رفتن به مطلب

به نظر شما اول یک خانم باید پیشنهاد ملاقات بدهد یا یک آقا و چرا ؟


*Sanaz*

به نظر شما اول یک خانم باید پیشنهاد ملاقات بدهد یا یک آق  

47 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. به نظر شما اول یک خانم باید پیشنهاد ملاقات بدهد یا یک آق



ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
فروغ خنگ، من پیرمردم، اینقدر تو زندگی سرد و گرم چشیدم که دیگه واقعا مثل ترکه خشکیده شدم.

 

تابو ها رو بشکنید، دشمن با تابو هست که زنده هست.

 

در پناه یزدان. :icon_gol:

انقدر شعار میدی که آدمو وادار میکنی‌ یه چیزی بت بگه! :banel_smiley_4:

 

تو خودت اول بشکن بعد بشکن بشکن راه بنداز!

ببین این سارا باز از حرفات فک کرد خبریه! خبر ندارن از مذهبی‌‌ترین هاش مثبت تری! :banel_smiley_4:

اصلا نمی‌دونه سیگنال چی‌ هست! سوال هاش رو ندیدید؟

  • Like 9
  • پاسخ 183
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
فروغ خنگ، من پیرمردم، اینقدر تو زندگی سرد و گرم چشیدم که دیگه واقعا مثل ترکه خشکیده شدم.

 

تابو ها رو بشکنید، دشمن با تابو هست که زنده هست.

 

در پناه یزدان. :icon_gol:

 

من تابو رو بکشنم یا تو ؟؟:banel_smiley_4: تو که لالایی بلدی چرا خوابت نمیبره؟؟:banel_smiley_4:

 

اقا یکی بیاد به این شیخ اسی درخواست ملاقات بده بره بیچاره مرد از بس سیگنال جیرجیرک بهتون ارسال کرد :ws3:

 

این دوست داره یکی بهش درخواست بده بعد نره سر قرار بشینه به قیافه طرف بخنده...در همین حد حرفاش یه ذره هم جدیش نگیر :banel_smiley_4:

  • Like 10
ارسال شده در
در بررسی های روانشناسی شخصیتی، محققان به این نتیجه رسیدن که اکثریت خانم ها اگر قرار باشد، ۱۰ سال هم صبر می کنند اما حرفی از قرار ملاقات به زبان نمی آورند.

والا مواردی که حداقل برای خود من پیش اومده ، کاملا برعکس بوده hanghead.gif

 

 

شما به عنوان یک خانم یا آقا، اگر بخواهین با جنس مخالفتون دوستی برقرار کنین چه با هدف ازدواج چه دوستی معمولی، انتظار دارین اول کدوم یکی از طرفین پیشنهاد شروع یک دوستی را بده و چرا؟

 

 

برای پیشنهاد دادن فرقی نمیکنه کی اول پیشنهاد بده ، ولی خب شرایطی که تو جامعه ما هست و طبق عقاید و باورهای قدیمی، از نظر مردم اگه یک خانم به یک آقا پیشنهاد بده ، صورت خوشی نداره . ( که باید این عقیده از بین بره)

 

به نظر من هر طرفی که قراره پیشنهاد بده، چه دختر و چه پسر، قبلش باید 100 درصد مطمئن باشه که جواب مثبت میگیره و اگه یک درصد هم احتمال بده ممکنه درخواستش رد شه، باید ازش صرفنظر کنه و بعد از به وجود آوردن شرایط مناسب این کار رو انجام بده .

 

به خاطر این میگم 100 درصد که ، چون این مسائل به طور مستقیم با شرایط روحی و احساساتی آدم در ارتباطه و در صورت گرفتن جواب رد ممکنه ضربه روحی بهش وارد بشه . عواقب این مسائل رو هم همموم زیاد دیدیم . :icon_redface:

  • Like 2
ارسال شده در
من تابو رو بکشنم یا تو ؟؟:banel_smiley_4: تو که لالایی بلدی چرا خوابت نمیبره؟؟:banel_smiley_4:

 

 

 

این دوست داره یکی بهش درخواست بده بعد نره سر قرار بشینه به قیافه طرف بخنده...در همین حد حرفاش یه ذره هم جدیش نگیر :banel_smiley_4:

عقل گراست :w02:

  • Like 2
ارسال شده در
عقل گراست :w02:

 

دخالت بیش از حد ترس و احتیاط عقل رو از کاربردش خارج میکنه....صرفا باهوش بودن کافی نیست...یه ذره جرات هم در عمل لازمه

  • Like 4
ارسال شده در

اگه اول رابطشون دوستي باشع بعد اين رابطه پيشرفت كنه و عاشقي و ازدواج

فرقي نداره و خانوم اگه پيشنهاذ بذه ميتونه بهترين لحظه رو واسه عشقش ايجاد كنه

و به طرفش بفهمونه كه واسش خيلي مهمه غرور واسش اهميت نداره

 

اما اگه رابطه و احساسي در كار نباشه پيشنهاد دهنده اقا باشه بهتره

  • Like 2
ارسال شده در
انقدر شعار میدی که آدمو وادار میکنی‌ یه چیزی بت بگه! :banel_smiley_4:

 

تو خودت اول بشکن بعد بشکن بشکن راه بنداز!

ببین این سارا باز از حرفات فک کرد خبریه! خبر ندارن از مذهبی‌‌ترین هاش مثبت تری! :banel_smiley_4:

اصلا نمی‌دونه سیگنال چی‌ هست! سوال هاش رو ندیدید؟

 

من دچار شناخت پارادوکسیکال شدم از این بشر!!!!!!!

اونوقت بهم میگی چجوری ازش اون تصورو دارم.خو این هی میخواد تابو بشکنه خووووووووو!

 

 

عقل گراست :w02:

به اینم میگن عقل گرا؟:w02:

  • Like 3
ارسال شده در
در بررسی های روانشناسی شخصیتی، محققان به این نتیجه رسیدن که اکثریت خانم ها اگر قرار باشد، ۱۰ سال هم صبر می کنند اما حرفی از قرار ملاقات به زبان نمی آورند.

 

اگر واقعا این کار مردهاست پس چطور مثل سایر کارهای دیگری که روزی تنها به آقایون تعلق داشته خانم ها در آن پیشرفت نمی کنند و پشتکار بالای خود را نشان نمی دهند؟ …

 

علیرغم وجود پشتکاری که خانم ها در وجوه دیگر زندگی از خود نشان می دهند در مورد قرار های ملاقات کمی خجالتی می باشند و ترجیح می دهند این مطلب را طرف مقابل بازگو کند.

 

پس زمانی که نوبت به گذاشتن قرار ملاقات می رسد این نوبت مردهاست که دست به کار شوند.

 

خانم ها دوست دارند مردها را در یک چالش قرار دهند و ببینند مردها برای رسیدن به آنها چگونه تلاش می کنند، به همین دلیل است که هیچ گاه خودشان پیش قدم نمیشوند و این کار را به عهده آقایون می گذارند.

 

 

-------------------------------------

 

 

هدف من از گذاشتن این نوشته این بود که بدونم چه قدر باهاش موافقین.

 

چون در بسیاری از مراجعات به دفاتر مشاوره این مسئله را از نزدیک میبینم.

 

شما به عنوان یک خانم یا آقا، اگر بخواهین با جنس مخالفتون دوستی برقرار کنین چه با هدف ازدواج چه دوستی معمولی، انتظار دارین اول کدوم یکی از طرفین پیشنهاد شروع یک دوستی را بده و چرا؟

 

 

خواهشا حتما در این بحث شرکت کنین چون برای یکی از تحقیقاتم بهش نیاز دارم پس جواب احساسی و از روی لج بازی ندین. :icon_gol:

آدما با هم خیلی فرق میکنن ، زن یا مرد بودن تنها فرقشون نیست :ws37:

به نظر من بطور کلی پیشنهاد شروع یه رابطه رو هر کدوم از طرفین میتونن بدن...ولی توی هر رابطه باید ویژگی های شخصی دو طرف دوستی رو مد نظر قرار داد بعد گفت کدوم پیشنهاد بدن بهتره ، به قول سارا داشتن "شناخت" مهمه

 

اما در مورد خودم ، من موافق نیستم دختر مستقیم بهم پیشنهاد بده چون ناخواسته ارزشش برام میاد پایین ، دخترا میتونن راحت نخ بدن اگه خوشت اومد میری پیشنهاد میدی اگرم نرفتی که یعنی علاقه ای به دوستی باهاش نداری لزومی نداره به زبون بیاره و خودشو کوچیک کنه.

 

پ.ن: منظورم از "دوستی" ، دوستی عشقولانه ست دوستی معمولی اصلا نیازی به پیشنهاد هیچ کدوم نداره خود به خود بوجود میاد.

  • Like 3
ارسال شده در
من دچار شناخت پارادوکسیکال شدم از این بشر!!!!!!!

اونوقت بهم میگی چجوری ازش اون تصورو دارم.خو این هی میخواد تابو بشکنه خووووووووو!

 

 

 

به اینم میگن عقل گرا؟:w02:

آری می‌خواهد ولی‌ توش مونده:w02:

کلا تناقض داره ...

 

پریسا یه سوال از من هم تصویری داری؟ :biggrin: جالبه این تصویر داشتن می‌خوام تاپیک بزنم راجبش شاید...

  • Like 4
ارسال شده در
وا!!!!!!

بحث کلیه!!!!!

تعریف من تو رفتارم مشخص میشه... تعریف هرکس تو رفتارشه... اینجا بحث پیشنهاد دوستی‌... هست نه تعریف دوست عادی و...

یه قرار دوستانه عادی هم میتونه باشه! حتما date نیست!

تعاریف تو میتونه واسه دو تا دوست عادی هم باشه...

 

خب اون قرار باعث میشه اون دوستی یه لول بره بالاتر دیگه.فک کنم منظور ساناز هم این باشه.

  • Like 2
ارسال شده در
آری می‌خواهد ولی‌ توش مونده:w02:

کلا تناقض داره ...

 

پریسا یه سوال از من هم تصویری داری؟ :biggrin: جالبه این تصویر داشتن می‌خوام تاپیک بزنم راجبش شاید...

 

تاپیکشو بزن میام همونجا میگم:biggrin:

 

فقط تا قبل 4شنبه بزن.یهو دیدی اومدم شهرک دیدمت کلا تصویرم منهدم شد

:biggrin:

  • Like 1
ارسال شده در

به نظرم تقدم و تاخری وجود نداره،هر کدوم میتونه پیشنهاد بده...

من باشم هیچ وقت نمیتونم پیشنهاد قرار بدم،ولی معمولش این هست که آقایون پیش قدم میشن:hanghead:

واقعیتش من ندیدم خانمی غرورش رو زیر پا بگذاره و بره جلو و پیشنهاد بده ولی شاید اینم باشه...

  • Like 1
ارسال شده در
خب اون قرار باعث میشه اون دوستی یه لول بره بالاتر دیگه.فک کنم منظور ساناز هم این باشه.

کلا تمام قرار‌ها رو به چشم date میبینی‌؟!!!!!!!!!!

  • Like 1
ارسال شده در
فکر کنم همون تعاریف مختلف ما از دوستی عادی که کاربر نگاری اشاره کردن،خیلی مهم باشه.

 

ممکنه مثلا تو منو فقط به خاطر کمک درسی بخواهی، اما مثلا من تو رو برای سینما رفتن و رقص هم بخوام.:ws37:

 

متوجه شدن این امر که طرف کدوم رو میخواد خیلی سخته،حداقل من قدرت تشخیصش را حس میکنم از دست دادم.

 

تو اگه منو دوست داری پا پیش بذار.:hanghead:

 

خب این دیگه ادم متوجه میشه دیگه.اگه من فقط تو رو برای کمک درسی بخوام بیشتر حرفام با تو راجع به همین موضوع هست و مثلا از علایقم صحبت نمیکنم و حتی حرف زدنم هم باهات جوری هست که یعنی علاقه ای به روابط بیشتر نیستم.این سخت نیست که.میشه فهمید طرفت در چه حدی دوست داره باهات وقت بگذرونه.

 

هنوز نفهمیدم توام دوسم داری یا نه:sigh:

  • Like 1
ارسال شده در
کلا تمام قرار‌ها رو به چشم date میبینی‌؟!!!!!!!!!!

 

نه.اما اگه یه دوستی معمولی باشه که دیگه ترسی از پیشنهاد دادن نیست که.هست؟

 

مثلا من الان بیام به تو پیشنهاد بدم یه قرار بذار بریم بیرون بگردیم.چه ترسی داره؟:ws52:

  • Like 1
ارسال شده در
نه.اما اگه یه دوستی معمولی باشه که دیگه ترسی از پیشنهاد دادن نیست که.هست؟

 

مثلا من الان بیام به تو پیشنهاد بدم یه قرار بذار بریم بیرون بگردیم.چه ترسی داره؟:ws52:

کی‌ از ترس حرف زد اصلا ترس چی‌ چیه این وسط؟:w58:
  • Like 1
ارسال شده در
الان باز من درک نمی کنم...من چرا تازگیا این قدر درکم اومده پایین...:icon_razz:

الان فرقش کجاست؟

من دلم میخواد یکی رو ببینم اونم دلش میخواد منو ببینه اتفاقا هر کی زودتر بگه جالب تره...:ws3:من زرنگ تر باشم من میگم اون زرنگ تر باشه اون میگه...غرور چی میگه این وسط الان...

من که بی طاقتم برای دیدنش:w02:...

 

اورین

 

ساناز جان ممنون از دعوتت ...من تفکرم با تفکر عموم متفاوته واگه چیزی بگم ممکنه برخورده باشه واسه همین ترجیح میدم تو تاپیکت نظر ندم و گزینه ای رو نزنم :icon_gol:

 

اتفاقا من خیلی منتظر بودم نظر تو رو بخونم

 

کی‌ از ترس حرف زد اصلا ترس چی‌ چیه این وسط؟:w58:

 

 

ترس از رد شدن و جواب نه شنیدن دیگه:vahidrk:

  • Like 3
ارسال شده در
اورین

 

 

 

اتفاقا من خیلی منتظر بودم نظر تو رو بخونم

 

 

 

 

ترس از رد شدن و جواب نه شنیدن دیگه:vahidrk:

چه ربطی‌ داشت الان؟ خوبی‌؟!!!

میگه چه جوری بفهمیم دوستی‌ عادی هست یا مشتاق هست برای روابط نزدیکتر.. تو توضیحت واسه دوستی‌ ساده هم صادق بود!!!!

اینی که دوباره گفتی‌ هم همونه!

  • Like 2
ارسال شده در
عقل گراست :w02:

 

پس نشناختی اسی رو

 

دخالت بیش از حد ترس و احتیاط عقل رو از کاربردش خارج میکنه....صرفا باهوش بودن کافی نیست...یه ذره جرات هم در عمل لازمه

 

تو چرا اینقد حرفات خوبه خاله جون؟100 گل هدیه به تو

 

آدما با هم خیلی فرق میکنن ، زن یا مرد بودن تنها فرقشون نیست :ws37:

به نظر من بطور کلی پیشنهاد شروع یه رابطه رو هر کدوم از طرفین میتونن بدن...ولی توی هر رابطه باید ویژگی های شخصی دو طرف دوستی رو مد نظر قرار داد بعد گفت کدوم پیشنهاد بدن بهتره ، به قول سارا داشتن "شناخت" مهمه

 

اما در مورد خودم ، من موافق نیستم دختر مستقیم بهم پیشنهاد بده چون ناخواسته ارزشش برام میاد پایین ، دخترا میتونن راحت نخ بدن اگه خوشت اومد میری پیشنهاد میدی اگرم نرفتی که یعنی علاقه ای به دوستی باهاش نداری لزومی نداره به زبون بیاره و خودشو کوچیک کنه.

 

پ.ن: منظورم از "دوستی" ، دوستی عشقولانه ست دوستی معمولی اصلا نیازی به پیشنهاد هیچ کدوم نداره خود به خود بوجود میاد.

 

یه جورایی موافقم:icon_gol:

  • Like 4
ارسال شده در
چه ربطی‌ داشت الان؟ خوبی‌؟!!!

میگه چه جوری بفهمیم دوستی‌ عادی هست یا مشتاق هست برای روابط نزدیکتر.. تو توضیحت واسه دوستی‌ ساده هم صادق بود!!!!

اینی که دوباره گفتی‌ هم همونه!

 

میگم برای دوستی های عادی من نوعی ترسی ندارم که جواب نه بشنوم.اما برای date خب اگه جواب نه بشنوم ناراحت میشم و دپ میزنم.پس با ترس از اینکه جواب رد بشنوم پیشنهاد میدم.اوکی شد حالا؟من توضیحی که دادم برای date بود

 

و اینم بگم چون پست اولم رو ویرایش کردم.از نظر من تفاوتی نداره اما من دوست دارم خودم (پسر) این پیشنهاد رو به طرف مقابلم بدم.

  • Like 4

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...