H O P E 34654 ارسال شده در 14 فروردین، 2012 جالبهمن هم وقتی عصبانی میشم، یه بست میکشم (تریاک):vahidrk: بی شوخی، سعی می کنم یا کتاب بخونم، یا برم اینترنت، یا خودمو به بی خیالی بزنم، یا بخوابم اونوخ شما وقتی عصبانی نیستی چیکار می کنی ؟!!! 3
*Mahla* 3410 ارسال شده در 14 فروردین، 2012 کافیه یه خودکار بدن دستم تا همه جا رو ستاره بارون کنم حتی به مانیتورمم رحم نکردم ... با لاک غلط گیر دورشو ستاره کشیدم ... اگه خیلی عصبی باشم بعد ستاره کشیدن .. با موهام ور میرم 5
گـنـجـشـک 24371 ارسال شده در 14 فروردین، 2012 من وقتی عصبانی میشم تو لحظه ی اول حس انفجار بهم دست میده ، بدمم نمیاد یکی باشه یه کم بزنمش اما متاسفانه کسی رو پیدا نمیکنم.:icon_razz: بعد تو یه سکووووووووت عمیــــــــــــــــــــــق فرو میرومو با انگشتام میزنم رو پام. 5
MOrteZA Taghizadeh 5538 ارسال شده در 14 فروردین، 2012 اونوخ شما وقتی عصبانی نیستی چیکار می کنی ؟!!! همین کارا رو میکنم در کل عصبانیتمو بروز نمیدم 2
H O P E 34654 ارسال شده در 14 فروردین، 2012 همین کارا رو میکنمدر کل عصبانیتمو بروز نمیدم شبیه شخصیت آواتارتی پس عاشق شخصیت جک شپرد ام 1
MOrteZA Taghizadeh 5538 ارسال شده در 14 فروردین، 2012 شبیه شخصیت آواتارتی پس عاشق شخصیت جک شپرد ام جان من؟ بالاخره یکی پیدا شد که این حرف رو بزنه من هم عاشق نقش جک بودم توی فیلم، بیشتر از همه، داستان جک رو دنبال می کردم 2
coroner 86 ارسال شده در 14 فروردین، 2012 حدا رو شکر من همون اول سیگاری شدم این همه دردو مرض جدید نگرفتم 2
from_hell 10964 ارسال شده در 14 فروردین، 2012 وقتی عصبی میشم اصلن حرف نمیزنم....حتی وقتی باهام حرف میزنن...جواب کسی رو نمیدم... ولی خط خطی میکنم....شکلهای بیربط....یه چیزاایی هم مینویسم....(بعد میخونم مثلن 2/3 روز بعد شاخ درمیارم...که اینا از کدوم قسمت مغزم اومدن بیرون...) شدت عصبانیت که زیاد بشه....میگرن هم ظهور میکنه....و 2-3 روز حالم رو میگیره... 2
Jafar Alishah 6341 ارسال شده در 14 فروردین، 2012 چه واکنش های جالبی منم وقتی خیلی عصبانی باشم تا 1-2 ساعت با هیچ کس صحبت نمیکنم میرم بیرون توی یه پارکی جایی دستامو به پشت میگیرم موبایلمو میگیرم تو یکی از دستام هم با موبایل ور میرم هم اینکه اروم قدم میزنم بعد میام خونه یه 2-3 تایی آهنگ شجریان گوش میدم تا آروم بشم اگر هم استرس داشته باشم نا خودآگاه ناخنمو میجوءم
Mahsa.Gha 6571 ارسال شده در 15 فروردین، 2012 وقتای عصبانیت با هیچکس حرف نمیزنم. قبلا ها از خونه میزدم بیرون و میچرخیدم دور سر خودم. اما الان خیلی وقته دیگه حس بیرون رفتن هم ندارم. میشینم تو اتاقم و خودمو الکی مشغول میکنم.یا سرمو میکشم که فک کنن خوابم کسی اطرافم نیاد.
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری