقتضای شرایط کمی کم بذارند اما تأثیراتی که من فکر میکنم داشته باشه : چون آقا چیزی حدود12 ساعت رو خارج ازخونه هست درصد خیانت در اینگونه موارد کمی بالا میره هم واسه آقا هم خانوم زندگی ، یه زندگی ماشینی میشه ورفته رفته محبت خانوادگی ازاین خانواده رخت بر میبندد بیشتر روابط بین همسران شکلی رسمی به خودش میگیره وبه سمت منطقی شدن پیش میره آسیبهای روحی که به همسران درنتیجه این دوری میخوره مخصوصا به زنان غابل اغماض نیست درآخر بیشتر اینگونه زندگی ها سرد وبی روح میشه 8
Avenger 19334 ارسال شده در 29 اردیبهشت، 2012 من فشار بدنی کار اصلا اذیتم نمیکنه هیچ وقت سختی کار منو خسته نمیکنه بیشتر این استرسی که بابت دینون و چکها دارم منو اذیت میکنه و فشار روحیه که منو عصبی میکنه که خب با اومدن عید به منتها علیه خودش میروسنه همیشه یه ماشین حساب دستمه و دارم حساب کتاب میکنم هر کار هم میکنم نمیتونم مشکلات رو تو کفشم پارک کنم خودم خالی بیام خونه:sigh: 6
Mr. Specific 43573 سازنده ارسال شده در 29 اردیبهشت، 2012 درسته فشاره كار زياد هست ولي بايد باهاش كنار اومد واسه خانوم واقا فرق نداره چون خانوم ها هم شاغل هستن بايد هردو همديگه رو مراعات كنن سعي كنن مشكلات بيرون رو بهن خونه نيارن چون در روحيه ي بچه ها هم تاثير ميزاره وقتي خانوم ها ديدن اقشون خسته ست باهاش كار نداشته باشن ازش سوال نپرسن بزارن استراحت كنه تا مشكل خانوادگي درست نشه مرسی از نظرت من همکارام مرد هستند به همین دلیل بیشتر آقایون منظورم بود ولی در کل آره... زن هم بیرون از خونه کار میکنه و خسته میشه.. و در این مورد هم آقا باید به اون هم حق بده که اونم مثلا مثل خودش بی حوصله باشه ولی معمولا زن ها با گذشت تر از مرد ها هستند این نظر شخصی منه 6
Mr. Specific 43573 سازنده ارسال شده در 29 اردیبهشت، 2012 هاااااااااا دست رو دلم نزار که خونه. چی باید کرد؟ من که دیگه خسته شدم از اینهمه کار. میرم خونه فقط واسه خوابیدن. تا یه لقمه غذا میخورم میشه برام مثل قرص خواب. میفتم میخوابم. همین که از خواب پا میشم هم دیرم شده. با عجله و تند تند یه چیزی میخورم دوباره میرم سر کار. زنم از دستم عاصی شده. نمیدونم چیکار باید بکنم. انرژی و توان هر انسانی محدوده. هرچند که نسل ما در سگ دو زدن مقام آوره. ولی دیگه هیچ حالی واسه خونه نمیمونه. من بعضی وقتها تو خوابم دارم کار میکنم. یعنی با مشکلات کاریم دست و پنجه نرم میکنم. بعضی وقتها تو خواب برنامه ریزی میکنم و خیلی از مسائل کاریمو حل میکنم. بعد که از خواب بیدار میشم انگار اصلا نخوابیده بودم. خستگی میمونه تو تنم. واقعا خسته کننده است... بد اخلاقی هم میکنی یا نه؟؟ 6
Mr. Specific 43573 سازنده ارسال شده در 29 اردیبهشت، 2012 من فشار بدنی کار اصلا اذیتم نمیکنه هیچ وقت سختی کار منو خسته نمیکنه بیشتر این استرسی که بابت دینون و چکها دارم منو اذیت میکنه و فشار روحیه که منو عصبی میکنه که خب با اومدن عید به منتها علیه خودش میروسنه همیشه یه ماشین حساب دستمه و دارم حساب کتاب میکنم هر کار هم میکنم نمیتونم مشکلات رو تو کفشم پارک کنم خودم خالی بیام خونه:sigh: چون با تو آشنا هستم حرفات بیشتر برام ملموس تره واقعا" کار شما سخته... حق میدم که استرس چک ها رو داشته باشی جیگر خان جان یعنی فشار کار رو میبری توی خونه دیگه؟؟ :vahidrk: یاد بگیر دم در پارکش کن.. اینطوری خودت راحت تری هاااا :vahidrk: 6
Mr. Specific 43573 سازنده ارسال شده در 29 اردیبهشت، 2012 مهندس جان درود کاش این مطلب رو در تالار خانواده میزدید خوب تأثیر خیلی زیاد و چشمگیره ..مخصوصا واسه تازه عروس وداماد ها که ممکنه زندگی شون رودرخطر نابودی قراربده...البته بیشترین تأثیر خودش رو به صورت طلاق عاطفی نشون میده .... مثلا خودمن شرایط کاری جدیدم اینه که از 8 صبح هست تا 7 شب که طی این مدت حتی نمیتونم موبایل همراه داشته باشم یا تماسی با خونه بگیرم یعنی حدود 12 ساعت خانوم من باید نه باهام حرف بزنه نه منو ببینه بعدش هم اونقدر خسته هستم که جایی واسه صحیت کردن باهاش ندارم وبیشتر نیاز دارم استراحت کنم با این وضع خودتون قضاوت کنید خانوم حق نداره شاکی بشه؟ اما با شرایط کنونی جامعه وگرونی وشرایط بد اقتصادی چاره ای جز این قدر کار کردن نیست و اینکه زوجین شرایط رو قبول کنند وسعی کنند هرطور که میتونند نیازهای عاطفی همسرشون رو رفع کنند در این بین واقعا نقش زن در خانواده هویدا میشه که چه مسئولیت سنگینی رو عهده دار شده ...گذشت وفداری در اینجا لازمه زندگی میشه که زنان اینگونه مشاغل بیشتر سعی کنند جای شکوه شکایت محیطی اتمن وآرام برای همسرشون ایجاد کنند تا هسر بتونه زودتر به شرایط ایده آل برسه واونم به نیازهای همسرش پاسخ بده البته روزهای تعطیل معمولا اینگونه آقایون مال خوناده هستند اما در طول هفته ممکنه به اقتضای شرایط کمی کم بذارند اما تأثیراتی که من فکر میکنم داشته باشه : چون آقا چیزی حدود12 ساعت رو خارج ازخونه هست درصد خیانت در اینگونه موارد کمی بالا میره هم واسه آقا هم خانوم زندگی ، یه زندگی ماشینی میشه ورفته رفته محبت خانوادگی ازاین خانواده رخت بر میبندد بیشتر روابط بین همسران شکلی رسمی به خودش میگیره وبه سمت منطقی شدن پیش میره آسیبهای روحی که به همسران درنتیجه این دوری میخوره مخصوصا به زنان غابل اغماض نیست درآخر بیشتر اینگونه زندگی ها سرد وبی روح میشه درود اول خواستم بزنم ولی دیدم اینجا دم دست تره.. حالا با هماهنگی وحید و ابول منتقل کن اونجا.. شاید اونجا بهتر باشه واقعا سخته با این شرایط .. حالا نمیدونم توی اون چند ساعت که کنار خانمت هستی این فشار کار رو منتقل میکنی یا نه!!؟ یا اینکه نه... همون چند ساعت همه اش شاد و شنگولید با اون مواردی که گفتی موافقم.. جز مورد اول 5
*mehrsa* 14558 ارسال شده در 29 اردیبهشت، 2012 به نظر من چه در مورد زن چه مرد وقتی وارد خونه میشن نباید خستگی کارو وارد خونه کنن مخصوصا کسایی که بچه هم دارند چون مسولیت سنگینی رو دوششونه بچه نه درک میکنه مامان خستس نه درک میکنه بابا چک داره یا بدهکاره یه ساعت کاریش زیاده فقط محبت میخواد البته آقایون باید برای خانومای شاغلشون دوچندان محبت کنند چون فشار کاریشون دوبرابره مسولیت خانه داری و تربیت بچه ها به اندازه کافی مشکل هستش وقتی کار بیرون هم بهش اضافه بشه خیلی خیلی سخت تر میشه باید قبول کنیم جنس زن خیلی لطیفه پس محبت بیشتری لازم داره ممنون از استارتر این تاپیک مطلب جالبی بود 8
Saman_88 8062 ارسال شده در 29 اردیبهشت، 2012 خب راستش من که زن ندارم اما خب قبل عید که هست سرمون شولوغه ! ظهرا میام خونه یه استراحت کوچیکی میکنم ( نت ) بعد دوباره میرم سر کار تا شب ! و دوباره استراحت چون کارمون یه خورده خستگی بدنی داره شبا مثل جنازه میشم ! مامانم کلی باهام جر و بحث میکنه میگه ظهرا نشین پای این بی صاحاب ولی کو گوش شنوا ؟ 8
arian ariaey 1755 ارسال شده در 29 اردیبهشت، 2012 بابا چشمم درد گرفت انقدر شکلک گذاشتی شعار1 می دیا,کیه که الان با این فشار! کار خونه برگرده لبخندم رو لباش باشه! سخته دیگه! نمی شه,من که سر کار نرفتم ولی به قول استارتر کارگرها رو دوست می دارم! خدایی,نمی شه,اعصابت خورد و خاک شیر باشه بعد بیای خونه قربون صدقه ی زن و بچتم بری 7
