رفتن به مطلب

تعطیلی دستگاههای سنجش آلودگی هوا در شیراز


ارسال های توصیه شده

[h=4]عضو شورای شهر شیراز انتقاد کرد:

تعطیلی دستگاههای سنجش آلودگی هوا در شیراز

[/h]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

[h=5]سبزپرس- گروه محیط زیست انسانی : یک عضو شورای شهر شیراز روز گذشته در جاشیه جلسه شورای اسلامی این شهر از تعطیلی دستگاههای سنجش آلودگی هوای شیراز انتقاد کرد. [/h] به گزارش سبزپرس به نقل از روزنامه خبر جنوب چاپ 26 دی ماه 1390 ، مهدی خانی با اشاره این این امر گفت: سازمان محیط زیست در این شهر دو دستگاه سنجش آلودگی هوا دارد که الان مدتها است این دو دستگاه خراب هستند و کار نمی کنند.

این اظهارات در حالی صورت می گیرد که پیش از این رییس سازمان محیط زیست در تاریخ 26 مهر ماه سال جاری در گفتگو با روزنامه جام جم خاطر درباره ساخت پاتلایشگاه جدید در حریم بمو گفته بود: این پالایشگاه باید آغاز بکار کند و باید استانداردهای یورو 5 را هم داشته باشد .

محمد جواد محمدی زاده گفت: ما اجازه هیچ نوع آلودگی توسط پالایشگاه را نمی دهیم و این پالایشگاه باید یک مرکز سنجش آلودگی هوا در شهر زرقان و 2 تا هم در شیراز احداث کنند تا مردم اثرات آلودگی را ببینند.

اما این دستگاهها هنوز راه نیافتاده عضو شورای شهر شیراز از تعطیلی دستگاههای سنجش آلودگی هوای شیراز در این کلانشهر خبر می دهد .

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...