رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

لیتریک ایزمن» مدیر اجرایی شرکت پنتون که استاندارد رنگ های لباس و صنایع خانگی را تعیین می کند در این باره گفته است که این رنگ بر اساس ایده تحرک و ایجاد انگیزه انتخاب شده است پیش بینی هر سالانه رنگ بر اساس نیاز مشتریان و آنچه آنان می خواهند صورت می گیرد و بلافاصله مورد استفاده طراحان مختلف قرار می گیرد

 

موسسه رنگ «پنتون» ، رنگ سال 2012 را تعیین و معرفی کرده است .

 

به گزارش «تابناک» ، «واشنگتن پست» در این باره نوشته است که جهان سال آینده به رنگ خاکستری نیاز ندارد ، جهان به رنگی نیاز دارد که از آن انگیزه ، انرژی و شجاعت برای اقدام برخیزد به همین جهت موسسه رنگ «پنتون» براساس تحلیل روانشناسان خود رنگ نارنجی مایل به سرخ را به عنوان رنگ سال 2012 انتخاب کرده است .

 

بر اساس این گزارش ، «لیتریک ایزمن» مدیر اجرایی شرکت پنتون که استاندارد رنگ های لباس و صنایع خانگی را تعیین می کند در این باره گفته است که این رنگ بر اساس ایده تحرک و ایجاد انگیزه انتخاب شده است .

 

پیش بینی هر سالانه رنگ بر اساس نیاز مشتریان و آنچه آنان می خواهند صورت می گیرد و بلافاصله مورد استفاده طراحان مختلف قرار می گیرد. مدیر اجرایی پنتون در همین باره گفته است که این انتخاب یک انتخاب سلیقه ای نیست ، ما به نوعی روح زمانه را درمی یابیم و به همه خواست های دور و برمان نگاه می کنیم .

 

وی همچنین در این باره اضافه کرده است که مشتری نقشی اساسی در احیای اقتصاد دارد و این نارنجی مایل به سرخ است که آدرنالین تولید کرده و مشتری را به فعالیت بیشتر در جهت خرید تشویق می کند ، سالهای قبل هم صورتی گرم ، فیروزه ای و زرد هم بر اساس دلایلی خاص انتخاب شده بودند .

 

اگر چه انتخاب رنگ سال توسط موسسه پنتون تاثیر بسیار بالایی در تعیین رنگ البسه و وسایل دکوراسیون خانگی در کشور های غربی می گذارد ، اما این بدین معنی نیست که رنگ های دیگر مورد بی توجهی طراحان و تولید کنندگان قرار می گیرد ، بلکه بر اساس نیاز مشتری این رنگ ، رنگ غالب در طراحی و تولید در چنین صنایعی می گردد.

 

لازم به ذکر است که توجه به معرفی رنگ سال عمدتا مورد توجه جوانان و افرادی است که به دنبال مدگرایی هستند ، به همین خاطر هم در کشورهای غربی که اساس اقتصاد را بر مصرف گرایی بنیان نهاده اند ، تلاش هایی از این دست به وفور به چشم می خورد که متاسفانه با همان شکل و سیاق هم وارد جامعه ایرانی شده است بدون اینکه تغییری در ماهیت و هدف آن صورت بگیرد .

 

این در حالی است که ممکن است فضای روانی و اجتماعی جامعه ایرانی به کلی متفاوت از جامعه ای دیگر باشد که این هم در انتخاب رنگ ها برای وسایل مختلف بسیار تاثیر گذار است .

  • Like 13
لینک به دیدگاه
hapydancsmil.gif................من از این رنگ زیاد لباس دارم

 

 

 

البته هر وقت کاپشن این رنگیمو می پووشم بچه ها بهم می گن پرتقال :whistle:

خوبه بت نمیگن کارگر شهرداری:ws28:

  • Like 3
لینک به دیدگاه
خوبه بت نمیگن کارگر شهرداری:ws28:

 

راست میگه این هم هست:whistle:

نمی دونم من کی همچین حرفی توی زندگیم زده بودم که ازنارنجی خوشم میاد

تا چندسال هرکسی برام سوغاتی و کادو می آورد نارنجی بود:4564:

تا بالاخره یه روزی اعلام کردم باباجان من از این رنگ متنفرم دیگه لطفا برام نیارید :w000:

 

هروقت هم میپوشیدم بهم میگفتند پاکبان:icon_pf (34):

 

البته وقتی خودم و نینی هامون یه وقتی پوشیده باشیم به خودمون میگیم پرتقال:ws3:

  • Like 4
لینک به دیدگاه
خوبه بت نمیگن کارگر شهرداری:ws28:

 

 

نه بابا اتفاقا همیشه ماهرخ و بقیه اعضای خووونه بهم می گن کارگر شهرداری

 

آخه یه کاپشن دیگم دارم دقیقا سبز پسته ایه اونم رنگش شبیه رنگ این لباس کارگرای شهرداریه:whistle:

  • Like 3
لینک به دیدگاه
×
×
  • اضافه کردن...