jonny depp 8297 ارسال شده در 29 اردیبهشت، 2012 من از دانشگاه میام همه جا شلوغه اعصابم خورد میشه میرسم خونه فقط می خوابم :icon_pf (34): 6
dear.angel 1314 ارسال شده در 1 خرداد، 2012 مرسی از نظرت من همکارام مرد هستند به همین دلیل بیشتر آقایون منظورم بود ولی در کل آره... زن هم بیرون از خونه کار میکنه و خسته میشه.. و در این مورد هم آقا باید به اون هم حق بده که اونم مثلا مثل خودش بی حوصله باشه ولی معمولا زن ها با گذشت تر از مرد ها هستند این نظر شخصی منه خواهش مهندس اره فشارزندگي زياده در هر دو طرف ولي بايد ساخت وسعي كنيم نزاريم عمرمون با بي حوصله گي تلف شه درست سخته اما ميشه زندگي شاد همه مشكلات رو حل ميكنه افرين بر نظر شخصيتون اين گذشت خانوم هاست كه باعث پر محبت تر شدن زندگي ميشه ديگه 5
Mr. Specific 43573 سازنده ارسال شده در 1 خرداد، 2012 بابا چشمم درد گرفت انقدر شکلک گذاشتی شعار1 می دیا,کیه که الان با این فشار! کار خونه برگرده لبخندم رو لباش باشه! سخته دیگه! نمی شه,من که سر کار نرفتم ولی به قول استارتر کارگرها رو دوست می دارم! خدایی,نمی شه,اعصابت خورد و خاک شیر باشه بعد بیای خونه قربون صدقه ی زن و بچتم بری خوب شعار نیستند این حرفا اگر تشکیل زندگیت با هدف رسیدن به آرامش باشه باید همچین کاری بکنی خوب قبول مسئولیت نکنه کسی که میخواد اعصاب خوردیه بیرون رو توی خونه خالی کنه نه؟ 4
Mr. Specific 43573 سازنده ارسال شده در 1 خرداد، 2012 به نظر من چه در مورد زن چه مرد وقتی وارد خونه میشن نباید خستگی کارو وارد خونه کنن مخصوصا کسایی که بچه هم دارند چون مسولیت سنگینی رو دوششونه بچه نه درک میکنه مامان خستس نه درک میکنه بابا چک داره یا بدهکاره یه ساعت کاریش زیاده فقط محبت میخواد البته آقایون باید برای خانومای شاغلشون دوچندان محبت کنند چون فشار کاریشون دوبرابره مسولیت خانه داری و تربیت بچه ها به اندازه کافی مشکل هستش وقتی کار بیرون هم بهش اضافه بشه خیلی خیلی سخت تر میشه باید قبول کنیم جنس زن خیلی لطیفه پس محبت بیشتری لازم داره ممنون از استارتر این تاپیک مطلب جالبی بود موافقم با حرفات حالا راهکار بده... مرسی 3
Mr. Specific 43573 سازنده ارسال شده در 1 خرداد، 2012 خواهش مهندساره فشارزندگي زياده در هر دو طرف ولي بايد ساخت وسعي كنيم نزاريم عمرمون با بي حوصله گي تلف شه درست سخته اما ميشه زندگي شاد همه مشكلات رو حل ميكنه افرين بر نظر شخصيتون اين گذشت خانوم هاست كه باعث پر محبت تر شدن زندگي ميشه ديگه با اون تیکه حرفت کاملا موافق هستم.. حالا به نظرت چطوری میشه این مشکلات رو حل کرد؟ راهکار بده لطفا 2
*mehrsa* 14558 ارسال شده در 1 خرداد، 2012 موافقم با حرفات حالا راهکار بده... مرسی به نظر من حمایت عاطفی مرد خیلی موثره وهمچنین درک خانم خونه.اما آقایونی که خانومهای شاغل دارند باید بدونند این خانم وظیفه ای نداره بیرون از خونه کار کنه فقط برای کمک به وضعیت اقتصادی خونوادش وکم کردن فشار مالیه فقط آقایون قدرشناس باشن .خانومها به همین راضین 3
Mr. Specific 43573 سازنده ارسال شده در 1 خرداد، 2012 به نظر من حمایت عاطفی مرد خیلی موثره وهمچنین درک خانم خونه.اما آقایونی که خانومهای شاغل دارند باید بدونند این خانم وظیفه ای نداره بیرون از خونه کار کنه فقط برای کمک به وضعیت اقتصادی خونوادش وکم کردن فشار مالیه فقط آقایون قدرشناس باشن .خانومها به همین راضین پس قدرشناسی میشه یک راه حل مرسی 2
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری