رفتن به مطلب

به نظر شما اول یک خانم باید پیشنهاد ملاقات بدهد یا یک آقا و چرا ؟


*Sanaz*

به نظر شما اول یک خانم باید پیشنهاد ملاقات بدهد یا یک آق  

47 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. به نظر شما اول یک خانم باید پیشنهاد ملاقات بدهد یا یک آق



ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
پس نشناختی اسی رو

 

 

من ادعای شناخت هیچ کسی رو تو انجمن ندارم فقط خودمو میشناسم و بس :w16:

  • Like 1
  • پاسخ 183
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

اگه ارتباط فقط دوستانه باشه فک نمیکنم زیاد مهم باشه مثلا از دوستی بخوام تا یه مسیری رو با هم بریم یا برای کاری ازش کمکی بخوام(که البته تا وقتی بتونم از دوستای دخترم کمک بگیرم معمولا این حالت پیش نمیاد)

 

ولی اگر ارتباط دوستی خاص دونفره باشه بازم دو حالت داره اگه مدت زمان زیادی گذشته باشه دیگه فک نکنم فرقی بکنه کی پیشنهاد دیدار و بده

ولی اگه اولش باشه یا تازه بخواد شروع بشه نه ....من هیچ وقت همچین کاری نمیکنم بعید میدونم پیشهاد د هنده من باشم

  • Like 3
ارسال شده در

بحثای شما دو تا رو اعصاب منه :w000: هیشکدوم به حرف هم دقت نمیکنید

 

نگار حمید منظور از اول به دوستی عشقولانه بود .... یه رابطه خاص به قول این خارجگیا relationship

  • Like 5
ارسال شده در
میگم برای دوستی های عادی من نوعی ترسی ندارم که جواب نه بشنوم.اما برای date خب اگه جواب نه بشنوم ناراحت میشم و دپ میزنم.پس با ترس از اینکه جواب رد بشنوم پیشنهاد میدم.اوکی شد حالا؟من توضیحی که دادم برای date بود

 

و اینم بگم چون پست اولم رو ویرایش کردم.از نظر من تفاوتی نداره اما من دوست دارم خودم (پسر) این پیشنهاد رو به طرف مقابلم بدم.

منکه نفهمیدم چی‌ میگی‌! چون تو یه توضیحی دادی من گفتم این توضیح میتونه واسه دوستی‌ عادی هم باشه! این جوابت ربطی‌ به حرف من نداره!

  • Like 1
ارسال شده در
اگه ارتباط فقط دوستانه باشه فک نمیکنم زیاد مهم باشه مثلا از دوستی بخوام تا یه مسیری رو با هم بریم یا برای کاری ازش کمکی بخوام(که البته تا وقتی بتونم از دوستای دخترم کمک بگیرم معمولا این حالت پیش نمیاد)

 

ولی اگر ارتباط دوستی خاص دونفره باشه بازم دو حالت داره اگه مدت زمان زیادی گذشته باشه دیگه فک نکنم فرقی بکنه کی پیشنهاد دیدار و بده

ولی اگه اولش باشه یا تازه بخواد شروع بشه نه ....من هیچ وقت همچین کاری نمیکنم بعید میدونم پیشهاد د هنده من باشم

 

اگه اون دو خط قرمز و فرقش رو با دوخط سیاه به نگار حالی کردی یه جایزه پیش من داری

  • Like 1
ارسال شده در
بحثای شما دو تا رو اعصاب منه :w000: هیشکدوم به حرف هم دقت نمیکنید

 

نگار حمید منظور از اول به دوستی عشقولانه بود .... یه رابطه خاص به قول این خارجگیا relationship

خوب؟من دارم رو بحثی‌ که پیش اومد حرف میزنم!
  • Like 2
ارسال شده در
بحثای شما دو تا رو اعصاب منه :w000: هیشکدوم به حرف هم دقت نمیکنید

 

نگار حمید منظور از اول به دوستی عشقولانه بود .... یه رابطه خاص به قول این خارجگیا relationship

 

بابا من میدونم اون چی میگه.اون یه مشکلی داره اول هم نوشتم اما نخواستم کش بیاد پاکش کردم.واسه همین هم متوجه حرف من نمیشه

  • Like 1
ارسال شده در
اگه اون دو خط قرمز و فرقش رو با دوخط سیاه به نگار حالی کردی یه جایزه پیش من داری
حمید جان تو باغ نیستی‌ ها! می‌خوای یه دور بزن از اول نگاه کن!
  • Like 1
ارسال شده در
منکه نفهمیدم چی‌ میگی‌! چون تو یه توضیحی دادی من گفتم این توضیح میتونه واسه دوستی‌ عادی هم باشه! این جوابت ربطی‌ به حرف من نداره!

 

نگار دهنمو صاف کردی

نه نمیتونه باشه.اونی که من گفتم برای قرار عاشقانه بود بابا.اخه دوستی معمولی چه فرقی میکنه کی پیشنهاد بده ها؟

  • Like 3
ارسال شده در
حمید جان تو باغ نیستی‌ ها! می‌خوای یه دور بزن از اول نگاه کن!

 

یعنی میخوای بگی اینقد حافظم داغون شده؟:ws52:

 

اوکی میرم بخونم و بیام

  • Like 1
ارسال شده در
اگه اون دو خط قرمز و فرقش رو با دوخط سیاه به نگار حالی کردی یه جایزه پیش من داری

تو اول اواتارت و عوض کن

من خودم تو میتینگ باهاش صحبت میکنم :w02:

  • Like 2
ارسال شده در
تو اول اواتارت و عوض کن

من خودم تو میتینگ باهاش صحبت میکنم :w02:

 

شرمنده/گفتم که نمیتونم این کارو کنم.

 

فروغ یه چی به اینا بگو.100 نفر تا حالا گفتن اواتارتو عوض کن:sigh:

  • Like 1
ارسال شده در

بیخیال اواتار حمید شید ...تا یکم ارامشش برگرده سرجاش:icon_gol:

  • Like 1
ارسال شده در
ببین خوشگلم.من و تو یه مدته با هم رابطه داریم.یعنی راجع به چیزایی که واسمون مهم هست صحبت کردیم.از علائقمون کم و بیش گفتیم.وقتی با هم حرف میزنیم حواسمون هست ببینیم اون یکی اشتیاق به حرف زدن داره یا با جواب های کوتاه و با بی میلی جواب میده.یه بار من سر صحبت رو باز میکنم.یه بار تو این کار رو میکنی.یه جا تو کمک میخوای من بهت کمک میکنم.یه جا تو.رفتار طرفمون رو میبینیم و همینطور رفتار طرفمون رو با افراد دیگه هم میبینیم.خب حالا مثلا من دیگه بعد یه مدت فهمیدم که اره تو خصوصیاتی که من میخوام رو داری و رابطمون هم به جایی رسیده و اونقد دیگه از هم شناخت داریم که یه رابطه جدی رو شروع کنیم و یه قرار بذاری برای صحبت های جدی.خب این پیشنهاد رو میدم.چه پسر باشم په دختر.فرقی نمیکنه

 

این رابطه میتونه بین دو تا دوست عادی هم باشه حتما این نیست که دو طرف علاقه‌ای به رابطه‌ی نزدیکتر دارن...

 

این شروعش بوده:banel_smiley_4:

 

نگار مسخره کردی منو؟یعنی از پست من معلوم نیست منظور من چه نوع رابطه ای هست؟

  • Like 1
ارسال شده در
عنوان یک خانم یا آقا، اگر بخواهین با جنس مخالفتون دوستی برقرار کنین چه با هدف ازدواج چه دوستی معمولی، انتظار دارین اول کدوم یکی از طرفین پیشنهاد شروع یک دوستی را بده و چرا؟

 

سلام ساناز:icon_redface:

 

خب یه دوستی معمولی که نیاز به پیشنهاد نداره اگه من با یه خانم یا یه آقا فرقی نمی کنه حرف مشترکی برای گفتن داشته باشم و از همنشینی و همکلامی با اون شخص استفاده کنم و لذت ببرم نا خواسته رابطه ام باهاش بیشتر میشه و یه وقت می بینم که مثلا 6 ماه گذشته و پیش اومده من رفتم به اون شخص سر زدم یا باهاش تماس گرفتم گفتم کجایی بیا ببینمت و ...

 

اما برای ازدواج خب راستش سخته یعنی من تا به حال برام پیش نیومده از کسی در حدی خوشم بیاد که بخوام باهاش رابطه ای احساسی داشته باشم و یا منتظر پیشنهادش باشم ولی فکر می کنم اگه یه روز از کسی خوشم بیاد بهش می گم که دلم می خواد بیشتر بشناسمش:ws37:

  • Like 3
ارسال شده در
این شروعش بوده:banel_smiley_4:

 

نگار مسخره کردی منو؟یعنی از پست من معلوم نیست منظور من چه نوع رابطه ای هست؟

عزیزم من دارم میگم این تعریف تو میتونه برای یه دوستی‌ ساده هم باشه! یکی‌ با تو حرف زد مشتاق بود باهات حرف بزنه یا بهت کمک کرد یا علایق مشترک داشتید و... دلیل می‌شه بخواد رابطه جدی و نزدیکتری داشته باشه؟ دو تا دوست ساده نمی‌تونن اینجوری باشن؟
  • Like 3
ارسال شده در

رابطه ها می تونه از چیزای خیلی ساده و پیش افتاده هم شروع بشه

رابطه ساده دیدار سیمین دانشور و جلال ال احمد تو اتوبوس تهران - اصفهان

رابطه دختر یا پسری که از سر بی حوصلگی به یه شماره رندم زنگ میزنه

 

یادش بخیر یه همکلاسی داشتیم که این عاشق مجری یه برنامه شده بود زنگ زده بود به روابط عمومی صدا سیما گفته بود بی زحمت شماره خونه فلان مجری رو بدین :w58:

بعضی وقتا ساده ترین ها , عمیق ترین ها میشن مثل پیچک سراسر طول و عرض زندگیتو می گیرن :w16:

  • Like 5
ارسال شده در
عزیزم من دارم میگم این تعریف تو میتونه برای یه دوستی‌ ساده هم باشه! یکی‌ با تو حرف زد مشتاق بود باهات حرف بزنه یا بهت کمک کرد یا علایق مشترک داشتید و... دلیل می‌شه بخواد رابطه جدی و نزدیکتری داشته باشه؟ دو تا دوست ساده نمی‌تونن اینجوری باشن؟

 

چرا میتونن.اما من گفتم یکی از اون یکی خوشش میاد.بعد باید نگاه کنه ببینه رفتار اون طرف باهاش چطوری بوده.گفتم یه قرار برای شروع یک رابطه جدی دیگه.

 

رابطه ی جدی که نمیشه دوستی عادی.از حالت عادی بودن خارج میشه.درسته؟

  • Like 1
ارسال شده در
چرا میتونن.اما من گفتم یکی از اون یکی خوشش میاد.بعد باید نگاه کنه ببینه رفتار اون طرف باهاش چطوری بوده.گفتم یه قرار برای شروع یک رابطه جدی دیگه.

 

رابطه ی جدی که نمیشه دوستی عادی.از حالت عادی بودن خارج میشه.درسته؟

من فقط صرفاً از رو همون توضیحاتت رو گفتم فقط خواستم بگم این رفتار‌ها رفتار دو تا دوست عادی هم هست همین
  • Like 1
ارسال شده در
شرمنده/گفتم که نمیتونم این کارو کنم.

 

فروغ یه چی به اینا بگو.100 نفر تا حالا گفتن اواتارتو عوض کن:sigh:

منم گفتم که انقدم جدی نبود

 

بیخیال اواتار حمید شید ...تا یکم ارامشش برگرده سرجاش:icon_gol:

ای بابا یه شوخی چقد بیخ پیدا میکنه تازگیا ها!:hanghead:

  • Like 3

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...