رفتن به مطلب

ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری ها در 15 استان کشور آغاز شد


ارسال های توصیه شده

با تعیین مهلتی 4 روزه ثبت‌نام آزمون استخدامی شهرداری‌ها در 15 استان کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار بازارکار سازمان شهرداری‌ها و دهداری‌های کشور با انتشار اطلاعیه در روز چهارشنبه 2 آذر ماه خبر از شروع آزمون استخدامی شهرداری‌های 15 استان کشور داد.

براساس این اطلاعیه‌ استخدام در شهرداری‌های استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام، خراسان رضوی و جنوبی، خوزستان، زنجان، سیستان بلوچستان، فارس، قزوین، کهکیلویه و بویراحمد، گیلان، مازندران، هرمزگان و همدان انجام می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار بازارکار داشتن حداقل 20 و حداکثر 35 سال سن برای شرکت در آزمون الزامی بوده و دارندگان مدرک دیپلم و بالاتر در رشته‌های مورد نیاز هر شهرداری مجاز شرکت در این آزمون می‌باشند.

مواد آزمون عمومی این فراخوان استخدامی دروس زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی عمومی، ریاضی و آمار مقدماتی،‌ فناوری اطلاعات،‌معارف اسلامی،‌ اطلاعات اجتماعی، سیاسی و مجموعه قوانین شهر و شهرداری در 100 سئوال چهار گزینه‌ای اعلام شده است.

براساس این فراخوان در این آزمون استخدامی امتیازاتی برای کارکنان غیررسمی شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته و نیروهای شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد شهرداری‌ها حداکثر تا 20 درصد کل امتیاز در هر یک از مراحل آزمون پیش‌بینی شده است و در شرایط یکسان اولویت استخدام با این نیروها و داوطلبان بومی در مناطق دورافتاده است.

براساس اعلام سازمان شهرداری‌ها و دهداری‌های کشور پس از برگزاری آزمون نتایج در 5/1 برابر ظرفیت از کسانی که حداکثر 60 درصد از نمره کل آزمون را کسب کرده‌اند برای مصاحبه دعوت به عمل خواهد آمد و در گروه آتش‌نشانی نیز که آزمون عملی دارد اسامی در سه برابر ظرفیت اعلام می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام با واریز مبلغ 20 هزارتومان در شماره حساب اعلام شده به پایگاه اینترنتی سازمان شهرداری‌ها و دهداری‌های کشور به نشانی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مراجعه کنند.

لازم به ذکر است که مهلت ثبت‌نام این آزمون استخدامی تا ساعت 24 روز شنبه 5 آذر ماه تعیین شده و طبق اعلام این سازمان این مهلت 4 روزه به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...