رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

tap_water_20.jpg

 

 

کار را با باز کردن عکس یک شیر آغاز می کنیم. قصد داریم آبی را که از یک شیر جاری شده است طراحی کنیم.

 

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

ابتدا با استفاده از ابزار pen یک مسیر آب درست می کنیم.

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

یک لایه جدید درست می کنیم و سپس بر روی مسیر لایه کنترل کلیک می کنیم تا مسیر را انتخاب کنیم .

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

ناحیه انتخابی را با رنگ سفید پر می کنیم .

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

از منوی انتخاب modify>>contract را اجرا می کنیم.

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

یک ناحیه انتخابی ۲ پیکسلی انتخاب می کنیم .

 

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

ناحیه انتخابی را مشکی می کنیم.

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

یک ناحیه بسته دیگر مانند قبلی را بسازید و آن را با رنگ سفید و سپس سیاه پر کنید .

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

از منوی ***** distort>>glass را انتخاب کنید .

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

مانند چیزی که نشان داده شده است ، تنظیمات را اعمال کنید .

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

لایه را دابلیکیت کنید و حالت رنگ را به color burn تغییر دهید .

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

ابزار کدر کردن (blur) را از منوی اصلی ابزارها ، انتخاب کنید

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

هردو لایه آب را انتخاب کنید و سپس کنترل +E را فشار دهید تا آنها را یکی کنید . لایه ی یکی شده آب را کدر کنید .

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

کلید کنترل+U را فشار دهید تا پنجره hue/saturation را باز کنید و سپس تنظیمات زیر را اعمال کنید .

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

منبع :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 8
لینک به دیدگاه
مرسی

یه راه دیگه هم هست!!!

استفاده از نرم افزار فلوئنت!!!!

 

نرم افزار فلوئنت؟ ظاهراً واسه سیالات هستش درسته؟

  • Like 1
لینک به دیدگاه
نرم افزار فلوئنت؟ ظاهراً واسه سیالات هستش درسته؟

دقیقا!

کاملا تخصصی!

میشه جریان آب رو از یه آبشار هم باهاش شبیه سازی کرد و حتی نیرو هاش رو هم حساب کرد!!!

  • Like 2
لینک به دیدگاه
دقیقا!

کاملا تخصصی!

میشه جریان آب رو از یه آبشار هم باهاش شبیه سازی کرد و حتی نیرو هاش رو هم حساب کرد!!!

 

چه خوب!

 

پس آموزشش رو بزارید ما هم یاد بگیریم ... :whistle:

  • Like 2
لینک به دیدگاه
چه خوب!

 

پس آموزشش رو بزارید ما هم یاد بگیریم ... :whistle:

راستش خودم زیاد باهاش کار نکردم

منتها دارم رو یه نرم افزار دیگه کار میکنم که جدیدا شنیدم با یه نرم افزار کمکی مجهز به تحلیل سیالات میشه (CFD: Computational Fluid Dynamics) که اسمش همون Catiaهست

  • Like 2
لینک به دیدگاه
راستش خودم زیاد باهاش کار نکردم

منتها دارم رو یه نرم افزار دیگه کار میکنم که جدیدا شنیدم با یه نرم افزار کمکی مجهز به تحلیل سیالات میشه (CFD: Computational Fluid Dynamics) که اسمش همون Catiaهست

 

بسیار عالی ... موفق باشید ... :icon_gol:

  • Like 2
لینک به دیدگاه
×
×
  • اضافه کردن...