رفتن به مطلب

"نكته مهم"


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در
جالبه

من هم وقتی عصبانی میشم، یه بست میکشم (تریاک):vahidrk:

بی شوخی، سعی می کنم یا کتاب بخونم، یا برم اینترنت، یا خودمو به بی خیالی بزنم، یا بخوابم:banel_smiley_4:

 

:w58:

اونوخ شما وقتی عصبانی نیستی چیکار می کنی ؟!!! :ws52:

  • Like 3
  • پاسخ 49
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

 

کافیه یه خودکار بدن دستم تا همه جا رو ستاره بارون کنم :whistle:

حتی به مانیتورمم رحم نکردم ... با لاک غلط گیر دورشو ستاره کشیدم ... :ws3:

 

اگه خیلی عصبی باشم بعد ستاره کشیدن .. با موهام ور میرم :whistle:

  • Like 5
ارسال شده در

من وقتی عصبانی میشم تو لحظه ی اول حس انفجار بهم دست میده ، بدمم نمیاد یکی باشه یه کم بزنمش اما متاسفانه کسی رو پیدا نمیکنم.:icon_razz:

بعد تو یه سکووووووووت عمیــــــــــــــــــــــق فرو میرومو با انگشتام میزنم رو پام.

  • Like 5
ارسال شده در
:w58:

اونوخ شما وقتی عصبانی نیستی چیکار می کنی ؟!!! :ws52:

 

همین کارا رو میکنم

در کل عصبانیتمو بروز نمیدم

  • Like 2
ارسال شده در
همین کارا رو میکنم

در کل عصبانیتمو بروز نمیدم

 

:ws38:

شبیه شخصیت آواتارتی پس :ws3:

عاشق شخصیت جک شپرد ام :ws37:

  • Like 1
ارسال شده در
:ws38:

شبیه شخصیت آواتارتی پس :ws3:

عاشق شخصیت جک شپرد ام :ws37:

 

جان من؟

بالاخره یکی پیدا شد که این حرف رو بزنه

من هم عاشق نقش جک بودم

توی فیلم، بیشتر از همه، داستان جک رو دنبال می کردم

  • Like 2
ارسال شده در

حدا رو شکر من همون اول سیگاری شدم این همه دردو مرض جدید نگرفتم:banel_smiley_4:

  • Like 2
ارسال شده در

وقتی عصبی میشم اصلن حرف نمیزنم....حتی وقتی باهام حرف میزنن...جواب کسی رو نمیدم...

ولی خط خطی میکنم....شکلهای بیربط....یه چیزاایی هم مینویسم....(:whistle:بعد میخونم مثلن 2/3 روز بعد شاخ درمیارم...که اینا از کدوم قسمت مغزم اومدن بیرون...)

شدت عصبانیت که زیاد بشه....میگرن هم ظهور میکنه....و 2-3 روز حالم رو میگیره...

  • Like 2
ارسال شده در

چه واکنش های جالبی :ws3:

 

منم وقتی خیلی عصبانی باشم تا 1-2 ساعت با هیچ کس صحبت نمیکنم

میرم بیرون توی یه پارکی جایی دستامو به پشت میگیرم موبایلمو میگیرم تو یکی از دستام هم با موبایل ور میرم هم اینکه اروم قدم میزنم

بعد میام خونه یه 2-3 تایی آهنگ شجریان گوش میدم تا آروم بشم

 

اگر هم استرس داشته باشم نا خودآگاه ناخنمو میجوءم

ارسال شده در

وقتای عصبانیت با هیچکس حرف نمیزنم.

قبلا ها از خونه میزدم بیرون و میچرخیدم دور سر خودم. اما الان خیلی وقته دیگه حس بیرون رفتن هم ندارم.

میشینم تو اتاقم و خودمو الکی مشغول میکنم.یا سرمو میکشم که فک کنن خوابم کسی اطرافم نیاد.

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...