am in 25041 مالک ارسال شده در 3 فروردین، 2012 اونوخ ديگه فقط بايد بخدا توكل كردامين جان مشكلاتو افسردگي تمومي نداره تا ابدالدهر هست بيخيالش اين نيز بگذرد حالائو بچسبو خوش باش... بابا من که بالاتر گفتم توپه توپم این واسه این طبقه بالائیامون پیش اومده دارن شهید میشن 1
soheiiil 24253 ارسال شده در 3 فروردین، 2012 من چند وقتیه که خودمو ملزم کردم که بهتر از دیروز باشم لذا این حس بهم القا شده که نباید اجازه بدم انرژی منفی تو روحم رسوخ کنه تو علم مکانیک بزرگترین شکست ها از کوچکترین ترک ها شروع میشه پس هیچ وقت نباید بذاریم کوچیکترین ترک نا امیدی تو زندگیمون ایجاد بشه 3
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری