Javid Maleki 11670 ارسال شده در 15 بهمن، 2011 سلام و دورود خدمت همه دوستان (از مومنین گرفته تا مومنات) >>>> این یه اصطلاحی که برای کسای که روزی برای خودشون کسی بودن و حالا بنا بر دلایلی سقوط کردن و رفتن اون پایین ماینا......وحالا شدن بی کس بکار میره.... چند روز پیش ها با یکی از همین عرش نشینان سابق و فرش نشین امروزی همکلام شدم. و شروع کرد به درد و دل کردن برای من.. گفت یه زمونی کارخونه آسفالت و راهسازی داشته.......ولی از بدی شانسش و یا بختش میان بهش میگن کارخونت تو طرحه و باعث آلایندگی شهر......اینم میگه من پروانه بهره برداری سال 1374 گرفتم.....اونا هم بهش میگن ما الان فرد قانونیم (به قول حشمت فردوس زکی )اون پروانه یه کاغذ بس حرفه ما محکمتره نه پروانت!!!......(دلش از این آغایون خیلی خیلی پر بود) بلاخره به زور از دستش میگیرن.........و ورشکست میشه خودشم سال بعدش تصادف سختی میکنه و بالای 40 میلیون تومن خرجش میکنن تا به عالم حیات برگرده.. الانم راننده تریلیه......میگفت از سر ناچاریه! ازش پرسیدم چند سالته؟؟ بهش 55 یا 52 میخورد! گفت 34 سالمه!! داشتم از تعجب شاخ درمیاوردم!!! موهاش مثل دندوناش سفید شده بود... >> بنظرتون چرا بعضی از انسان های که تو عرش زندگی میکنن یهو سقوط میکنن و میان میوفتن رو فرش...؟؟؟!(فرش که خوبه یه وقت های میوفتن رو خاک) آیا مقصر اصلی خودشونن یا عوامل اجتماعی؟!! بنظر من هر کسی مسئول عمله خویشه........البته نمیگم عوامل اجتماعی دخلی نداره داره.......ولی حرکت شخص بیشتر تاثیر گذاره تو کارش و زندگیش... منظورم اینه که طرف شاید جنبه عرش نشینی رو نداشته......و به دوربریاش داشته فخرفروشی میکرده که حالا کارش به اینجا رسیده!! >>>>>> در رابطه با انسانهای عرش نشینی که امروزه سقوط کردن و افتادن رو فرش...... پیروز شادکام باشید. 25
Ehsan 112349 ارسال شده در 15 بهمن، 2011 [h=2]سخته؟نه؟![/h] پَ نه پَ راحته !!! اولا این سبک قرمز و مشکی من کوپی رایت داره،جدیدا همه دارن ازش بدون اجازه استفاده میکنن. این خودش یه جورایی از عرش به فرش اومدنه. :zadan: اما اینکه چی باعث میشه از عرش به فرش بیاییم فقط یک چیزه: غرور. کنترل غرور دست ماست،اما بالا و پایین بردنش دست هم جامعه است هم خودمان هم هزاران عامل دیگر. 12
pari daryayi 22938 ارسال شده در 15 بهمن، 2011 می گن نقطه اوج هر فواره سرآغاز سقوط آن است! وقتی با غرور اومدی بالا و فقط فکر غرورت بودی همون غرور رفیق نیمه راه سقوطت می شه! 9
Matin H-d 18147 ارسال شده در 15 بهمن، 2011 اخی دلم سوخت!؟ چقد بد خورده زمین به نظرم همینایی که اسی گفت+ بعضی ادمای دغل باز که حسودن و تماما به فکره زمین زدن بقیه هستن.... هر کاری میکنن که به هدفه شومشون برسن ...خیلی تاثیر گذاره به شخصه افرادی که موز مارن کم ندیدم حالا چه در مسائل مالی چه علمی و چه غیره 7
Javid Maleki 11670 مالک ارسال شده در 15 بهمن، 2011 پَ نه پَ راحته !!! اولا این سبک قرمز و مشکی من کوپی رایت داره،جدیدا همه دارن ازش بدون اجازه استفاده میکنن. این خودش یه جورایی از عرش به فرش اومدنه. :zadan: اما اینکه چی باعث میشه از عرش به فرش بیاییم فقط یک چیزه: غرور. کنترل غرور دست ماست،اما بالا و پایین بردنش دست هم جامعه است هم خودمان هم هزاران عامل دیگر. اسی جان اینجا ایرانه!(واسه قانون کپی رایت گفتم) دقیقاً زدی به هدف دلیل و عامل اصلی بدبختی انسان غرور و بس سایر مسایل هم دخیلاً ولی نه به اندازه غرور. می گن نقطه اوج هر فواره سرآغاز سقوط آن است!وقتی با غرور اومدی بالا و فقط فکر غرورت بودی همون غرور رفیق نیمه راه سقوطت می شه! درسته ولی به نظر من غرور نوعی بیماریهکهخ میشه درمانش کرد......یعنی قبل از اینکه زمینمون بزنه پیشگیری کنیم ولی چطوری؟؟ اخی دلم سوخت!؟ چقد بد خورده زمین به نظرم همینایی که اسی گفت+ بعضی ادمای دغل باز که حسودن و تماما به فکره زمین زدن بقیه هستن.... هر کاری میکنن که به هدفه شومشون برسن ...خیلی تاثیر گذاره به شخصه افرادی که موز مارن کم ندیدم حالا چه در مسائل مالی چه علمی و چه غیره خب از قدیم گفتن موزمارن در جهان صنعت گرن(البته نه اون صنعتی که ماه عسلش میشه تکنولوژی و پیشرفت جامعه بشری) > این دقل دوستان که میبینی مگسانن به دور شیرینی 6
Avenger 19334 ارسال شده در 15 بهمن، 2011 اره خیلی سخته خیلی چیزا هست که ادمو از عرش به فرش بیاره یکیش غروره یکیش بی ثابتی اقتصاد یکیش رفقای ناباب یکیش رقیابان بی انصاف 6
afshin18 11176 ارسال شده در 15 بهمن، 2011 پَ نه پَ راحته !!! اولا این سبک قرمز و مشکی من کوپی رایت داره،جدیدا همه دارن ازش بدون اجازه استفاده میکنن. این خودش یه جورایی از عرش به فرش اومدنه. :zadan: اما اینکه چی باعث میشه از عرش به فرش بیاییم فقط یک چیزه: غرور. کنترل غرور دست ماست،اما بالا و پایین بردنش دست هم جامعه است هم خودمان هم هزاران عامل دیگر. قبولت دارم باید حق کپی رایت درست اجرا بشه موضوع غرورت رو هم قبول دارم 3
alimec 23104 ارسال شده در 16 بهمن، 2011 به قول حشمت فردوس زکییعنی برا آینده اش هیچ پس اندازی نکرده بود؟ 3
Farnoosh Khademi 20025 ارسال شده در 16 بهمن، 2011 کاملا مشخصه که سخته بنظر من اینجور شکست ها تو ی کارخونه ها بیشتر چون نظر مردم عوض میشه و هر روز به یه محصول جدید تر رو ی میارن. ولی یه واقعیته که مسئولین یکدفعه ای جو گیر میشن 2
Javid Maleki 11670 مالک ارسال شده در 16 بهمن، 2011 اره خیلی سختهخیلی چیزا هست که ادمو از عرش به فرش بیاره یکیش غروره یکیش بی ثابتی اقتصاد یکیش رفقای ناباب یکیش رقیابان بی انصاف از رقیب نگو که همه بی مرامن بی ثباتی اقتصادم که تقصی این آغایونه قبولت دارم باید حق کپی رایت درست اجرا بشه موضوع غرورت رو هم قبول دارم :banel_smiley_4: به قول حشمت فردوس زکییعنی برا آینده اش هیچ پس اندازی نکرده بود؟ خب پس انداز رو داده بود به بدهکاریاش.......و بعد یهو همه چی رو از دستش گرفته بودن دیگه فک کن سرمایه یه عمرت رو یکی با زور ازت بگیره چطور میشه؟ خب آدمی داغون میشه دیگه کاملا مشخصه که سخته بنظر من اینجور شکست ها تو ی کارخونه ها بیشتر چون نظر مردم عوض میشه و هر روز به یه محصول جدید تر رو ی میارن. ولی یه واقعیته که مسئولین یکدفعه ای جو گیر میشن مسئولین که همشون کشکی کار میکنن و به فکر من و شما نیستن فقط به فکر میزشونن آخه نمیدونن اگه امثال من و شما هم نباشیم به جای میز باید برن تو طویله زندگی کنن 4
felorans666 12046 ارسال شده در 16 بهمن، 2011 چنین است رسم سرای درشت گهی زین به پشت و بازم زین به پشت اینم یه ترجمه ی فکاهی دیگه برای شیخ ربانی ...... 3
Javid Maleki 11670 مالک ارسال شده در 16 بهمن، 2011 چنین است رسم سرای درشت گهی زین به پشت و بازم زین به پشت اینم یه ترجمه ی فکاهی دیگه برای شیخ ربانی ...... کشتی ما رو با فکاهیاتت 3
کتایون 15177 ارسال شده در 16 بهمن، 2011 من ازین جور آدما کم ندیدم.... کارخونه دارایی که یه روزی اسمشون کلی اعتبار داشته والان حتی بچه هاشون برای معاششون مجبورن به کارایی دست بزنن که نمی تونی تصورشو بکنی... دلیلش خیلی چیزا می تونه اولش این که تو ایران واقعا ضمانت اجرایی وجود نداره...هر اتفاقی ممکنه بیفته...بعد کلا تولید کننده ها تو ایران بعد از یه زمانی خیلی آسیب دیدن... سخت هست اما بستگی به ادماش داره...به نگاهش به زندگی...من یه آدمی رو میشناختم که الان دیگه تو این دنیا نیست...اما بعد ز ورشکستگیش هیچوقت تا زمانی که مرد کسی نفهمید این قدر اوضاعش تاسف باره چون زندگی میکرد و خوشحال بود شاید کمتر پول خرج میکرد اما راه زندگی کردنو بلد بود... 4
Javid Maleki 11670 مالک ارسال شده در 16 بهمن، 2011 من ازین جور آدما کم ندیدم....کارخونه دارایی که یه روزی اسمشون کلی اعتبار داشته والان حتی بچه هاشون برای معاششون مجبورن به کارایی دست بزنن که نمی تونی تصورشو بکنی... دلیلش خیلی چیزا می تونه اولش این که تو ایران واقعا ضمانت اجرایی وجود نداره...هر اتفاقی ممکنه بیفته...بعد کلا تولید کننده ها تو ایران بعد از یه زمانی خیلی آسیب دیدن... سخت هست اما بستگی به ادماش داره...به نگاهش به زندگی...من یه آدمی رو میشناختم که الان دیگه تو این دنیا نیست...اما بعد ز ورشکستگیش هیچوقت تا زمانی که مرد کسی نفهمید این قدر اوضاعش تاسف باره چون زندگی میکرد و خوشحال بود شاید کمتر پول خرج میکرد اما راه زندگی کردنو بلد بود... کتایون خانوم کم پیدا میشن اونطور آدمها4 همون حرف اونجاست که ضمانت اجرای تو این دخمه وجود نداره 3
Javid Maleki 11670 مالک ارسال شده در 16 بهمن، 2011 میگم دوستان حالا بیاید راهکارهای برگشتن به عرش رو با هم تو ادامه این تایپیک بازگو کنیم. بنظر من صبوری و پشت کار بهترین گزینه برای دست یابی به همون عرشه قبلیه.....البته به مشکلات قبلیش که باعث سقوطش شده دقت کنه تا باز تکرار نشه. بنظر شما چه چیزی میتونه انسان رو به جای اولش برگردونه؟؟!!! 3
penniless 51 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 مثل ترکیدن یه بمب که برای فرد که ورشکسته شده.......میتونه باشه ولی باید پشتکار به خرج بده و باز به بالا بالاها برگرده 2
Javid Maleki 11670 مالک ارسال شده در 17 بهمن، 2011 مثل ترکیدن یه بمب که برای فرد که ورشکسته شده.......میتونه باشهولی باید پشتکار به خرج بده و باز به بالا بالاها برگرده سینا جان فکر نمیکنی یه کم حرفت از رو احساسات بود؟ آخه اون کسی که به زمین میخوره به همین راحتی ها هم نمیتونه بالا برگرده چون اگه قرار بود بالا برگرده کاری میکرد که زمین نخوره 2
felorans666 12046 ارسال شده در 17 بهمن، 2011 میگم دوستان حالا بیاید راهکارهای برگشتن به عرش رو با هم تو ادامه این تایپیک بازگو کنیم. بنظر من صبوری و پشت کار بهترین گزینه برای دست یابی به همون عرشه قبلیه.....البته به مشکلات قبلیش که باعث سقوطش شده دقت کنه تا باز تکرار نشه. بنظر شما چه چیزی میتونه انسان رو به جای اولش برگردونه؟؟!!! ... من دیگه تو بحثات شرکت نمی کنم ... همش بهم گیر می دی ... 1
Javid Maleki 11670 مالک ارسال شده در 17 بهمن، 2011 ... من دیگه تو بحثات شرکت نمی کنم ... همش بهم گیر می دی ... ای بابا من چه گیری به شما دادم؟!! 1
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری