partow 25305 اشتراک گذاری ارسال شده در 4 بهمن، ۱۳۹۰ ::1001 نکته آموزشی میکروسافت ورد:: قصدم از ایجاد این تاپیک ، معرفی و آموزش میکروسافت ورد هستش ... هر نکته یا ترفندی که در مورد این برنامه میدونید اینجا بیان کنید تا همه دوستان استفاده کنن ... ------------------- نکته ها ممکنه از نظر شما آسون باشن ، ولی مطمئناً واسه دیگران قابل استفاده و مهم خواهند بود... 11 لینک به دیدگاه
partow 25305 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 4 بهمن، ۱۳۹۰ من آسوناش رو بلدم ... اگر تصاویر گویا نیستن ، به خودم بگید تا واستون توضیح بدم ... اولیش ... آموزش قرار دادن شماره صفحه در مایکروسافت ورد : اگر میخواید صفحه اولتون بدون شماره باشه : بعد از گذاشتن شماره صفحات، به تنظیمات موجود در menu برید: مانند تصویر تیک Different First Page رو بزنید به قسمت Page Number برید و Page Number Format رو انتخاب کرده و مقدار Start at رو صفر بزارید... اینجوری صفحه اولتون بدون شماره میمونه ... و صفحه بعدی از 1 شروع میشه ... البته از break هم میشه استفاده کرد ... 11 لینک به دیدگاه
partow 25305 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 4 بهمن، ۱۳۹۰ دوم : منظم کردن نوشته ها و پاراگراف ها با استفاده از Justify هستش ... 11 لینک به دیدگاه
partow 25305 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 4 بهمن، ۱۳۹۰ سوم: آموزش قرار دادن فهرست در مایکروسافت ورد ... همونطور که در تصاویر هم میبینید ... اول عنوان رو انتخاب می کنید ، بعدش با توجه به اینکه هدر اصلی هستش یا نه از Heading1 , Heading 2 استفاده می کنید ... واسه هدر اصلی : Heading 1 واسه شاخه فرعی : Heading 2 رو انتخاب کنید ... و همین رو واسه قسمت های بعدی تکرار کنید ... وقتی Heading ها رو انتخاب کردید ، با استفاده از Table of Contents فهرست واستون ایجاد میشه .... 10 لینک به دیدگاه
partow 25305 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 4 بهمن، ۱۳۹۰ چهارم : قرار دادن Header که میتونید یه متن رو بالای همه ی صفجات داشته باشید Insert >Header 10 لینک به دیدگاه
partow 25305 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 24 اسفند، ۱۳۹۰ پنجم : نحوه ایجاد پانویس در مایکروسافت ورد اول متنتون رو بنویسید ... به منوی Reference بروید و Insert Foot note رو انتحاب کنید ... بعد از انجام این کار، پایین صفحه عددی نوشته میشه که میتونید روبروی عدد، پانویستون رو بنویسید... 9 لینک به دیدگاه
Cinderella 9897 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 اسفند، ۱۳۹۰ چه تاپيكه خوبي دوستان هر سوالي در مورد ورد داشتن من در خدمتم بهتره در مورد اكسل و پاور پوينتم يه همچين تاپيكيو بزني در مورده اونام سوالي داشتن در خدمتم 4 لینک به دیدگاه
partow 25305 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 8 فروردین، ۱۳۹۱ 6: نیم فاصله (فاصله مجازی - فاصله صفر) در ورد همونطور که میدونید در ویرایش پایان نامه باید به نکاتی توجه کرد ، از جمله فاصله بین حروف و کلمات ! از نیم فاصله برای کلمات دو قسمتی استفاده می کنیم ... مثل " می شود" " ترانه ی " برای ایجاد نیم فاصله باید از دکمه های Ctrl و - به طور همزمان استفاده کنید ... 5 لینک به دیدگاه
alitahoori 378 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 فروردین، ۱۳۹۱ پنجم : نحوه ایجاد پانویس در مایکروسافت ورد اول متنتون رو بنویسید ... به منوی Reference بروید و Insert Foot note رو انتحاب کنید ... بعد از انجام این کار، پایین صفحه عددی نوشته میشه که میتونید روبروی عدد، پانویستون رو بنویسید... سلام اگه بخواهیم فوت نوت ما به سمت راست بیاید باید چی کار کنیم؟؟ مثلا فرض کنید می خوام معنی یک لغت فارسی رو اون پایین بنویسم. ممنون. 2 لینک به دیدگاه
partow 25305 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 21 فروردین، ۱۳۹۱ 7 - چسباندن فونت های مورد استفاده در متن ، هنگام ذخیره سازی در برنامه ورد ... با این کار فونت های مورد استفاده در متن، همراه داکیومنت ذخیره میشه .... پس دیگه وقتی داکیومنت رو واسه کسی میفرستید ، نگران فونت ها نباشید ...واسه همه قابل خوندنه... word>word options به مسیر زیر رفته : save >Preserve fidelity when sharing this document و تیک گزینه های مشخص شده در تصویر را بزنید ... توضیح کامل تر 5 لینک به دیدگاه
tar$ 1162 اشتراک گذاری ارسال شده در 30 مرداد، ۱۳۹۱ چهارم : قرار دادن Header که میتونید یه متن رو بالای همه ی صفجات داشته باشید Insert >Header سلام میشه اینو بیشتر توضیح بدین؟ 2 لینک به دیدگاه
tar$ 1162 اشتراک گذاری ارسال شده در 30 مرداد، ۱۳۹۱ سوم: آموزش قرار دادن فهرست در مایکروسافت ورد ... همونطور که در تصاویر هم میبینید ... اول عنوان رو انتخاب می کنید ، بعدش با توجه به اینکه هدر اصلی هستش یا نه از Heading1 , Heading 2 استفاده می کنید ... واسه هدر اصلی : Heading 1 واسه شاخه فرعی : Heading 2 رو انتخاب کنید ... و همین رو واسه قسمت های بعدی تکرار کنید ... وقتی Heading ها رو انتخاب کردید ، با استفاده از Table of Contents فهرست واستون ایجاد میشه .... سلام اینو بیشتر توضیح میدین 2 لینک به دیدگاه
tar$ 1162 اشتراک گذاری ارسال شده در 30 مرداد، ۱۳۹۱ 1- با فشردن کلید shift + f5 می*توانید به قسمتی از متن که بتازگی تغییری در آن ایجاد کرده اید بروید. فشردن مجدد این کلیدها شما را به قسمت*های تغییر یافته قبلی متن می*برد. 3 لینک به دیدگاه
tar$ 1162 اشتراک گذاری ارسال شده در 30 مرداد، ۱۳۹۱ 2- اگر فرمت قسمتی از متن را تغییر داده اید، مثلا رنگ یا نوع فونت آن را عوض کرده اید و حالا می*خواهید به همان وضعیت پیش فرض word برگردانید، می*توانید آن بخش از متن را انتخاب و کلیدهای ctrl + spacebar را فشار دهید. 3 لینک به دیدگاه
tar$ 1162 اشتراک گذاری ارسال شده در 30 مرداد، ۱۳۹۱ 4-وقتی در حال تایپ کردن یک متن انگلیسی هستید و به دنبال مترادف یک کلمه خاص می گردید، کافیست نشانگر را در کنار و یا در زیر کلمه مربوطه ببرید و کلیدهای shift + f7 را فشار دهید. با این کار فهرستی از کلمات مترادف آن کلمه خاص نمایش داده می*شود. 3 لینک به دیدگاه
tar$ 1162 اشتراک گذاری ارسال شده در 30 مرداد، ۱۳۹۱ 6- اگر می*خواهید همزمان دو بخش مختلف از یک document را ببینید، می*توانید فایل مربوطه را در نرم افزار word باز کرده، ماوس را بالای فلش موجود در بالای نوار لغزان نگه دارید تا نشانگر ماوس به شکل دو خط موازی با دو فلش در بالا و پائین آن درآید. آنگاه کلیک کرده و بدون رها کردن ماوس آن را به سمت پائین بکشید. حال صفحه به دو قسمت تقسیم می*شود که در هر دو بخش همان فایل نمایش داده می*شود و همزمان می*توانید دو بخش مختلف فایل را ببینید و ویرایش کنید. 3 لینک به دیدگاه
tar$ 1162 اشتراک گذاری ارسال شده در 30 مرداد، ۱۳۹۱ 3- وقتی می*خواهید بخشی از متن را انتخاب نمائید، می*توانید کلمه alt را پائین نگه دارید و با ماوس drag کنید. این کار باعث می شود عمل انتخاب به صورت مستطیل شکل انجام شود و سرعت شما به طرز چشمگیری افزایش یابد. 3 لینک به دیدگاه
tar$ 1162 اشتراک گذاری ارسال شده در 30 مرداد، ۱۳۹۱ 5- در پنجره print preview شما می*توانید پیش از پرینت گرفتن ، پیش نمایشی از فایل خود را ببینید. برای انجام تغییرات در همین صفحه، کافیست روی آیکون magnifier کلیک نمائید تا اجازه تصحیح در متن به شما داده شود. 4 لینک به دیدگاه
tar$ 1162 اشتراک گذاری ارسال شده در 30 مرداد، ۱۳۹۱ 7-فرض کنید یک فایل طولانی دارید و پیدا کردن مطالب برایتان دشوار، کافیست گزینه document map را از منوی view انتخاب کنید تا فهرستی از عناوین document شما را نشان دهد. حال با کلیک بر هر عنوان به آن قسمت از فایل خود پرش می*کنید. 4 لینک به دیدگاه
partow 25305 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 30 مرداد، ۱۳۹۱ سلام میشه اینو بیشتر توضیح بدین؟ سلام ... برای گذاشتن هدر کافیه ابتدا وارد منوی Insert بشید و بعدش روی Header کلیک کنید، یه لیستی باز میشه .. میتونید هدر دلخواهتون رو انتخاب کنید و متن مورد نظرتون رو بنویسید ... سلاماینو بیشتر توضیح میدین بله ... اول عنوانی که می خواید بره تو فهرستون رو انتخاب کنید... بعدش رو Heading 1 کلیک کنید ...( بالای صفحه هستش ، که در تصویر نشون داده بودم) ------ حالا واسه اینکه فهرست رو ایجاد کنید، به منوی References برید و بر روی Table of content کلیک کنید ... اولین گزینه رو انتخاب کنید ... به طور خودکار فهرستتون تمایش داده میشه ... 5 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده