رفتن به مطلب

در هنگام خرید «آب معدنی» باید به چه نكاتی توجه كرد؟


Ssara

ارسال های توصیه شده

ff4a81eaed0c2f2d972d0a384eb6ff7e.jpg

 

كارشناس مواد غذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشكی یزد گفت: همانند سایر مواد غذایی نام تجاری و پروانه ساخت از شرایط استاندارد بودن آب معدنی است.

رضا موركیان در گفت وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه یزد، گفت: در هنگام خرید آب معدنی به نكاتی نظیر بسته بندی، مجوز بهداشتی، پروانه ساخت از وزارت بهداشت، تاریخ تولید و انقضاء، پلمپ بودن در آب معدنی، نام تجاری و عدم نشتی در بطری توجه شود.

وی گفت: محصولی كه مجوز بهداشتی و پروانه ساخت از وزارت بهداشت دارد آزمایشات لازم از زمان بهره وری تا تولید و مصرف بر روی آن انجام می شود كه چنین محصولی مورد تایید است و مشكلی ندارد.

موركیان تصریح كرد: همچنین واحد تولید آب معدنی به تجهیزاتی كه به آن GMB گفته می شود مجهز است و یك مسؤول فنی هم برای این كه آزمایشات را بصورت مستمر كنترل كند دارد.

وی ادامه داد: با توجه به فرآیندهایی كه در تولید آب معدنی انجام می شود مصرف آن برای كودكان نمی تواند مشكلی داشته باشد اما حتی آب معدنی را نیز چون كودكان حساس هستند باید جوشاند و به كودكان داد.

 

آفتاب

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...